Diskutert Skrevet 18. juli 2010 Del Skrevet 18. juli 2010 Selvfølgelig hver sin smak. Kjeksene er gode da Lenke til kommentar
Muffinss Skrevet 18. juli 2010 Del Skrevet 18. juli 2010 Spørs det nå sikkert hvilket flyselskap du bruker og da Lenke til kommentar
Diskutert Skrevet 18. juli 2010 Del Skrevet 18. juli 2010 Er det Norwegian eller SAS der du må betale for maten? Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 18. juli 2010 Del Skrevet 18. juli 2010 Er det Norwegian eller SAS der du må betale for maten? Norwegian, teknisk sett så betaler du får maten på sas og men det gjør du når du betaler billetten Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 18. juli 2010 Del Skrevet 18. juli 2010 (endret) "du løper rundt som et baby-nesehorn som prøver og drite" til en servitør Sitat fra Gordon Ramsay :!: Endret 18. juli 2010 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 18. juli 2010 Del Skrevet 18. juli 2010 Jeg kan fortelle deg hva du kan gjøre ) gå på kjøkkenet og lag oss en sandwich ; D Ser du, jeg elsker å lage mat, og elsker å skjemme vekk kjæresten min. Derimot så er sjansen for at jeg hadde låst deg inne i kottet vært rimelig stor. Så hele "make me a sammich"-greien som du tror er tøff fordi du lærte den på internett er grunnen til at du kommer til å være jomfru når du er 25. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 18. juli 2010 Del Skrevet 18. juli 2010 Jeg kan fortelle deg hva du kan gjøre ) gå på kjøkkenet og lag oss en sandwich ; D Ser du, jeg elsker å lage mat, og elsker å skjemme vekk kjæresten min. Derimot så er sjansen for at jeg hadde låst deg inne i kottet vært rimelig stor. Så hele "make me a sammich"-greien som du tror er tøff fordi du lærte den på internett er grunnen til at du kommer til å være jomfru når du er 25. Ja jøss, man må nok være blottet for humor for å få seg noe. Lenke til kommentar
Muffinss Skrevet 18. juli 2010 Del Skrevet 18. juli 2010 Jeg er ikke jomfru og kødder med kvinnerettigheter hele tida. Har jeg levd i en illusjon? Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 18. juli 2010 Del Skrevet 18. juli 2010 Desverre. Btw; HOME FUCKERS! Til nyvasket rom! I win. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 18. juli 2010 Del Skrevet 18. juli 2010 Da var jeg tilbake i soddspannet kjent som trønderland etter 12 herlige dager i Stavanger. Ser med skepsis på været, blir nok ikke like mye tanning og utepils her som det var hjemme. Oh well, på den lyse(?) side, tar vel forum- og Facebook-aktiviteten min seg opp igjen. He-he-he. Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 18. juli 2010 Del Skrevet 18. juli 2010 Datasmurf: Velkommen tilbake. Selv har jeg akkurat oppdatert bloggen min, så dagens dont er over. Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 18. juli 2010 Del Skrevet 18. juli 2010 Da var jeg tilbake i soddspannet kjent som trønderland etter 12 herlige dager i Stavanger. Ser med skepsis på været, blir nok ikke like mye tanning og utepils her som det var hjemme. Oh well, på den lyse(?) side, tar vel forum- og Facebook-aktiviteten min seg opp igjen. He-he-he. lurte litt på hvorfor du ikke er innom recent pic post i det siste Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 18. juli 2010 Del Skrevet 18. juli 2010 Orker ikke forumhore når det er pent vær, eller når jeg er omringet av tusenvis av bøker, eller når jeg spiller Super Nintendo, Scrabble fra 1960 og Trivial Pursuit: Genus edition fra 1987. Takk Sidious. Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 18. juli 2010 Del Skrevet 18. juli 2010 Nei, man får vel slenge en pizza i ovnen. Begynner å bli småsulten. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 18. juli 2010 Del Skrevet 18. juli 2010 Noen som har erfaring med virusprogramet Avast! ? Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 18. juli 2010 Del Skrevet 18. juli 2010 Noen som har erfaring med virusprogramet Avast! ? Ja. Det er fantastisk. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 18. juli 2010 Del Skrevet 18. juli 2010 Ja, det er mitt inntrykk også, men ifølge windowsen er den utdadert. Skal jeg gi beng i den risiko-varselet? (har nyeste gratis-versonen, er pur class) Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 18. juli 2010 Del Skrevet 18. juli 2010 Den pleier da å oppdatere automatisk. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 18. juli 2010 Del Skrevet 18. juli 2010 Ja,derfor jeg stusset over hvorfor windows'n var tverr. Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 18. juli 2010 Del Skrevet 18. juli 2010 Hadde visst klart å kjøre ene minnepennen min i vaskemaskina. Smart å sjekke lommer før man setter i gang Lurer på om den fremdeles virker, men får la den tørke en stund før jeg tester... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg