Vertical^ Skrevet 17. juli 2010 Del Skrevet 17. juli 2010 Bør få meg søvn, men er jo ikke trøtt. Blir bare liggende i senga en time eller to, og irritere meg over hvorfor jeg ikke sovner Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 17. juli 2010 Del Skrevet 17. juli 2010 Skaff deg en jobb om du ikke har. Kan love deg at du blir trøtt da. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 17. juli 2010 Del Skrevet 17. juli 2010 Nah, jobber 100% ellers, nå er det ferie Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 17. juli 2010 Del Skrevet 17. juli 2010 Skuff å dra på vors for så å bli forkjølet og måtte dra hjem. Jaja, det er vel prisen å betale når man så absolutt skal bade til tross for det iskalde vannet. Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 17. juli 2010 Del Skrevet 17. juli 2010 Noen som vet om Jarmo kjørte formel 1 før han ble Admin? Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 17. juli 2010 Del Skrevet 17. juli 2010 Nah, jobber 100% ellers, nå er det ferie Jobber ikke du innen IKT? Cola og potetgull Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 17. juli 2010 Del Skrevet 17. juli 2010 Vladmir putin er så badass... min fav. politiker of all times. XD Lenke til kommentar
Petter Skrevet 17. juli 2010 Del Skrevet 17. juli 2010 Nah, jobber 100% ellers, nå er det ferie Jobber ikke du innen IKT? Cola og potetgull Shhh... Drikker ikke Cola på jobb Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 17. juli 2010 Del Skrevet 17. juli 2010 Da var folka hjemme fra byen...SØRPE fulle og ramler rundt her, men nå skal de altså ut og grille, ender vell med at hele denne jævla hytta brenner ned tenker jeg ! Lenke til kommentar
Romis Skrevet 17. juli 2010 Del Skrevet 17. juli 2010 Hvor mye koster en Rolex med gult gull og medium størrelse? Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 17. juli 2010 Del Skrevet 17. juli 2010 (endret) 30-40k? http://www.urverket.no/rolex-datejust-turnograph-c-9_458.html?zenid=02ba5d7db26ae4b0e8517fb7a08bbe7b Endret 17. juli 2010 av Vertical^ Lenke til kommentar
Romis Skrevet 17. juli 2010 Del Skrevet 17. juli 2010 (endret) Hva med stål, samme størrelse? Tror nok jeg skal investere i en slik en, fin gjenstand å passere gjennom generasjoner som kommer. Det er også mange fine klokker der. Endret 17. juli 2010 av Romis Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 17. juli 2010 Del Skrevet 17. juli 2010 Se litt her http://www.urverket.no/rolex-c-9.html Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 17. juli 2010 Del Skrevet 17. juli 2010 Finnes det en slik dings til Canon kameraer som gir strøm til kameraet rett fra uttaket? altså at den går rett inn i batterihullet, men er koblet på strøm så du f.eks kan ta evig film osv så langt minnekortet rekker ? Lenke til kommentar
Romis Skrevet 17. juli 2010 Del Skrevet 17. juli 2010 Valget falt på denne: En lekkerbisk til litt over 60k. Blir nok å spare når jeg får en jobb som betaler så jeg kan spare litt på siden. Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 17. juli 2010 Del Skrevet 17. juli 2010 Faen, må få meg en rolex jeg og. Når jeg blir rik. når jeg blir rik. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 17. juli 2010 Del Skrevet 17. juli 2010 (endret) Er jo absolutt et nydelig ur det der, Romis! Men er jo heller ingen skoleklokke, akkurat Endret 17. juli 2010 av Vertical^ Lenke til kommentar
multisync Skrevet 17. juli 2010 Del Skrevet 17. juli 2010 Liker ikke helt rolex, er noen andre merker i den prisklassen jeg heller ville hatt. Den over var ikke så ille, men allt for mye de lager ser jalla ut. Den du valgte der var riktignok fin, noe overkill med diamanter inni? men noe må de vel stappe inn for å få folk til å tro den er verdt den lattelrig høye prisen på kolkker som dette Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 17. juli 2010 Del Skrevet 17. juli 2010 Valget falt på denne: En lekkerbisk til litt over 60k. Blir nok å spare når jeg får en jobb som betaler så jeg kan spare litt på siden. Du er 16 år og tenker på å skaffe rolex klokke.. Prioriteringer er noe dritt. Lenke til kommentar
Romis Skrevet 17. juli 2010 Del Skrevet 17. juli 2010 (endret) Er jo absolutt et nydelig ur det der, Romis! Men er jo heller ingen skoleklokke. Så absolutt ikke, det er derfor jeg har tenkt til å gjøre den om til en familie trinket. Det er tross alt en ganske dyr klokke. Og det er en fin ting å gi til sønnen sin på f.eks bryllupsdagen. Det blir ikke akkurat en '' oi, se på meg jeg har tøff klokke ass '' -klokke, det blir jo noe som kommer til å gå i generasjoner i familien. Valget falt på denne: En lekkerbisk til litt over 60k. Blir nok å spare når jeg får en jobb som betaler så jeg kan spare litt på siden. Du er 16 år og tenker på å skaffe rolex klokke.. Prioriteringer er noe dritt. Det er absolutt ikke noe jeg kommer til å kjøpe i de neste 10 eller 20 årene, det blir når jeg blir litt eldre og får en stødig jobb, som gjør at jeg kan spare til en slik klokke. Liker ikke helt rolex, er noen andre merker i den prisklassen jeg heller ville hatt. Den over var ikke så ille, men allt for mye de lager ser jalla ut. Den du valgte der var riktignok fin, noe overkill med diamanter inni? men noe må de vel stappe inn for å få folk til å tro den er verdt den lattelrig høye prisen på kolkker som dette Er helt enig at mange ser jalla ut, men det er også mange som ser veldig bra ut. Det er også mange som ikke har diamanter inni, som koster litt mindre. Men hvis du først skal gå for en Rolex klokke, som appåtil skal være en famile trinket, er det jo bare å kjøre på. Endret 17. juli 2010 av Romis Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg