Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Biologi 1 eller Kjemi 1 neste år? Skal ikke ha det i tredje klasse uansett hvilket jeg velger.

Biologi for: Lettere(?) enn kjemi

Biologi mot: Mest uinspirerende læreren på skolen, kjedeligste delen av naturfag (IMO)

Kjemi for: Virker gøyere, kul lærer

Kjemi mot: Vanskeligere, mer jobb

Stemmer det jeg har skrevet om fagene? Hva ville du valgt og hvorfor?

Kjemi. Biologi er kanskje lettere, men du kommer til å slite med å motivere deg til å jobbe. du vokser uansett bare på å måtte ha arbeidskrevende fag på vgs. Kjemi er 1000 ganger bedre enn biologi på alle måter, muligens unntatt at det typisk er fin jenteandel i bio-klassene.

Men seriøst. Kjemi.

Det er det jeg heller mot også. Det med jenteandel i biologien fungerer dårlig som argument på skolen min. For det første, på trinnet er vi vel rett under 20 gutter og litt over 40 jenter, så det er nok uansett. For det andre, jeg går på internatskole og kan henge med alle jentene etter skoletid om jeg ønsker uansett. Hehe. Blir nok Matte R1, Fysikk 1, Kjemi 1 og GeofagX, da.

Endret av Knewt
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq

Sist jeg fikk en SMS var 13. juli

Og den var fra Telenor :roll:

Telenor er veldig ypp på å sende meldinger til meg hele tiden. Not fun.

Jeg får det av og til, og det er alltid : Nyhetsbrev fra telenor: Følg lenken.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Kim, skal du få deg hund? Næh så koselig! Hvilken rase?

Er en blanding mellom Dogo canario og Rottweiler :)

Har hatt hund opp gjennom hele livet så blir kos å få en "liten" kompis igjen :)

Regner med han blir rimelig svær den karen ja! Da har du litt å henge fingrene i framover, men det er jo så vært det :)

Lenke til kommentar

Ved oldemoren min bor det en mann med mange katter. Sist gang noen fra kommunen var på besøk tok de 200 katter fra han. :ermm: Jeg hjalp ham bære noen store sekker med kattemat opp en bakke en gang.

Endret av Nopros
Lenke til kommentar

Har hatt hund opp gjennom hele livet så blir kos å få en "liten" kompis igjen :)

Regner med han blir rimelig svær den karen ja! Da har du litt å henge fingrene i framover, men det er jo så vært det :)

Ja så absolutt :) Da blir man tvunget til å komme seg litt mere ut som bare er positivt. Jeg får han i tillegg gratis siden ho som skulle selge han er en vennine av min søster :)

Er litt ansvar med hund, men er så verdt det.

Endret av Kim S
Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Jeg har utviklet et lite hat mot å skrive sms. Seriøst. Det er bortkastet tid.

Naaaw, også jeg som hadde så lyst til å sende sms med deg :(

Haha, sorry jeg liker ikke sms. Man har nettet til den slags, i moderate mengder hvertfal :)

Lenke til kommentar

Ved oldemoren min bor det en mann med mange katter. Sist gang noen fra kommunen var på besøk tok de 200 katter fra han. :ermm: Jeg hjalp ham bære noen store sekker med kattemat opp en bakke en gang.

Shit.. Det må være dyrt.

Hvor hadde han alle de? inne i huset?

Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Ja så absolutt :) Da blir man tvunget til å komme seg litt mere ut som bare er positivt. Jeg får han i tillegg gratis siden ho som skulle selge han er en vennine av min søster :)

Er litt ansvar med hund, men er så verdt det.

Du er heldig som har tid og mulighet da. :) Jeg blir nesten litt misunnelig på alle som får seg hund. En dag blir det vel min tur og.

Er så tungvindt å sende meldinger på nettet fra telefonen :p

Hæ, ja huff enda verre, hvis jeg skjønte rett :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...