Yavel Skrevet 20. juli 2010 Del Skrevet 20. juli 2010 øl pølse er ikke helt det samme uten øl Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 20. juli 2010 Del Skrevet 20. juli 2010 Sånn. Nå skal de fleste av dere ha noe å gjøre resten av dagen. Du glemte Gives me hope og eventuelt Love gives me hope. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 20. juli 2010 Del Skrevet 20. juli 2010 Skulle ønske jeg hadde opptaker til tven. Da kunne jeg sovet hele dagen å vært oppe om natta isdedenfor. Mye bedre å være våken om natta når det er stille og fredelig Lenke til kommentar
Diskutert Skrevet 20. juli 2010 Del Skrevet 20. juli 2010 Skulle ønske jeg hadde opptaker til tven. Da kunne jeg sovet hele dagen å vært oppe om natta isdedenfor. Mye bedre å være våken om natta når det er stille og fredelig Isåfall ikke bo på bygda på våren. Fugler som skal absolutt bosette seg utenfor soveromsvinduet og samtidlig ha en konkurranse om hvem som kan vræle høyest og lengst. Ikke glem sauene som har på seg bjelle og absolutt skal bræke klokka halv fire om natta. Stille og fredelig om natta, ja Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 20. juli 2010 Del Skrevet 20. juli 2010 Skulle ønske jeg hadde opptaker til tven. Da kunne jeg sovet hele dagen å vært oppe om natta isdedenfor. Mye bedre å være våken om natta når det er stille og fredelig Det er det eneste ? Hva med det generelle liv om dagen ? butikker ? ølsalg /vinmonopol ? Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 20. juli 2010 Del Skrevet 20. juli 2010 (endret) Skulle ønske jeg hadde opptaker til tven. Da kunne jeg sovet hele dagen å vært oppe om natta isdedenfor. Mye bedre å være våken om natta når det er stille og fredelig Helt enig ikke hør på Lumpness, han kan ikke det med å være våken på natta. Endret 20. juli 2010 av Mr. A Lenke til kommentar
Kranjcar Skrevet 20. juli 2010 Del Skrevet 20. juli 2010 Muligens litt feil tråd, men hvor lang tid tar det før en paracet virker? Lenke til kommentar
Diskutert Skrevet 20. juli 2010 Del Skrevet 20. juli 2010 Alt fra 5 til 20 minutter til meg. Lenke til kommentar
Kranjcar Skrevet 20. juli 2010 Del Skrevet 20. juli 2010 Alt fra 5 til 20 minutter til meg. Ok, takk skal du ha Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 20. juli 2010 Del Skrevet 20. juli 2010 15-30 minutter ville jeg regnet før man fikk en merkbar virkning. Panodil Zapp kan være et alternativ om du ønsker så rask virkning som mulig. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 20. juli 2010 Del Skrevet 20. juli 2010 Muligens litt feil tråd, men hvor lang tid tar det før en paracet virker? Les pakningsvedlegget, og ta 2 for bedre effekt. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 20. juli 2010 Del Skrevet 20. juli 2010 Kan vi ikke bare skifte navn på tråden til pille ekspert tråden. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 20. juli 2010 Del Skrevet 20. juli 2010 Skulle ønske jeg hadde opptaker til tven. Da kunne jeg sovet hele dagen å vært oppe om natta isdedenfor. Mye bedre å være våken om natta når det er stille og fredelig Det er det eneste ? Hva med det generelle liv om dagen ? butikker ? ølsalg /vinmonopol ? Butikker har jo åpent ganske lenge. Alt fra kl 21 til kl 23, så nemo problemo. Må jo seff ha noen dager som man er våken på dagen, NAV møter å slikt. Ellers elsker jeg å være oppe om natta. Nyte stillheten å se en bra film Lenke til kommentar
Diskutert Skrevet 20. juli 2010 Del Skrevet 20. juli 2010 Hva heter den VM sangen? Wavin' flag - K'NAAN? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq Skrevet 20. juli 2010 Del Skrevet 20. juli 2010 Hva heter den VM sangen? http://www.youtube.com/watch?v=pRpeEdMmmQ0 Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 20. juli 2010 Del Skrevet 20. juli 2010 Skulle ønske jeg hadde opptaker til tven. Da kunne jeg sovet hele dagen å vært oppe om natta isdedenfor. Mye bedre å være våken om natta når det er stille og fredelig Helt enig ikke hør på Lumpness, han kan ikke det med å være våken på natta. vært for MYE våken om natta siste 10 årene. sikker på jeg er blitt 5 år eldre pga det Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 20. juli 2010 Del Skrevet 20. juli 2010 Kan vi ikke bare skifte navn på tråden til pille ekspert tråden. Hva er problemet? trodde de fleste evner var lov her. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 20. juli 2010 Del Skrevet 20. juli 2010 (endret) Hva er problemet? trodde de fleste evner var lov her. Ikke noe problem i det heletatt, synes bare det er mye pillesnakk her i tråden. Endret 20. juli 2010 av Mr. A Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 20. juli 2010 Del Skrevet 20. juli 2010 Tror håret mitt hadde noe i seg som forhindret fyllesyke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg