TheKims Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 Jeg har utviklet et lite hat mot å skrive sms. Seriøst. Det er bortkastet tid. Helt enig. Sjeldent jeg gidder å svare på meldinger som: Hva styrer du med da. Mind you`re own fucking business Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 (endret) aww fin hund. edit: får jeg meldinger som ikke er "hva skal du i morra?" ellerno sånt så er det chicks som det er no på gang med. men nå skjer ikke det så ofte heller da :!: Endret 21. juli 2010 av Shikaru Lenke til kommentar
Diskutert Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 Sist jeg fikk en SMS var 13. juli Og den var fra Telenor Telenor er veldig ypp på å sende meldinger til meg hele tiden. Not fun. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 (endret) Kim, skal du få deg hund? Næh så koselig! Hvilken rase? Er en blanding mellom Dogo canario og Rottweiler Har hatt hund opp gjennom hele livet så blir kos å få en "liten" kompis igjen Endret 21. juli 2010 av Kim S Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 (endret) Biologi 1 eller Kjemi 1 neste år? Skal ikke ha det i tredje klasse uansett hvilket jeg velger. Biologi for: Lettere(?) enn kjemi Biologi mot: Mest uinspirerende læreren på skolen, kjedeligste delen av naturfag (IMO) Kjemi for: Virker gøyere, kul lærer Kjemi mot: Vanskeligere, mer jobb Stemmer det jeg har skrevet om fagene? Hva ville du valgt og hvorfor? Kjemi. Biologi er kanskje lettere, men du kommer til å slite med å motivere deg til å jobbe. du vokser uansett bare på å måtte ha arbeidskrevende fag på vgs. Kjemi er 1000 ganger bedre enn biologi på alle måter, muligens unntatt at det typisk er fin jenteandel i bio-klassene. Men seriøst. Kjemi. Det er det jeg heller mot også. Det med jenteandel i biologien fungerer dårlig som argument på skolen min. For det første, på trinnet er vi vel rett under 20 gutter og litt over 40 jenter, så det er nok uansett. For det andre, jeg går på internatskole og kan henge med alle jentene etter skoletid om jeg ønsker uansett. Hehe. Blir nok Matte R1, Fysikk 1, Kjemi 1 og GeofagX, da. Endret 21. juli 2010 av Knewt Lenke til kommentar
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 Sist jeg fikk en SMS var 13. juli Og den var fra Telenor Telenor er veldig ypp på å sende meldinger til meg hele tiden. Not fun. Jeg får det av og til, og det er alltid : Nyhetsbrev fra telenor: Følg lenken. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 Jeg møtte Frida igjen i dag. En nydelig brunsvart boxer Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 Jeg møtte Frida igjen i dag. En nydelig brunsvart boxer En kompis av meg har å en boxer. Den er så kosesyk at det er helt nifst. Store hund skal sitte på fanget hele tiden Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 Kim, skal du få deg hund? Næh så koselig! Hvilken rase? Er en blanding mellom Dogo canario og Rottweiler Har hatt hund opp gjennom hele livet så blir kos å få en "liten" kompis igjen Regner med han blir rimelig svær den karen ja! Da har du litt å henge fingrene i framover, men det er jo så vært det Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 Jeg har utviklet et lite hat mot å skrive sms. Seriøst. Det er bortkastet tid. Naaaw, også jeg som hadde så lyst til å sende sms med deg Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 (endret) Ved oldemoren min bor det en mann med mange katter. Sist gang noen fra kommunen var på besøk tok de 200 katter fra han. Jeg hjalp ham bære noen store sekker med kattemat opp en bakke en gang. Endret 21. juli 2010 av Nopros Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 (endret) Kim, skal du få deg hund? Næh så koselig! Hvilken rase? Er en blanding mellom Dogo canario og Rottweiler Har hatt hund opp gjennom hele livet så blir kos å få en "liten" kompis igjen Regner med han blir rimelig svær den karen ja! Da har du litt å henge fingrene i framover, men det er jo så vært det Ja så absolutt Da blir man tvunget til å komme seg litt mere ut som bare er positivt. Jeg får han i tillegg gratis siden ho som skulle selge han er en vennine av min søster Er litt ansvar med hund, men er så verdt det. Endret 21. juli 2010 av Kim S Lenke til kommentar
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 200 katter? Og jeg som trodde det var mange katter her i nabolaget.. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 Jeg har utviklet et lite hat mot å skrive sms. Seriøst. Det er bortkastet tid. Naaaw, også jeg som hadde så lyst til å sende sms med deg Haha, sorry jeg liker ikke sms. Man har nettet til den slags, i moderate mengder hvertfal Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 Ved oldemoren min bor det en mann med mange katter. Sist gang noen fra kommunen var på besøk tok de 200 katter fra han. Jeg hjalp ham bære noen store sekker med kattemat opp en bakke en gang. Shit.. Det må være dyrt. Hvor hadde han alle de? inne i huset? Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 Er så tungvindt å sende meldinger på nettet fra telefonen Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 Hvis man går forbi huset hans ser man at alle vinduene er fulle av katter og kattunger. Ute langs gjerdet som går rundt eiendommen henger det fulle bæsjeposer for hver 10. cm. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 Kim, skal du få deg hund? Næh så koselig! Hvilken rase? Er en blanding mellom Dogo canario og Rottweiler Har hatt hund opp gjennom hele livet så blir kos å få en "liten" kompis igjen Regner med han blir rimelig svær den karen ja! Da har du litt å henge fingrene i framover, men det er jo så vært det Ja så absolutt Da blir man tvunget til å komme seg litt mere ut som bare er positivt. Jeg får han i tillegg gratis siden ho som skulle selge han er en vennine av min søster Er litt ansvar med hund, men er så verdt det. Du er heldig som har tid og mulighet da. Jeg blir nesten litt misunnelig på alle som får seg hund. En dag blir det vel min tur og. Er så tungvindt å sende meldinger på nettet fra telefonen Hæ, ja huff enda verre, hvis jeg skjønte rett Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 (endret) Jeg mente å logge på forumet via telefonen og så sende PM MSN funker, men der er du jo aldri Endret 21. juli 2010 av Llandari Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg