b-real Skrevet 20. juli 2010 Del Skrevet 20. juli 2010 mora di ska flytte te usa, men liker ikke å lese eller høre engelsk? Vil tippe det er norske bøker Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 20. juli 2010 Del Skrevet 20. juli 2010 Jeg veit i hvertall at JEG foretrekker å lese/høre skjønnlitteratur på originalspråket om jeg kan det godt nok (dvs. engelsk og norsk. ). Har sett alt for mange teite oversettelser. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 20. juli 2010 Del Skrevet 20. juli 2010 mora di ska flytte te usa, men liker ikke å lese eller høre engelsk? That's about it, yes. Jeg veit i hvertall at JEG foretrekker å lese/høre skjønnlitteratur på originalspråket om jeg kan det godt nok (dvs. engelsk og norsk. ). Har sett alt for mange teite oversettelser. Mutter ække særlig god i engelsk. Skjønt, det ække pappa heller, men han blir vel forhåpentligvis bedre mens han studerer der. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 20. juli 2010 Del Skrevet 20. juli 2010 Hva faen snakker dere om? Har dere en annen viasat 4 enn meg? :| Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8974354 Skrevet 20. juli 2010 Del Skrevet 20. juli 2010 Kan jeg bruke mitt Visa Electron i danmark? Ja, men sørg for å ha Chip. Stripe er faset ut flere steder i Danmark, ihvertfall slik jeg har opplevd det. Du kan jo også sjekke ut Mastercard gavekort, DnBNor tilbyr ihvertfall det. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 20. juli 2010 Del Skrevet 20. juli 2010 Har Mass Effect 1 og 2 foran meg. Men jeg vet ikke helt om jeg orker å spille eneren. Jeg spilte eneren litt for noen måneder siden, men ble litt kjedelig. Så hmm.. Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 20. juli 2010 Del Skrevet 20. juli 2010 I profilen til folk står det noe sånt som: Mest aktiv i: <forumkategori> (xxxx innlegg) Er det noen måte å se en oversikt over hvor mange poster du har i andre kategorier også? Ikke bare topp-kategorien? Lurer på hvor lang tid det tar før jeg har flere poster i OT baren, enn i World of Warcraft Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 20. juli 2010 Del Skrevet 20. juli 2010 I profilen til folk står det noe sånt som: Mest aktiv i: <forumkategori> (xxxx innlegg) Er det noen måte å se en oversikt over hvor mange poster du har i andre kategorier også? Ikke bare topp-kategorien? Lurer på hvor lang tid det tar før jeg har flere poster i OT baren, enn i World of Warcraft Nei, ikke enda. Det er opprettet tracker-ønske. Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 20. juli 2010 Del Skrevet 20. juli 2010 Jeg har fått helt jernteppe. Hva er det riktige navnet for slike brikker? Lenke til kommentar
Diskutert Skrevet 20. juli 2010 Del Skrevet 20. juli 2010 Irriterende jente på facebook: "Det er mørkt ute jo!! x)" Nei, sier du det... Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 20. juli 2010 Del Skrevet 20. juli 2010 Chip? Det kan nok stemme, ja, men det er ikke ordet jeg ser etter. Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 20. juli 2010 Del Skrevet 20. juli 2010 Da har man sett "Den grønne mil" også. Fantastisk film med flotte skuespillerprestasjoner. Tom Hanks ftw. Nå bærer det rett i seng da jeg skal på jobb om ti timer. Natta! Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 20. juli 2010 Del Skrevet 20. juli 2010 (endret) Jeg har fått helt jernteppe. Hva er det riktige navnet for slike brikker? Er ikke ic du er ute etter ? Endret 20. juli 2010 av Mr. A Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 20. juli 2010 Del Skrevet 20. juli 2010 Gud finnes ikke. Graviditet utenfor livmoren beviser det. I knit you together in your mother's womb. Psalm 139:13 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg