Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er det et sjakktrekk av meg å invitere den søte jenta under på biff-middag (nei, har ingenting med valentine's å gjøre) hos meg?

Hu fortalte meg at hu led av jernanemi fordi hu ikke spiser nok kjøtt. Stort sett bare ris og lett-produkter, så jeg tenkte å diske opp med biff, tilbehør og glasscola til henne. Samt kake.

åssen kake?

Oreokake.

Ha ha, her står jeg opp og skynder meg og dropper frokost og står ute og venter på resten av gjengen i 10 minutter.

Sender mld og ringer og kakker på ruter etc. Null reaksjon, begynner å frykte at de faktisk har gått til skolen.

Klokka blir 9:30 og skolen starter, får melding fra sjåføren om at jeg trenger ikke uroe meg, vi er ikke klare på lenge. Kommer oss sikkert ikke på skolen før om noen timer. Og her har jeg rusha. Makan. Makes me sad :<

Stå ute, klar for alt, fryse fingra av meg i 10 min, alt det for ingenting!

Lenke til kommentar
Jeg vet heller ikke hvor stolte vi er.. Hvor stolte var det vi kom frem til igjen? Ca 561 stolter, var det ikke? PepsiCo, help me out here!

Var mange som mente 561, men flertalet kom ikke på mer enn 558 stolter. Medianen deromot var på 561, men typetallet overvinner mine barneskolemattekunnskaper

*kose på CDen med Mods*

CD med mods?

Bjelleklang herlig utført av b-real på blokkfløyte ^^

Lenke til kommentar

Alltid litt skeptisk til venna mine når jeg kommer med en lettere idiotisk bemerkning om f.eks. å kutte av meg henda sånn at jeg kan unnslippe tastaturets vold og WoW, Nettby, Facebook, 3 forum, MySpace, deviantArt (etc etc), og de spør om de kan få æren, og om jeg ikke går med på å miste henda mine likevel, om de kan ta de to midterste fingra på hver hånd i stedet.

edit: Pepsi, Morten Abels gamle rockeband fra Stavanger. Kos! :D:love:

Endret av Datasmurf
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2
Alltid litt skeptisk til venna mine når jeg kommer med en lettere idiotisk bemerkning om f.eks. å kutte av meg henda sånn at jeg kan unnslippe tastaturets vold og WoW, Nettby, Facebook, 3 forum, MySpace, deviantArt (etc etc), og de spør om de kan få æren, og om jeg ikke går med på å miste henda mine likevel, om de kan ta de to midterste fingra på hver hånd i stedet.

edit: Pepsi, Morten Abels gamle rockeband fra Stavanger. Kos! :D:love:

Kanskje du fortjener det?

kanskje du ikke skal si noe du egentlig ikke mener :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...