Datasmurf Skrevet 20. juli 2010 Del Skrevet 20. juli 2010 Bah. Familien min lager pizza med alt for mye mais og nøtter på, og alt for få typer kjøtt og ost. -_- Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 20. juli 2010 Del Skrevet 20. juli 2010 (endret) Bah. Familien min lager pizza med alt for mye mais og nøtter på, og alt for få typer kjøtt og ost. -_- Hva, nøtter på pizza ? Familien din må være nutts Endret 20. juli 2010 av Mr. A 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq Skrevet 20. juli 2010 Del Skrevet 20. juli 2010 Mais er godt, men nøtter på pizza? Lenke til kommentar
Diskutert Skrevet 20. juli 2010 Del Skrevet 20. juli 2010 Nøtter på pizza er godt. Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 20. juli 2010 Del Skrevet 20. juli 2010 (endret) Jeg har fått helt jernteppe. Hva er det riktige navnet for slike brikker? Er ikke ic du er ute etter ? Noperz. edit: Ordet var kretskort! Takket være deg kom jeg fram til det. Endret 20. juli 2010 av Sondre Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 20. juli 2010 Del Skrevet 20. juli 2010 (endret) He he Endret 20. juli 2010 av Mr. A Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 20. juli 2010 Del Skrevet 20. juli 2010 Redigerte innlegget rett etter du quota! Ordet var kretskort. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 20. juli 2010 Del Skrevet 20. juli 2010 Kan jeg bruke mitt Visa Electron i danmark? Ja, men sørg for å ha Chip. Stripe er faset ut flere steder i Danmark, ihvertfall slik jeg har opplevd det. Du kan jo også sjekke ut Mastercard gavekort, DnBNor tilbyr ihvertfall det. er for det meste chippen som blir brukt ja. du kan eventuelt ta ut penger i en minibank i stedenfor å bruke kortet hver gang. Lenke til kommentar
BeeGee Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 Nøtter på pizza er godt. Really? Lenke til kommentar
Diskutert Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 Det gjorde ihvertfall det på Peppes:D Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 Kan jeg bruke mitt Visa Electron i danmark? Ja, men sørg for å ha Chip. Stripe er faset ut flere steder i Danmark, ihvertfall slik jeg har opplevd det. Du kan jo også sjekke ut Mastercard gavekort, DnBNor tilbyr ihvertfall det. er for det meste chippen som blir brukt ja. du kan eventuelt ta ut penger i en minibank i stedenfor å bruke kortet hver gang. Holder meg til kort jeg. Funker ikke kortet kjører jeg "mammaaaaaa??" Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 Kan jeg bruke mitt Visa Electron i danmark? Ja, men sørg for å ha Chip. Stripe er faset ut flere steder i Danmark, ihvertfall slik jeg har opplevd det. Du kan jo også sjekke ut Mastercard gavekort, DnBNor tilbyr ihvertfall det. er for det meste chippen som blir brukt ja. du kan eventuelt ta ut penger i en minibank i stedenfor å bruke kortet hver gang. Holder meg til kort jeg. Funker ikke kortet kjører jeg "mammaaaaaa??" viss du er heldig med banken din så er det gratis og trekke det, mens det nesten alltid koster å ta ut penger Lenke til kommentar
Diskutert Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 Mødre er noen fantastiske personer når du tilfeldigvis har "glemt" igjen kortet hjemme. Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 Kan jeg bruke mitt Visa Electron i danmark? Ja, men sørg for å ha Chip. Stripe er faset ut flere steder i Danmark, ihvertfall slik jeg har opplevd det. Du kan jo også sjekke ut Mastercard gavekort, DnBNor tilbyr ihvertfall det. er for det meste chippen som blir brukt ja. du kan eventuelt ta ut penger i en minibank i stedenfor å bruke kortet hver gang. Holder meg til kort jeg. Funker ikke kortet kjører jeg "mammaaaaaa??" viss du er heldig med banken din så er det gratis og trekke det, mens det nesten alltid koster å ta ut penger Min bank har sånn opplegg som heter Sønn-Av-Avdelingssjef, noe som gjør at det koster meg ingenting å dra kortet, noen steder i hele verden (Borsett fra prisen av varene). Mødre er noen fantastiske personer når du tilfeldigvis har "glemt" igjen kortet hjemme. Oh yeah Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 Min bank har sånn opplegg som heter Sønn-Av-Avdelingssjef, noe som gjør at det koster meg ingenting å dra kortet, noen steder i hele verden (Borsett fra prisen av varene). Mødre er noen fantastiske personer når du tilfeldigvis har "glemt" igjen kortet hjemme. Oh yeah hvis du ønsker å stjele penger er det bedre å starte en bank enn å rane den. og mamma er elsk <3 Lenke til kommentar
BeeGee Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 Hadde gjort seg med en pose på nattevakt nå! Noen som gidder å komme innom? Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 Hadde gjort seg med en pose på nattevakt nå! Noen som gidder å komme innom? hvor? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 Jeg poster for lite her for tiden, må få igang postinga igjen Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 California girls were unforgettable! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg