hanbjo Skrevet 17. juli 2010 Del Skrevet 17. juli 2010 Satans fotsopp Noen som har noen gode råd for å bli kvitt fotsoppen ? sikker på at det ikke bare er fotvorte? nope.. det er fotsopp.. har hatt det lenge på lilletåa, men merket i dag at det har flyttet seg videre noe jeg ikke syntes noe om.. har smurt inn hele foten med et tykt lag tannkrem og trekt en ren sokk over. tannkrem hjelper nemlig veldig bra mot fotsopp. lar det være sånn over natta. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 17. juli 2010 Del Skrevet 17. juli 2010 Satans fotsopp Noen som har noen gode råd for å bli kvitt fotsoppen ? sikker på at det ikke bare er fotvorte? nope.. det er fotsopp.. har hatt det lenge på lilletåa, men merket i dag at det har flyttet seg videre noe jeg ikke syntes noe om.. har smurt inn hele foten med et tykt lag tannkrem og trekt en ren sokk over. tannkrem hjelper nemlig veldig bra mot fotsopp. lar det være sånn over natta. Vet du hva som virker bedre mot sopp enn tannkrem? Soppmiddel.Du får det på apoteket. Lenke til kommentar
hanbjo Skrevet 17. juli 2010 Del Skrevet 17. juli 2010 Satans fotsopp Noen som har noen gode råd for å bli kvitt fotsoppen ? sikker på at det ikke bare er fotvorte? nope.. det er fotsopp.. har hatt det lenge på lilletåa, men merket i dag at det har flyttet seg videre noe jeg ikke syntes noe om.. har smurt inn hele foten med et tykt lag tannkrem og trekt en ren sokk over. tannkrem hjelper nemlig veldig bra mot fotsopp. lar det være sånn over natta. Vet du hva som virker bedre mot sopp enn tannkrem? Soppmiddel.Du får det på apoteket. takk for tipset du vet ikke om et apotek som er åpent på denne tiden av døgnet ? eller som er åpent i morra (søndag) ? skal ta turen innom apoteket en dag til uka.. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 17. juli 2010 Del Skrevet 17. juli 2010 det går sikkert bra å vente til mandag. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 17. juli 2010 Del Skrevet 17. juli 2010 Satans fotsopp Noen som har noen gode råd for å bli kvitt fotsoppen ? sikker på at det ikke bare er fotvorte? nope.. det er fotsopp.. har hatt det lenge på lilletåa, men merket i dag at det har flyttet seg videre noe jeg ikke syntes noe om.. har smurt inn hele foten med et tykt lag tannkrem og trekt en ren sokk over. tannkrem hjelper nemlig veldig bra mot fotsopp. lar det være sånn over natta. Vet du hva som virker bedre mot sopp enn tannkrem? Soppmiddel.Du får det på apoteket. takk for tipset du vet ikke om et apotek som er åpent på denne tiden av døgnet ? eller som er åpent i morra (søndag) ? skal ta turen innom apoteket en dag til uka.. Vitusapotek Nordstjernen, Bystasjonen i Bergen er åpen til klokken 23 i morgen. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 17. juli 2010 Del Skrevet 17. juli 2010 Yess, 69 pluss. Skal faen ikke ha noe mer nå! Mehehe *vente på at den omvendte omvendte psykologien skal slå til.* 2 Lenke til kommentar
hanbjo Skrevet 17. juli 2010 Del Skrevet 17. juli 2010 takk for tipset du vet ikke om et apotek som er åpent på denne tiden av døgnet ? eller som er åpent i morra (søndag) ? skal ta turen innom apoteket en dag til uka.. Vitusapotek Nordstjernen, Bystasjonen i Bergen er åpen til klokken 23 i morgen. Trur det blir litt langt å dra fra Drammen til Bergen bare for en liten tube med no fotsopp stuff.. Får heller klare meg med tannkremen frem til mandag. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 17. juli 2010 Del Skrevet 17. juli 2010 er det pluss som har blitt det nye kule å ha mye av? da vil jeg neppe ha mye 1 Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 17. juli 2010 Del Skrevet 17. juli 2010 Haha, få plusser. lol. rofl. Lenke til kommentar
sawfish Skrevet 17. juli 2010 Del Skrevet 17. juli 2010 Og jeg som hadde håpet på et stort lyshow i natt... http://home.online.no/~hemander/Lyn/StormVue.html Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 17. juli 2010 Del Skrevet 17. juli 2010 JEg har 14, og jeg har aldri bedt om det heller. I win. Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 17. juli 2010 Del Skrevet 17. juli 2010 Yess, 69 pluss. Skal faen ikke ha noe mer nå! Mehehe *vente på at den omvendte omvendte psykologien skal slå til.* Noen (Ikke meg) ga deg et pluss. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 17. juli 2010 Del Skrevet 17. juli 2010 jeg har over 100 og bryr meg ikke Lenke til kommentar
hanbjo Skrevet 17. juli 2010 Del Skrevet 17. juli 2010 (endret) Nå skal jeg se episode 02 av Top Gear sesong 15 Talast! Pluss for Top Gear ? Endret 17. juli 2010 av HansiFansi 5 Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 17. juli 2010 Del Skrevet 17. juli 2010 Haha, få plusser. lol. rofl. Haha, få profilsidevisninger. Rofl. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 17. juli 2010 Del Skrevet 17. juli 2010 jeg så filmen Into the wild i går, og må si at jeg fikk en sinnsykt stor trang til å reise rundt noen måneder hvor som helst. venter til jeg er ferdig med å studere først dog. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 17. juli 2010 Del Skrevet 17. juli 2010 Jeg lastet nettopp ned In To The Wild Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 17. juli 2010 Del Skrevet 17. juli 2010 Dette er mitt 1000'ende innlegg i "Sosialt" !!! Innlegg:7.018 (6,16 per dag)Mest aktiv i: Sosialt (999 innlegg) 1 Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 17. juli 2010 Del Skrevet 17. juli 2010 Dette er mitt 863' innlegg i sosialt.. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 17. juli 2010 Del Skrevet 17. juli 2010 (endret) Sosialt (984 innlegg) Noen forslag til en bræ film? Endret 17. juli 2010 av Refsa Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg