Mikkel™ Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 (endret) god morgen jeg skal hesje idag. Endret 21. juli 2010 av Mikkel™ Lenke til kommentar
danielch Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 god morgen.. her sitter jeg paa jobben uten noe aa gjore. sjefen said: gaa og les avisa. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 God morgen! Faen, jeg glemte og henge opp arbeidsklea i går. Veit ikke om tørketrommelen klarer detta Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 lolol u r teh fuxxor lolz Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 Må snart sjekke trommelen nå. i has teh nervez Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 Slår ikke det faktum at mutra klarte å blande inn noe farget i hvitvasken med ALLE Bula boxerne mine da ... Nå har jeg X antall mørkeblå/lilla Bula boxere ... Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 Åhåå. "I morra kan jeg sove så lenge jeg bare vil. MMM!" tenkte en naiv Ida i natt. For så å våkne tre timer senere og ikke få sove igjen. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 Fuck this. La meg ca. tre, må opp nå. Vil sovee. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 HAhah dere er fuxxored. Jeg skulle ønske jeg tok med Xboxen... Fikk jævli lyst til å spille Oblivion nå ... Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 Etter at du leste den spillverket artikkelen? Yaaa, tøyet er tørt og jeg kan dra på jobb med tørre klær Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 Ta en kopp med kaffe og lev livet. Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 Jadda, flott start på dagen... Først så ringer alarmen en time for sent. Ikke spør meg hvorfor. Så kommer jeg ut og ser at bagasjebrettet på sykkelen min er borte Må jo lure på hvorfor de ikke tok hele sykkelen, den sto tross alt ulåst Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 HAhah dere er fuxxored. Jeg skulle ønske jeg tok med Xboxen... Fikk jævli lyst til å spille Oblivion nå ... Xboxen min står ca halvannen meter unna meg akkurat nå. Og Oblivion har jeg på pc-en. Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 Oblivion er ikke noe tøft uansett Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 Hvis jeg ikke får en pint med Ben&Jerry's ila. dagen tilgir jeg aldri Mette for å ha fått meg opp så tidlig. Skal jeg bare la kjæresten ligge eller vekke ham og? Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 (endret) Oblivion er ikke noe tøft uansett Ikke veldig stor fan jeg heller, men nå var det å misunne Mikkel som var tanken. Og jeg har det på PC-en. edit: Vekk kjæresten. Morgensex er awesome. :--D edit2: Sex generelt er egentlig ganske awesome. edit3: Jeg savner sex. Endret 21. juli 2010 av bazukh Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 Men da kan du da vel strengt tatt ikke klage vel? Nyt det mens du enda kan, det er stress nå ja men det er enda mer stress å måtte stå for det selv. word. Særlig når alt du finner ser crap ut. Jeg finner ikke klær til meg selv lenger Alt ser enten latino ut eller "Player" eller "den verste ghetto dopdealern" (aka Carlings). Bah. Og wtf skjer med alle disse rosa boxere og skjorter/shorts? Fuck _that_ shit. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 HAhah dere er fuxxored. Jeg skulle ønske jeg tok med Xboxen... Fikk jævli lyst til å spille Oblivion nå ... Xboxen min står ca halvannen meter unna meg akkurat nå. Og Oblivion har jeg på pc-en. Har det på pc med shivering isles, men har det på xbox med både shivering isles og knights of nine. Skal jeg være helt ærlig så liker jeg xbox versjonen BEDRE enn pc versjonen. Minimalt med lagg, gode kontroller og ett varmt godt gameplay i forhold til at det er på konsoll. Refsa: Nei, jeg har bare satans lyst siden jeg nettopp fikk det i posten Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 Til dere Oblivion-fanatics. PC-versjonen er bedre enn X-box-versjonen. Hvorfor? Fordi. Eksempel 1 Eksempel 2 Eksempel 3 Yarrrrr Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg