Nopros Skrevet 17. juli 2010 Del Skrevet 17. juli 2010 Snart 4k i sosialt. Tenk all den tiden.. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 17. juli 2010 Del Skrevet 17. juli 2010 Blei oppringt av x antall fulle kamerater som skulle ha meg med på fest. Tror jeg heller finner senga i dag da Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 17. juli 2010 Del Skrevet 17. juli 2010 (endret) Snart 4k i sosialt. Tenk all den tiden.. Over 4k seriøse innlegg som ikke er "spam" (Jeg regner overdrevent antall innlegg i "Off topic"-kategorien som "Spam" ettersom man i flere tråder kan poste veldig ofte like etter hverandre o.l.) Forresten, hva er poenget med dette pluss-systemet om folk kaster rundt seg med plusser over alt? Er ikke meningen at man skal "premiere" gode innlegg/tråder?Personlig hadde jeg ikke hatt noe i mot om pluss-funksjonen ble fjernet i "Off topic"-kategorien, i og med at innleggene her ikke teller på samme måte som innlegg andre steder her på forumet. Jeg kan vel egentlig ikke se helt den store nytten i pluss-systemet, men når den er der får man vel bare leve med det Endret 17. juli 2010 av Meh. 1 Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 17. juli 2010 Del Skrevet 17. juli 2010 Plusse systemet var jo doomed før det ble satt ut offentlig Lenke til kommentar
;_; Skrevet 17. juli 2010 Del Skrevet 17. juli 2010 Ser ut som Sandberg PowerCan var et bomkjøp ja, flere sliter med at den ikke vil lade diverse ting (noen laptoper for eksempel). Er visst automatsikringen som slår seg av og på når lyset skifter mellom grønn/rød, hadde håpet at det var noe annet. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 17. juli 2010 Del Skrevet 17. juli 2010 Noen forslag til en bræ film? shasha grey gangbang creampie oral cumshot Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 17. juli 2010 Del Skrevet 17. juli 2010 Noen forslag til en bræ film? shasha grey gangbang creampie oral cumshot Takk. Den skal sjekkes ut Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 17. juli 2010 Del Skrevet 17. juli 2010 Haha, +1 XD (nei setter ikke pluss) Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 17. juli 2010 Del Skrevet 17. juli 2010 Brothers in Arms - Dire Straits Utrolig god sang! Er det noen som har sett War of The Worlds-konserten her? Eller hørt CD-en/CD-ene? Av Jeff Wayne? Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 17. juli 2010 Del Skrevet 17. juli 2010 These mist covered mountains, are a home now for meeeeee. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 17. juli 2010 Del Skrevet 17. juli 2010 jeg har fått en pakke jeg må hente som er til meg men jeg aner ikke hva det er O_o venter pakker men ingen fra frankrike Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 17. juli 2010 Del Skrevet 17. juli 2010 jaaa <333 spiilte den på live in oslo <333 btw.. NO OFFENSE til wheelman.. MEN! FORM A CRIPPLETRON! http://www.youtube.com/watch?v=hWWNnESqNHw Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 17. juli 2010 Del Skrevet 17. juli 2010 Noen forslag til en bræ film? Om du er litt overtrøtt e.l. kan jo Black Sheep være ganske morsom/rar Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 17. juli 2010 Del Skrevet 17. juli 2010 jaaa <333 spiilte den på live in oslo <333 Meg du sikter til? Isåfall, når var den live i Oslo? War of The Worlds... Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 17. juli 2010 Del Skrevet 17. juli 2010 jaaa <333 spiilte den på live in oslo <333 Meg du sikter til? Isåfall, når var den live i Oslo? War of The Worlds... Nei.. Mark Knopfler i oslo. Spilte brothers in arms <3 Lenke til kommentar
multisync Skrevet 17. juli 2010 Del Skrevet 17. juli 2010 (endret) jeg så filmen Into the wild i går, og må si at jeg fikk en sinnsykt stor trang til å reise rundt noen måneder hvor som helst. venter til jeg er ferdig med å studere først dog. Det er en av favorittfilmene min, One Week er også bra btw. Utrolig at så få folk har sett den dessverre (Into The Wild that is) Endret 17. juli 2010 av multisync Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 17. juli 2010 Del Skrevet 17. juli 2010 den er veldig bra ja. planlagt en stund alt at jeg skal reise rundt en stund etter jeg er ferdig med studiene men fikk jo så lyst til å ta beina fatt og bare dra nå. haha one week har jeg ikke sett faktisk. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 17. juli 2010 Del Skrevet 17. juli 2010 Kjeder meg, prøver å bli trøtt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg