Petter Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 Nok en arbeidsdag overstått. Jeg er sulten, så jeg får prøve å overtale resten av gjengen til å spise ute i kveld. Tror jeg skal gjøre det samme Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 Er veldig lummert her også Er helt jævlig når det er så høy luftfuktighet. Man svetter jo uten å røre seg. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 Er veldig lummert her også Er helt jævlig når det er så høy luftfuktighet. Man svetter jo uten å røre seg. I tillegg hjelper det nada å lufte. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 Er veldig lummert her også Er helt jævlig når det er så høy luftfuktighet. Man svetter jo uten å røre seg. I tillegg hjelper det nada å lufte. Tja, er litt fint å dele sine sorger med andre da... Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 Gaahh!!! Jeg har så røyksug Prøver du å slutte eller har du bare latt være ? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 Har ikke du lappen da? Nope. Jeg har mopedførerbeviset fra 2001 eller 2002 da. Jeg har ingen å øvelseskjøre med. Har ikke moderen eller faderen lappen da? Pappa har flytta til USA og mamma har aldri tid til å øvelseskjøre med meg siden hun øvelseskjører med minstesøss og det gjør henne så stressa at hun ikke har tid / orker meg. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 Har ikke du lappen da? Nope. Jeg har mopedførerbeviset fra 2001 eller 2002 da. Jeg har ingen å øvelseskjøre med. Har ikke moderen eller faderen lappen da? Pappa har flytta til USA og mamma har aldri tid til å øvelseskjøre med meg siden hun øvelseskjører med minstesøss og det gjør henne så stressa at hun ikke har tid / orker meg. Ahh, men "menn" i din alder kjenner vel noen over 25 som kan ta deg med på en runde så du kan øvelseskjøre litt, uansett kan du jo kontakte kjøreskole og begynne der. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 Jeg tror ikke jeg kjenner noen over 25 faktisk. Ikke i nærheten i alle fall. De er forbeholdt Vest- og Østlandet, samt utlandet. Og jeg vil ikke møte opp på kjøreskole som totally noob som ikke har sitti i førersetet på en bil på 9 år og ikke kan å gire engang. Vet jo aldri hva datasmurf har løyet om. Hold snavla, ellers ender du opp som negern. Ingen av dere sier et ord om dette. Bare fortsett å lev livet deres som normalt, så får dere faktisk gjøre det uten innblanding fra min side. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 Glad jeg er ferdig med sertifikat styret. Dyrt har det vel å blitt nå. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 Og det blir nok dyrere før jeg kommer så langt som til å kjøre opp også. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 Jeg tror ikke jeg kjenner noen over 25 faktisk. Ikke i nærheten i alle fall. De er forbeholdt Vest- og Østlandet, samt utlandet. Og jeg vil ikke møte opp på kjøreskole som totally noob som ikke har sitti i førersetet på en bil på 9 år og ikke kan å gire engang. Du får overtale Mikkel da vettu, kjøre litt skrotkjelke rundt så du lærer deg basic, igjen Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 Får man bare bil lappen når man tar klasse B nå? Eller følger traktor, moped og snøscooter med nå å? Eneste jeg kunne tenkt meg er mc lappen. Tror ikke det blir tatt med det første så blir kanskje en Atv noe alla Raptor neste sommer Hadde vært digg med en 900cc. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 Får man bare bil lappen når man tar klasse B nå? Eller følger traktor, moped og snøscooter med nå å? Eneste jeg kunne tenkt meg er mc lappen. Tror ikke det blir tatt med det første så blir kanskje en Atv noe alla Raptor neste sommer Hadde vært digg med en 900cc. Du har nok lappen på traktor og snøscooter, jeg har ikke fordi jeg fikk lappen etter 200x Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 Nå får du kun Bil lappen for klasse B. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 Du får med Scooter på lappen! WOHO! not Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 Jeg tok lappen først i 2003, men har klasse B M S T. Synes det er rart at man ikke får kjøre en moped med 4-5 hk når du som 18 åring kan kjøre en Ferrari med 500hk. Latterlige regler Lenke til kommentar
Petter Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 Norge er en fin båt vettu, reglene er helt idiotiske 1 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 Noen: Kom med snop til meg. Jeg har lyst på noe, men jeg vet ikke hva. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 Noen: Kom med snop til meg. Jeg har lyst på noe, men jeg vet ikke hva. Hvis du kan lage mat til meg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg