Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ecstasy-hangovers kalles "Suicide Tuesdays" fordi etter å ha fått hjernen din oversvømt med oxytocin og serotonin så blir hjernen din "skuffet" over mangelen og vil ikke produsere sitt eget, så du blir heftig deprimert i ca. 14 timer.

Faktisk veldig fascinerende og interessant :)

Jeg vet! På samme måte vil "restene" av THC etter å ha røykt marihuana gi deg en lykkefølelse i flere timer/dager etter at selve rusen er forsvunnet (som oftest, er jo ikke noen fasit på det)

Woah, hvor kom det fra? Vet du hater meg, men du kan heller være jævlig mot meg med regelmessige intervaler, istede for å slenge ut store klumper om gangen.

Det er bra arrogant å tro at jeg kaster bort energi på å hate deg, og det tror jeg jeg har påpekt en gang før.
Lenke til kommentar

Forresten Eplefe. Siden du har lest 100% av inleggene mine og besluttet at 99% av postene mine ikke har noe med trådene å gjøre, vil jeg gjerne at du poster linken hvor du kan se alle postene mine, for etter det nye forumsystemet kom, vet jeg ikke hvordan jeg finner fram alle postene jeg har laget selv.

Ecstasy-hangovers kalles "Suicide Tuesdays" fordi etter å ha fått hjernen din oversvømt med oxytocin og serotonin så blir hjernen din "skuffet" over mangelen og vil ikke produsere sitt eget, så du blir heftig deprimert i ca. 14 timer.

Jeg vet! På samme måte vil "restene" av THC etter å ha røykt marihuana gi deg en lykkefølelse i flere timer/dager etter at selve rusen er forsvunnet (som oftest, er jo ikke noen fasit på det)

Woah, hvor kom det fra? Vet du hater meg, men du kan heller være jævlig mot meg med regelmessige intervaler, istede for å slenge ut store klumper om gangen.

Det er bra arrogant å tro at jeg kaster bort energi på å hate deg, og det tror jeg jeg har påpekt en gang før.

Det var du som absolutt skulle kommentere det. :ermm: Syntes du skyter deg selv i foten, her.

Endret av Romis
Lenke til kommentar

Forresten Eplefe. Siden du har lest 100% av inleggene mine og besluttet at 99% av postene mine ikke har noe med trådene å gjøre, vil jeg gjerne at du poster linken hvor du kan se alle postene mine, for etter det nye forumsystemet kom, vet jeg ikke hvordan jeg finner fram alle postene jeg har laget selv.

Here you go! :wee:

Lenke til kommentar

Åja, trodde man som regel ble slapp og tilnærmet deprimert av det og. Er det forskjell på hasj og marihuana egentlig? Hvis det er det så blander jeg :p

Lenke til kommentar

Here you go! :wee:

Åh, du er en engel. Har lett etter det i måneder nå.

Lenke til kommentar

Ja, de ter forskjell på dem, men ikke så mye at det skal være så drastisk. Sliten og slapp blir man, men det er kroppen din som kan være dehydrert eller bare sliten av å ha tatt inn veldig mange sanseinntrykk samtidig. Depresjoner etter LANGVARIG hasjbruk derimot, er veldig vanlig.

Lenke til kommentar

Det med "suicide tuesday" er verst for folk som ikke er klar over det. Har man det i bakhodet så er man liksom litt forberedt og kan takle det bedre. I tillegg til at det gjerne er derfor (mis)brukere gjerne har beroligende i bakhånd til nedturen.

Lenke til kommentar

Åh, du er en engel. Har lett etter det i måneder nå.

Du går inn på profilen til brukeren du vil lese innleggene til og trykker på "finn innlegg" under avataren deres/personlig bilde.

No prob, forresten.

Du vet, jeg elsker deg litt Rebecca. Hvorfor er ikke vi SMS-buddies lengre?

Fordi du sluttet å sms'e med daglig, og gadd ikke føre en samtale med meg lengre fordi du var IRL-sosial og greier. :< Endret av Eplefe
Lenke til kommentar

Biologi 1 eller Kjemi 1 neste år? Skal ikke ha det i tredje klasse uansett hvilket jeg velger.

Biologi for: Lettere(?) enn kjemi

Biologi mot: Mest uinspirerende læreren på skolen, kjedeligste delen av naturfag (IMO)

Kjemi for: Virker gøyere, kul lærer

Kjemi mot: Vanskeligere, mer jobb

Stemmer det jeg har skrevet om fagene? Hva ville du valgt og hvorfor?

Lenke til kommentar

Biologi 1 eller Kjemi 1 neste år? Skal ikke ha det i tredje klasse uansett hvilket jeg velger.

Biologi for: Lettere(?) enn kjemi

Biologi mot: Mest uinspirerende læreren på skolen, kjedeligste delen av naturfag (IMO)

Kjemi for: Virker gøyere, kul lærer

Kjemi mot: Vanskeligere, mer jobb

Stemmer det jeg har skrevet om fagene? Hva ville du valgt og hvorfor?

Kjemi. Biologi er kanskje lettere, men du kommer til å slite med å motivere deg til å jobbe. du vokser uansett bare på å måtte ha arbeidskrevende fag på vgs. Kjemi er 1000 ganger bedre enn biologi på alle måter, muligens unntatt at det typisk er fin jenteandel i bio-klassene.

Men seriøst. Kjemi.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...