Mr. A Skrevet 18. juli 2010 Del Skrevet 18. juli 2010 (endret) Hvordan i huleste er det meningen at man skal vaske briller uten å få riper eller flekker igjen på glasset når man vasker de? Noe man skal bruke, noen spesiell metode? Har hatt briller i snart 10 år og ennå ikke skjønt hvordan jeg skal vaske briller uten å få klass på glasset. Bruk brillerens og knikk det in i glasset og skyll av med vann, tørk av med en microfiberklut som ganske ofte følger med brillene. Edit: - Bruk brillerens og knikk det in på glasset med fingrene - skyll så av med vann - Tørk vannet med en Microfiberklut voila Endret 18. juli 2010 av Mr. A Lenke til kommentar
Romis Skrevet 18. juli 2010 Del Skrevet 18. juli 2010 Har en '' Glassklar Brillerens '' flaske. Jeg pleier bare å spraye det på brillene, tørke av med dopapir, så skylle i kaldt vann, og vente til det bare er noen få bittesmå dråper igjen på glasset, så bruker mikrofiber klut for å absorbere det resterende vannet, eventuelt fjerne flekker. Men det blir veldig sjeldent perfekt. Og tar veldig lang tid. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 18. juli 2010 Del Skrevet 18. juli 2010 Har en '' Glassklar Brillerens '' flaske. Jeg pleier bare å spraye det på brillene, tørke av med dopapir, så skylle i kaldt vann, og vente til det bare er noen få bittesmå dråper igjen på glasset, så bruker mikrofiber klut for å absorbere det resterende vannet, eventuelt fjerne flekker. Men det blir veldig sjeldent perfekt. Og tar veldig lang tid. Prøv min metode å se om det funker, gjør ivertall det på mine. Denne sangen er bare så bra laget at jeg må poste den her. http://www.youtube.com/watch?v=0W25zsIJFkg&feature=related Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 18. juli 2010 Del Skrevet 18. juli 2010 meldt ganske greit vær i helvete http://www.yr.no/sted/Norge/Akershus/Ski/Helvete/ Har en '' Glassklar Brillerens '' flaske. Jeg pleier bare å spraye det på brillene, tørke av med dopapir, så skylle i kaldt vann, og vente til det bare er noen få bittesmå dråper igjen på glasset, så bruker mikrofiber klut for å absorbere det resterende vannet, eventuelt fjerne flekker. Men det blir veldig sjeldent perfekt. Og tar veldig lang tid. Skal ikke bare prøve med en pusseklut for briller? xb Funker perfekt for min del, på solbriller vel og merke. Om det er noe som er vanskelig å ta vek tar jeg bittelite vann på kluten og gnir på brillene.. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 18. juli 2010 Del Skrevet 18. juli 2010 Da stikker man til oldemor en tur. Sees om noen dager. Lenke til kommentar
Muffinss Skrevet 18. juli 2010 Del Skrevet 18. juli 2010 Jeg drar i militæret i mårra... Gud som tiden flyr. Gleder meg som et lite barn tho : ) Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 18. juli 2010 Del Skrevet 18. juli 2010 http://www.yr.no/sted/Norge/Buskerud/Sigdal/Helvete~2408908/ Jeg har vert i Helvete. Lenke til kommentar
Diskutert Skrevet 18. juli 2010 Del Skrevet 18. juli 2010 Hvordan fjerner man en flis i fingeren, når man har prøvd med et pinsett i 1 time? Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 18. juli 2010 Del Skrevet 18. juli 2010 Skarp kniv + nål + pinsett. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 18. juli 2010 Del Skrevet 18. juli 2010 Flis er så kjipt! Noen som har hatt en bra helg? Lenke til kommentar
evenandreas Skrevet 18. juli 2010 Del Skrevet 18. juli 2010 http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=192160 Lenke til kommentar
Gyr0 Skrevet 18. juli 2010 Del Skrevet 18. juli 2010 Flis er så kjipt! Noen som har hatt en bra helg? Nei Lenke til kommentar
Petter Skrevet 18. juli 2010 Del Skrevet 18. juli 2010 Flis er så kjipt! Noen som har hatt en bra helg? Har ikke hatt det ille, men bra? Nope. Lenke til kommentar
Muffinss Skrevet 18. juli 2010 Del Skrevet 18. juli 2010 Jeg har hatt en jævlig bra helg Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 18. juli 2010 Del Skrevet 18. juli 2010 Om helgen blir bra avhenger om kampen i kveld går bra. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 18. juli 2010 Del Skrevet 18. juli 2010 Er ikke lov å si nei, alltid ha en fin helg! Nå skal jeg danse litt til Karmacoma, hihi Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 18. juli 2010 Del Skrevet 18. juli 2010 Flis er så kjipt! Noen som har hatt en bra helg? Nei du kan jo ikke svare for alle Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg