Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Finnes det en slik dings til Canon kameraer som gir strøm til kameraet rett fra uttaket? altså at den går rett inn i batterihullet, men er koblet på strøm så du f.eks kan ta evig film osv så langt minnekortet rekker ?

Ikke som jeg vet om, men hvis du finner en vil jeg vite om det thumbup.gif

Hva skal du forresten med evig film? Kameraet mitt stopper automatisk å filme etter en stund. Er det en innstilling jeg ikke har fått med meg?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Finnes det en slik dings til Canon kameraer som gir strøm til kameraet rett fra uttaket? altså at den går rett inn i batterihullet, men er koblet på strøm så du f.eks kan ta evig film osv så langt minnekortet rekker ?

Hva skal du forresten med evig film? Kameraet mitt stopper automatisk å filme etter en stund. Er det en innstilling jeg ikke har fått med meg?

Sålenge minnekortet og batteriet holder så kan ihvertfall mitt filme så lenge jeg vil...

Lenke til kommentar

Er jo absolutt et nydelig ur det der, Romis! :)

Men er jo heller ingen skoleklokke.

Så absolutt ikke, det er derfor jeg har tenkt til å gjøre den om til en familie trinket. Det er tross alt en ganske dyr klokke. Og det er en fin ting å gi til sønnen sin på f.eks bryllupsdagen. Det blir ikke akkurat en '' oi, se på meg jeg har tøff klokke ass '' -klokke, det blir jo noe som kommer til å gå i generasjoner i familien.

Valget falt på denne:

En lekkerbisk til litt over 60k. Blir nok å spare når jeg får en jobb som betaler så jeg kan spare litt på siden. :)

Du er 16 år og tenker på å skaffe rolex klokke..

Prioriteringer er noe dritt.

Det er absolutt ikke noe jeg kommer til å kjøpe i de neste 10 eller 20 årene, det blir når jeg blir litt eldre og får en stødig jobb, som gjør at jeg kan spare til en slik klokke.

Dette er jo kvalitetsklokker tvers igjennom, og liker ideen din. Men hva viss uret streiker? En reperasjon på en slik klokke er jo heller ikke billig.

Lenke til kommentar

Synes en klokke er viktig i hverdagen. Selvfølgelig, ikke en så dyr klokke, men en enkel en. Slipper man også å bli tatt i fra mobilen i klassetimen, fordi du bare skulle sjekke klokka.

En Rolex er ikke akkurat noe du bruker på skolen for å sjekke klokka, det er nok mer en klokke som er et fint tillegg når du er på fancy resturanter, eller i selskap osv. Det er ikke en klokke jeg ville gått med hver dag.

ooom jeg skulle hatt fancy klokke så ville jeg nok ikke valgt rolex.. liker ikke stilen..

denne her er mer meg:

http://www.urverket....ther-p-790.html

Du tuller nå?

Endret av Romis
Lenke til kommentar

Sålenge minnekortet og batteriet holder så kan ihvertfall mitt filme så lenge jeg vil...

Hmm... da må jeg se om jeg får sjekket innstillingene ;)

EDIT:

ooom jeg skulle hatt fancy klokke så ville jeg nok ikke valgt rolex.. liker ikke stilen..

denne her er mer meg:

Enig! Svart og rødt er stilig! dribble.gif

Endret av Meh.
Lenke til kommentar

Synes en klokke er viktig i hverdagen. Selvfølgelig, ikke en så dyr klokke, men en enkel en. Slipper man også å bli tatt i fra mobilen i klassetimen, fordi du bare skulle sjekke klokka.

En Rolex er ikke akkurat noe du bruker på skolen for å sjekke klokka, det er nok mer en klokke som er et fint tillegg når du er på fancy resturanter, eller i selskap osv. Det er ikke en klokke jeg ville gått med hver dag.

denne her er mer meg:

Du tuller nå?

Enig der. Rolex er ikke en skoleklokke. Dette er en klokke som skal brukes i formelle anledninger. Men husk også hva den passer til. Om den er like pen til en svart dress kan nok diskuteres.

Selv har jeg en vanlig klokke fra Certina i stål, til skolebruk.

Lenke til kommentar

denne her er mer meg:

Du tuller nå?

Nei? hvorfor skulle jeg tullet?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...