Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Snart 4k i sosialt. Tenk all den tiden..

Over 4k seriøse innlegg som ikke er "spam" :)

(Jeg regner overdrevent antall innlegg i "Off topic"-kategorien som "Spam" ettersom man i flere tråder kan poste veldig ofte like etter hverandre o.l.)

Forresten, hva er poenget med dette pluss-systemet om folk kaster rundt seg med plusser over alt?

Er ikke meningen at man skal "premiere" gode innlegg/tråder?Personlig hadde jeg ikke hatt noe i mot om pluss-funksjonen ble fjernet i "Off topic"-kategorien, i og med at innleggene her ikke teller på samme måte som innlegg andre steder her på forumet.

Jeg kan vel egentlig ikke se helt den store nytten i pluss-systemet, men når den er der får man vel bare leve med det ;)

Endret av Meh.
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ser ut som Sandberg PowerCan var et bomkjøp ja, flere sliter med at den ikke vil lade diverse ting (noen laptoper for eksempel). Er visst automatsikringen som slår seg av og på når lyset skifter mellom grønn/rød, hadde håpet at det var noe annet.

Lenke til kommentar

jeg så filmen Into the wild i går, og må si at jeg fikk en sinnsykt stor trang til å reise rundt noen måneder hvor som helst. venter til jeg er ferdig med å studere først dog.

Det er en av favorittfilmene min, One Week er også bra btw.

Utrolig at så få folk har sett den dessverre :ermm: (Into The Wild that is)

Endret av multisync
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...