Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Jammen jeg må venne meg til det, det er så flaut å være kresen.

Ingenting flaut med å ha god smak. Jeg sier stort sett høflig nei takk med et "jeg drikker ikke hvitvin" (eller ja hvis det er sykt sosialt press og jeg føler at jeg BURDE ta et glass), og hvis de begynner å grave om hvorfor jeg ikke drikker sier jeg at det er fordi det smaker navlelo (modifisert for et yngre publikum \o)

Sant nok. Men jeg har funnet EN som ikke smakte fotsvette da. Fine saker. Pluss at den bobler, og det er så morsomt. Til mitt forsvar er jeg fortsatt en ihuga rødvinsforkjemper og har til og med lært Petter å ikke brekke seg av smaken.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sant nok. Men jeg har funnet EN som ikke smakte fotsvette da. Fine saker. Pluss at den bobler, og det er så morsomt. Til mitt forsvar er jeg fortsatt en ihuga rødvinsforkjemper og har til og med lært Petter å ikke brekke seg av smaken.

Hvitvin med bobler er sånn ca. godkjent. Boblevin er stort sett helt ålreit. :wee:
Lenke til kommentar

Kan jeg bruke mitt Visa Electron i danmark?

Ja, men bare på designerte automater/terminaler. Ta kontakt med banken din, så kan de opplyse deg om hva slags uttaksgrenser som gjelder osv. De kan også øke uttaksgrensa i utlandet også, hvis du har behov for det. Jeg dreit meg ut da jeg dro til England med Electron og ikke visste at jeg hadde ei uttaksgrense på liek 3000.

Eplefe: Ja, ikke sant? Jeg blir glad! Har ikke fått pakken enda da. Må ringe mamma og høre om hun har funnet noe i postkassa. Når blei den sendt?

Lenke til kommentar

Hvis hun ikke er sikker, er det vel bedre å ta kontakt med noen som kan si deg det? Det er jævlig kjipt å bli stuck i utlandet uten cash. Eventuelt kan du overføre penger til noen med vanlig Visa på forhånd og få dem til å ta ut der nede.

Endret av Lemon
Lenke til kommentar

Eplefe: Ja, ikke sant? Jeg blir glad! Har ikke fått pakken enda da. Må ringe mamma og høre om hun har funnet noe i postkassa. Når blei den sendt?

Onsdag i forrige uke eller noe. Nå begynner jeg å lure på om jeg har sendt den feil. Facebook meg adressen din, plz.
Lenke til kommentar

Onsdag i forrige uke eller noe. Nå begynner jeg å lure på om jeg har sendt den feil. Facebook meg adressen din, plz.

Auda. Den kommer vel fram uansett etterhvert. :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...