Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva gjør egentlig en tele converter når det kommer til foto?

Jeg hiver en pose ned fra Nordland. Tar du i mot?

Jaaa tusen takk :!:

Det komiske da er at jeg jobber 250 meter unna Nidar som også kjører nattskift nå. Kanskje jeg skal løpe bortover en tur å rope utenfor inngangen....

Lenke til kommentar

du ganger antall millimeter på linsa de med det converteren er, altså enten 70-200 x 1.4 eller 70-200x2

Poenget er å slippe å kjøpe en telelinse eller?

Vil det gå på bekostning av bildekvalitet?

Lenke til kommentar

du ganger antall millimeter på linsa de med det converteren er, altså enten 70-200 x 1.4 eller 70-200x2

Poenget er å slippe å kjøpe en telelinse eller?

Vil det gå på bekostning av bildekvalitet?

ja du slipper en del kostnader med det, du får litt dårligere kvalitet ja, litt mindre blender også.

bildekvaliteten går ned noe, men i forhold til prisen så er den nesten ikke nevneverdig :D

Lenke til kommentar

Personelig skal jeg prøve å flytte til Asker / Lillehammer på vgs, så jeg gleder meg egentlig ganske mye :)

Vi har forresten en som sitter med snus i timen og, STINKER røyk av han, og når vi sier "XXX har snus" lavt, klikker det for han "Ikke si det da!". Engang utfordra han meg, og sa jeg ikke tørt å si det høyt. Når jeg gjorde det klikka han helt :(

Og det var ikke ordnltig slosskamp, en jævel kom å kvelte meg, alle var på mitt lag og hjalp meg (Jeg liten, han stor og feit, satt seg på meg). Han falt og slo hodet i en kant, JEG fikk kjeft. :wallbash: ( Fikk forresten indratt mobil, for å filma slosskampen, og anmerkning for å si at noen mobbet han )

Endret av Sk!ppy
Lenke til kommentar

Mamma skal tvinge meg med til byen på shopping idag ! :(

edit; Må si meg enig med deg b-real, hopping er stress. Fikk bare så lyst til å skrive noe som antydet til at jeg er sprek.

Endret av Mr. Me
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...