Lemon Skrevet 20. juli 2010 Del Skrevet 20. juli 2010 Jammen jeg må venne meg til det, det er så flaut å være kresen. Ingenting flaut med å ha god smak. Jeg sier stort sett høflig nei takk med et "jeg drikker ikke hvitvin" (eller ja hvis det er sykt sosialt press og jeg føler at jeg BURDE ta et glass), og hvis de begynner å grave om hvorfor jeg ikke drikker sier jeg at det er fordi det smaker navlelo (modifisert for et yngre publikum \o) Sant nok. Men jeg har funnet EN som ikke smakte fotsvette da. Fine saker. Pluss at den bobler, og det er så morsomt. Til mitt forsvar er jeg fortsatt en ihuga rødvinsforkjemper og har til og med lært Petter å ikke brekke seg av smaken. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 20. juli 2010 Del Skrevet 20. juli 2010 Haha...selvmotsigelsene slår bare imot. Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 20. juli 2010 Del Skrevet 20. juli 2010 Kan jeg bruke mitt Visa Electron i danmark? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 20. juli 2010 Del Skrevet 20. juli 2010 Sant nok. Men jeg har funnet EN som ikke smakte fotsvette da. Fine saker. Pluss at den bobler, og det er så morsomt. Til mitt forsvar er jeg fortsatt en ihuga rødvinsforkjemper og har til og med lært Petter å ikke brekke seg av smaken. Hvitvin med bobler er sånn ca. godkjent. Boblevin er stort sett helt ålreit. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 20. juli 2010 Del Skrevet 20. juli 2010 Kan jeg bruke mitt Visa Electron i danmark? Ja, men bare på designerte automater/terminaler. Ta kontakt med banken din, så kan de opplyse deg om hva slags uttaksgrenser som gjelder osv. De kan også øke uttaksgrensa i utlandet også, hvis du har behov for det. Jeg dreit meg ut da jeg dro til England med Electron og ikke visste at jeg hadde ei uttaksgrense på liek 3000. Eplefe: Ja, ikke sant? Jeg blir glad! Har ikke fått pakken enda da. Må ringe mamma og høre om hun har funnet noe i postkassa. Når blei den sendt? Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 20. juli 2010 Del Skrevet 20. juli 2010 Greia er at jeg gidder ikke ringe banken. Jeg ringer heller min mor som er avdelingssjef for avdelingen som styrer med slikt i banken, og hun sa at hun var ikke helt sikker. Uttaksgrense skal nok ikke bli noe problem. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 20. juli 2010 Del Skrevet 20. juli 2010 (endret) Hvis hun ikke er sikker, er det vel bedre å ta kontakt med noen som kan si deg det? Det er jævlig kjipt å bli stuck i utlandet uten cash. Eventuelt kan du overføre penger til noen med vanlig Visa på forhånd og få dem til å ta ut der nede. Endret 20. juli 2010 av Lemon Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 20. juli 2010 Del Skrevet 20. juli 2010 Hvis man først skal drikke vin, så er jo hvitvin den rette typen Btw Lemon, jeg har et sånt fint rødt kort her som lukter godt. Bakpå står det "Ring meg XXX", men jeg har jo ikke noe nummer å ringe Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 20. juli 2010 Del Skrevet 20. juli 2010 Gah. Verden suger. Jeg må gjøre ting uten å få penger for det. Det er tydeligvis ingen ikke-trygdede mennesker på over 20 som kan bruke hele dagen sin på å sitte hjemme og spille uten kontakt med familie / venner. Bajs. -_- Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 20. juli 2010 Del Skrevet 20. juli 2010 Hjemme fra jobb! Nå blir det grandiosa, film (den grønne mil) og en øl! Deilig. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 20. juli 2010 Del Skrevet 20. juli 2010 Går den grønne mil på tv ? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 20. juli 2010 Del Skrevet 20. juli 2010 Går den grønne mil på tv ? Ja. Viasat 4, kl21.30 Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 20. juli 2010 Del Skrevet 20. juli 2010 Eplefe: Ja, ikke sant? Jeg blir glad! Har ikke fått pakken enda da. Må ringe mamma og høre om hun har funnet noe i postkassa. Når blei den sendt? Onsdag i forrige uke eller noe. Nå begynner jeg å lure på om jeg har sendt den feil. Facebook meg adressen din, plz. Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 20. juli 2010 Del Skrevet 20. juli 2010 Ja, går som nevnt på TV. Første gang jeg ser den. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 20. juli 2010 Del Skrevet 20. juli 2010 Det viste seg at vi ikke har viasat 4 Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 20. juli 2010 Del Skrevet 20. juli 2010 Eplefe: Ja, ikke sant? Jeg blir glad! Har ikke fått pakken enda da. Må ringe mamma og høre om hun har funnet noe i postkassa. Når blei den sendt? Onsdag i forrige uke eller noe. Nå begynner jeg å lure på om jeg har sendt den feil. Facebook meg adressen din, plz. Auda. Den kommer vel fram uansett etterhvert. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 20. juli 2010 Del Skrevet 20. juli 2010 hva har folka brukt dagen på så langt? jeg har tegna og studert anatomi, trent og sløvan inne i regnet. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 20. juli 2010 Del Skrevet 20. juli 2010 Så deilig! Jeg har jobba fra elleve til halv seks, så handla, lagd spaghetti carbonara, vaska hund1 og lagd strawberry daiquiris. Har besøk av Petter og ei venninne og valpen hennes. Fine saker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg