Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Liker ikke helt rolex, er noen andre merker i den prisklassen jeg heller ville hatt. Den over var ikke så ille, men allt for mye de lager ser jalla ut.

Den du valgte der var riktignok fin, noe overkill med diamanter inni? men noe må de vel stappe inn for å få folk til å tro den er verdt den lattelrig høye prisen på kolkker som dette :whistle:

Lenke til kommentar

Er jo absolutt et nydelig ur det der, Romis! :)

 

Men er jo heller ingen skoleklokke.

 

Så absolutt ikke, det er derfor jeg har tenkt til å gjøre den om til en familie trinket. Det er tross alt en ganske dyr klokke. Og det er en fin ting å gi til sønnen sin på f.eks bryllupsdagen. Det blir ikke akkurat en '' oi, se på meg jeg har tøff klokke ass '' -klokke, det blir jo noe som kommer til å gå i generasjoner i familien.

 

Valget falt på denne:

 

 

 

 

En lekkerbisk til litt over 60k. Blir nok å spare når jeg får en jobb som betaler så jeg kan spare litt på siden. :)

 

Du er 16 år og tenker på å skaffe rolex klokke..

Prioriteringer er noe dritt.

 

Det er absolutt ikke noe jeg kommer til å kjøpe i de neste 10 eller 20 årene, det blir når jeg blir litt eldre og får en stødig jobb, som gjør at jeg kan spare til en slik klokke.

 

Liker ikke helt rolex, er noen andre merker i den prisklassen jeg heller ville hatt. Den over var ikke så ille, men allt for mye de lager ser jalla ut.

Den du valgte der var riktignok fin, noe overkill med diamanter inni? men noe må de vel stappe inn for å få folk til å tro den er verdt den lattelrig høye prisen på kolkker som dette :whistle:

 

Er helt enig at mange ser jalla ut, men det er også mange som ser veldig bra ut. Det er også mange som ikke har diamanter inni, som koster litt mindre. Men hvis du først skal gå for en Rolex klokke, som appåtil skal være en famile trinket, er det jo bare å kjøre på.

Endret av Romis
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...