Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Ok, så Petter gikk rampage på facebooken min og joinet masse grupper. Etter dette var det en ukjent fyr som pratet et eller annet språk som la meg til. Jeg sendte han en melding og lurte på hvem han var. Fikk til svar:

"Hey, My name`s ***** and I`m from Chile. I saw the group that says something like: ...I bet Jesus can get more fans in facebook than any... And i wanted to know how is cristianism in the rest of the World nowadays. I got saved some years ago, it`s been the best in my life. It seems your scandinavian, for you name, i guess you`re luetarn or somthing. I`d like just to talk with christians all over the world. And furthermore, i`ll do an exchange to europe next year, I haven`t decided the country yet, but scandinavia get my attention."

:ermm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

De vet ikke det. Og det er godt mulig de taper et og annet her og der pga. sleipe kunder.

Men reklameverdien på denne garantien er større enn det de taper. Folk flest vegrer seg for å klage på denne typen produkter av en eller annen årsak.

La oss si at de tjener 20% ekstra en måned etter at de innfører en slik garanti. Og så må de betale tilbake 5% til folk som bytter. Det er fortsatt en inntjeningsøkning på 15%.

Litt av det samme ser man med Steam. De offentliggjorde tidligere i år tall som viser at de tjener mer ved å sette ned prisene. Selv når de satte ned prisene med så mye som 75% så økte inntjeningen deres pga. økte salg.

Nei, det tviler jeg jo ikke på. Men jeg lurer fortsatt på hvor mange som går tilbake med produktene fordi de rett og slett ikke fikk orgasme og hvor mange av de som bare ombestemte seg.

edit: Jeg hater deg, Ponaz. :fun:

Endret av bazukh
Lenke til kommentar

Nei, det tviler jeg jo ikke på. Men jeg lurer fortsatt på hvor mange som går tilbake med produktene fordi de rett og slett ikke fikk orgasme og hvor mange av de som bare ombestemte seg.

Jeg tilhører folkegruppen som har returnert bananer på Kiwi bare for å se om de virkelig tar den tilbake og gir deg dobbel pris igjen uten å spørre hvorfor.
Lenke til kommentar

Jeg tilhører folkegruppen som har returnert bananer på Kiwi bare for å se om de virkelig tar den tilbake og gir deg dobbel pris igjen uten å spørre hvorfor.

Funka det ?

Lenke til kommentar

Jeg innbiller meg at folk flest har en lavere terskel for å levere tilbake bananer enn sexleketøy.

They're not mutually exclusive.

Oh, yeah. You walked right in to that one.

Funka det ?

Jeg kan ikke svare for alle Kiwi-butikker, men det funka fint i butikken på Bøleveien i Skien. Endret av L4r5
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...