MrLeftfield Skrevet 20. juli 2010 Del Skrevet 20. juli 2010 Det er så ufattelig mye pillesnakk her, at det er nesten litt lol. La oss starte en trend hvor det er kult å snakke om hva man knaska for å slippe angst eller depping.....oh wait..... Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 20. juli 2010 Del Skrevet 20. juli 2010 Jeg skulle gjerne hatt no piller mot panikkangst sjæl... Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 20. juli 2010 Del Skrevet 20. juli 2010 Holder meg til å pille i nesen Ha. ha. ha. ha. Tok du'n? Pille! I nesen! Haha! ... trenger kakao jeg... Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 20. juli 2010 Del Skrevet 20. juli 2010 Må på jobb om to og en halv time. Heldigvis er jeg ferdig klokken ni, hvilket betyr at jeg når å komme hjem tidsnok til "Den grønne mil", en film jeg har hatt lyst til å se i flere år nå. Konge film. Gled deg Synd den går på Viasat blir jo en ekstra halvtime med reklame da. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 20. juli 2010 Del Skrevet 20. juli 2010 God morgen pilleknaskere. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 20. juli 2010 Del Skrevet 20. juli 2010 Tour de france er jo kjedelig fra de ruller syklene inn til starlinja og frem til lenge etter slutt. Se på noen sykle bortover en slette eller opp et fjell. Det eneste som i det hele tatt noen gang kan få meg til å se på det er når folk detter. Det er morsomt. Lenke til kommentar
Balli Skrevet 20. juli 2010 Del Skrevet 20. juli 2010 det morsomste ved sport er reklamer Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 20. juli 2010 Del Skrevet 20. juli 2010 Det morsomste med sport er å bedrive det selv. Så enkelt er det. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 20. juli 2010 Del Skrevet 20. juli 2010 Hadde Alien Swarm kosta penger hadde jeg blitt sur. Har ikke finni et game jeg kan joine enda. Bare disconnect og drit. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 20. juli 2010 Del Skrevet 20. juli 2010 Det morsomste med sport er skader. Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 20. juli 2010 Del Skrevet 20. juli 2010 Jeg har fått en ny favorittnettside! Glad jeg ikke er i bransjen. Men jeg hører kompiser som er det fortelle meg slike historier heeele tiden. Så fantastisk mye bra! Leather/Carpet Samplings For a brief period I was working for this web development company for small to medium sizes business. This is a conversation I had with one of their car upholstery clients after I just received a package containing over 100 leather and fabric samples. Me: …and was hoping you could elaborate what it is you wish me to do with these. Scan each and add them to your site? Client: Yes. ::after completion:: Client: When I touch my screen, how come I can’t feel the difference between each? I want visitors of my site to be able to feel the difference between each sample… Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 20. juli 2010 Del Skrevet 20. juli 2010 Da var lege unnagjort. Ut å spise middag med ho mor i dag Litt synd at man er så dårlig i magen så det blir sikkert lite spising på meg. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 20. juli 2010 Del Skrevet 20. juli 2010 Jeg har fått en ny favorittnettside! Glad jeg ikke er i bransjen. Men jeg hører kompiser som er det fortelle meg slike historier heeele tiden. Så fantastisk mye bra! Leather/Carpet Samplings For a brief period I was working for this web development company for small to medium sizes business. This is a conversation I had with one of their car upholstery clients after I just received a package containing over 100 leather and fabric samples. Me: …and was hoping you could elaborate what it is you wish me to do with these. Scan each and add them to your site? Client: Yes. ::after completion:: Client: When I touch my screen, how come I can’t feel the difference between each? I want visitors of my site to be able to feel the difference between each sample… Fin side det der ja Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 20. juli 2010 Del Skrevet 20. juli 2010 notalwaysright.com kan også anbefales. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 20. juli 2010 Del Skrevet 20. juli 2010 (endret) Andre tips til sider kan være Clientcopia - a la notalwaysright The daily WTF - kan til tider være litt nerdete Fuck my life My life is avarage That high - om du noen gang har benyttet deg av illegale substanser Sånn. Nå skal de fleste av dere ha noe å gjøre resten av dagen. Endret 20. juli 2010 av L4r5 Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 20. juli 2010 Del Skrevet 20. juli 2010 Bare jeg som finner slike sider utrolig kjedelig eller? bah Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg