Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ecstasy-hangovers kalles "Suicide Tuesdays" fordi etter å ha fått hjernen din oversvømt med oxytocin og serotonin så blir hjernen din "skuffet" over mangelen og vil ikke produsere sitt eget, så du blir heftig deprimert i ca. 14 timer.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Ecstasy-hangovers kalles "Suicide Tuesdays" fordi etter å ha fått hjernen din oversvømt med oxytocin og serotonin så blir hjernen din "skuffet" over mangelen og vil ikke produsere sitt eget, så du blir heftig deprimert i ca. 14 timer.

Er du i feil tråd?

Lenke til kommentar

Er du i feil tråd?

Du vet, vi kunne stilt deg det samme spørsmålet når det gjelder 99% av innleggene dine, men vi er for høflige. NEI, det var bare litt #funfact.
Lenke til kommentar

Faktisk veldig fascinerende og interessant :)

Lenke til kommentar

Jeg er sulten, men jeg finner ikke noe spiselig. Drep meg.

Rotet litt rundt, og fant karbonader, bacon og baguetter. Gjett hvem som skal lage epic sandwich?

Mora di?

Gamlingene er ikke hjemme, så nå må jeg stå for middagen. Wish me luck.

Lenke til kommentar

Jenter (eventuelt homofile gutter):

Er dette virkelig sexy?

http://tribes.tribe.net/bigdickedgaymen/photos/ef6003c1-4496-4b28-9f0d-6aaa06b5c7c4

NSFW!

Du kan spare deg for alle de grisebildene dine lars. spesielt dette :tease:

1: Beskrivelsen og NSFW burde advart deg.

2: Jeg er nysgjerrig. Får så mye rart på SU og selv om jeg kanskje ikke er i target audience så har jeg store problemer med å skjønne at det skal være hawt så jeg spør.

Lenke til kommentar

Er du i feil tråd?

Du vet, vi kunne stilt deg det samme spørsmålet når det gjelder 99% av innleggene dine, men vi er for høflige. NEI, det var bare litt #funfact.

Woah, hvor kom det fra? Vet du hater meg, men du kan heller være jævlig mot meg med regelmessige intervaler, istede for å slenge ut store klumper om gangen.

Lenke til kommentar
Woah, hvor kom det fra? Vet du hater meg, men du kan heller være jævlig mot meg med regelmessige intervaler, istede for å slenge ut store klumper om gangen.
Så så...la nå hun bare spy ut faktaene sine som hun har googlet seg fram til i fred.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...