Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dere må ha feil interesser huket av.

Edit: Hvor sur tror dere storebror blir om jeg bruker hans 12 år gamle Chivas Regal i Irish coffee?

Ikke SÅ sur, vel? Verre om du hadde brukt Chivas Royal. :p

Uh, tenker du på Royal Salute?

Du mener det ikke er noe som heter Chivas Royal som er 20 eller 21 år gammel?

I så fall tenker jeg nok på Royal Salute.

edit: CHIVAS REGAL 21 Year Old 'Royal Salute'

Var visst det jeg tenkte på.

Endret av Datasmurf
Lenke til kommentar

Spørs veldig, kan aldri tenke meg å sitte med familien stuck i ei campingvogn dag inn og ut.

Vi brukte å dra på camping ferie sammen med andre, så vi hadde noe å gjøre hele tiden.

Endret av Mr. A
Lenke til kommentar

Skal du ha chopper? :O

Jeg skal ha racing-sykkel :cool:

Tja vil ha en sykkel med lyd, ikke en plastik racer. xD

plastikracer? Aprilia RS 2010 modellen har RSV kåpene, som er langt ifra plastik! Jeg skal vurdere å sette på Rave 1 eller 2, og FP anlegg. Da vil jeg både dra deg på fart, og lyd. :cool:

Lenke til kommentar

plastikracer? Aprilia RS 2010 modellen har RSV kåpene, som er langt ifra plastik! Jeg skal vurdere å sette på Rave 1 eller 2, og FP anlegg. Da vil jeg både dra deg på fart, og lyd. :cool:

Orginal så er det meste av skinnet plastik, men hvis du setter på nye ting så er den jo ikke det. :p

En av grunnen for at jeg velger en chopper er at hvis man krasjer med den så har du en større kjangse for å gå fra det hele med mye mindre skade enn en Racer sykkel, for at på de jeg kaller ''Plastik racere'' ligger du over bensin tanken og treffer du en bil på riks veien eller en anen plass så er du garrantert død... :p

Edit: Fart har ingen ting å si, vi kommer opp i det samme og det er rundt 80?

Endret av evenandreas
Lenke til kommentar

Orginal så er det meste av skinnet plastik, men hvis du setter på nye ting så er den jo ikke det. :p

En av grunnen for at jeg velger en chopper er at hvis man krasjer med den så har du en større kjangse for å gå fra det hele med mye mindre skade enn en Racer sykkel, for at på de jeg kaller ''Plastik racere'' ligger du over bensin tanken og treffer du en bil på riks veien eller en anen plass så er du garrantert død... :p

Jeg har ikke tenkt å kræsje. ( haha, faen for en dum ting å si :p - Skal gjøre alt jeg kan for å ungå det ivertfall.)

Endret av Sk!ppy
Lenke til kommentar

Vigo.no er fucked up. Har svart ja på D&K i Buskerud. Så får jeg melding om at jeg ikke har svart på opptak på flyfag i Rogaland. Jeg har vel for pokker ikke søkt i rogaland, men på Skedsmo. Vel jeg driter i og svare. I dag får jeg brev om at jeg ikke har kommet inn på noen av de andre valga og at jeg bare har flyfag tilgjengelig. Logger inn og ser at jeg hadde svart ja på D&K.

Lenke til kommentar

Som 16 får lettmc, som 18 kan du få mellomtung som automatisk blir til tung etter to år. På 21-årsdagen din kan du ta tung.

Klasse A gjelder for motorsykkel med eller uten sidevogn. Inntil førerkortinnehaveren har to års erfaring på mellomtung motorsykkel (maksimal effekt på 25 kW (34 hk)) eller har fylt 21 år gjelder førerkortet bare for mellomtung motorsykkel. Hvis klasse A ble ervervet etter fylte 21 år, gjelder ikke regelen om mellomtung motorsykkel. Du kan med andre ord tidligst kjøre tung motorsykkel med full effekt fra du er 20 år gammel. Kravet om to års erfaring gjelder kun førerkort utstedt etter 1.1.1997. Aldersgrense for klasse A er 18 år. Skal du gå direkte til Klasse A med full effekt er det 21 års aldersgrense. Klasse A gjelder også for de samme kjøretøyene som klasse A1.
Endret av Sk!ppy
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...