WheelMan Skrevet 18. juli 2010 Del Skrevet 18. juli 2010 Etter å ha besøkt tegneseriebutikker i New York og Barcelona har jeg sluttet å besøke steder som Outland. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 18. juli 2010 Del Skrevet 18. juli 2010 Meget bra! Absolutt en opplevelse! Hvordan har fedrelandet vært? For vått og kaldt, men ellers ok. ----- Nå sitter jeg på en hurtigbåt hvor jeg fikk vite de hadde problemer med motoren og styringa. De hadde visstnok måtte kjøre på nødstyring hele veien tidligere i dag. Betryggende. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 18. juli 2010 Del Skrevet 18. juli 2010 Hvorfor tar du deg nær av det egentlig? Tror du faren din hadde gitt broren din ( sier ikke at du har en bror ) en jenteklokke, med blomster og slikt inni uret? Så det er kun klokker med blomster og dritt på som er for jenter/damer? Lenke til kommentar
Romis Skrevet 18. juli 2010 Del Skrevet 18. juli 2010 Hvorfor tar du deg nær av det egentlig? Tror du faren din hadde gitt broren din ( sier ikke at du har en bror ) en jenteklokke, med blomster og slikt inni uret? Så det er kun klokker med blomster og dritt på som er for jenter/damer? Nei, ikke det jeg mener, men en gutteklokke er ment for gutter, mens jenteklokker er ment for jenter. Noen klokker paser jo til alle, selfølgelig. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 18. juli 2010 Del Skrevet 18. juli 2010 Armbåndsur ble i utgangspunktet kun solgt til kvinner. Menn skulle ha lommur. Sånn hvis vi skal være helt nøye på det. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 18. juli 2010 Del Skrevet 18. juli 2010 Tilbake i Norge for faen! *trille på Gardermoen* Fix'd Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 18. juli 2010 Del Skrevet 18. juli 2010 Nei, ikke det jeg mener, men en gutteklokke er ment for gutter, mens jenteklokker er ment for jenter. Noen klokker paser jo til alle, selfølgelig. Akkurat som at alle jenter skal ha rosa og snakke om sminke i timesvis, mens gutter skal ha blått, drikker øl og raper? Lenke til kommentar
Diskutert Skrevet 18. juli 2010 Del Skrevet 18. juli 2010 Ikke klar for skole om en måned, mindre enn en måned faktisk... Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 18. juli 2010 Del Skrevet 18. juli 2010 det er jeg og jeg har over en måned igjen. Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 18. juli 2010 Del Skrevet 18. juli 2010 Er ikke helt klar jeg heller.. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 18. juli 2010 Del Skrevet 18. juli 2010 Heller ikke jeg.. Håper ikke skolen eventuelt splitter opp de jeg alltid har vært venner med ^^ Håper iallefall ikke det skjer ; ) Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 18. juli 2010 Del Skrevet 18. juli 2010 (endret) Akkurat som at alle jenter skal ha rosa og snakke om sminke i timesvis, mens gutter skal ha blått, drikker øl og raper? Ida. Vi har alltid visst at vi er menn. Forøvrig har jeg farfaren min sin giftering. Halvbroren min ville ha den, pappa sa ja, jeg har planer om å be ham dra til helvete. Han kjente aldri farfar, han har ingen rett på relikvier. Har lommeuret hans og. Og en gullklokke etter farmor som jeg vurderer å selge. Jeg bruker ikke klokke, og jeg likte ikke farmor. Poenger var at det er et ARVESTYKKE, og det skal ikke bety en dritt om du har kuk eller ikke. Edit: Strengt tatt kan det se ut som at det kommer an på om man er kuk eller ikke... Endret 18. juli 2010 av Eplefe 2 Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 18. juli 2010 Del Skrevet 18. juli 2010 Ida. Vi har alltid visst at vi er menn. Forøvrig har jeg farfaren min sin giftering. Halvbroren min ville ha den, pappa sa ja, jeg har planer om å be ham dra til helvete. Han kjente aldri farfar, han har ingen rett på relikvier. Har lommeuret hans og. Og en gullklokke etter farmor som jeg vurderer å selge. Jeg bruker ikke klokke, og jeg likte ikke farmor. Poenger var at det er et ARVESTYKKE, og det skal ikke bety en dritt om du har kuk eller ikke. Edit: Strengt tatt kan det se ut som at det kommer an på om man er kuk eller ikke... Ja. Takk! Jeg er lei av å bli holdt utenfor eller bli fortalt at jeg ikke kan gjøre ditt eller datt bare fordi jeg har en livmor. Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 18. juli 2010 Del Skrevet 18. juli 2010 Ja, det er ikke alltid lett å gå imot de tradisjonelle kjønnsrollene. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 18. juli 2010 Del Skrevet 18. juli 2010 Jeg kan fortelle deg hva du kan gjøre ) gå på kjøkkenet og lag oss en sandwich ; D Lenke til kommentar
Muffinss Skrevet 18. juli 2010 Del Skrevet 18. juli 2010 (endret) Gud hva har jeg gjort... Endret 18. juli 2010 av Muffinss Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 18. juli 2010 Del Skrevet 18. juli 2010 Quake! Likestilling mann! ( Btw, jeg vil ha min sandwich med sånn kylling ) Lenke til kommentar
Diskutert Skrevet 18. juli 2010 Del Skrevet 18. juli 2010 Hvorfor må flymat være så utstyrt med ekle ting? Ikke alle som liker grønn guffe med blå ost! Lenke til kommentar
Muffinss Skrevet 18. juli 2010 Del Skrevet 18. juli 2010 Den flymaten jeg har spist har alltid vært utmerket At flymat smaker dritt er nå en myte etter min mening. Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 18. juli 2010 Del Skrevet 18. juli 2010 Jeg befinner meg nord for lillehammer. Ukjent hvor langt nord. Hvordan skal jeg finne ut av det? Sitter med en laptop i baksetet med iphonen som modem (Oh yeah, iphonen blir brukt til noe NYTTIG). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg