tommis Skrevet 17. juli 2010 Del Skrevet 17. juli 2010 Noen som har peiling på invertere (12VDC til 230VAC)? Kjøpte en 90W Sandberg PowerCan og den nekter å lade min MacBook (60W)! *rages* Jaa.. først knuser du macen, så brenner du restene, så kjøper du den en PC. Problem løst! Neida.. prøvd google ? Googlet en del i forkant av bestillingen, men fant ikke noe konkret. Inverteren jeg kjøpte modifiserer sinusbølgen, og det ser ut som at laderen ikke liker dette. Hores merkelig ut... Har du sjekka at Inverteren faktisk funker med andre produkter? Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 17. juli 2010 Del Skrevet 17. juli 2010 Er det bare jeg som ikke kan utgi plusser i dag? 1 Lenke til kommentar
hanbjo Skrevet 17. juli 2010 Del Skrevet 17. juli 2010 Er det bare jeg som ikke kan utgi plusser i dag? Prøv å trykk + på innlegget mitt og se om det virker 3 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 17. juli 2010 Del Skrevet 17. juli 2010 Er det bare jeg som ikke kan utgi plusser i dag? Slett cache og cookies og prøv på nytt. Gjerne mitt innlegg. Det er ingen knapp der. Hvilket skin? Lenke til kommentar
tommis Skrevet 17. juli 2010 Del Skrevet 17. juli 2010 Funker med plusser hos meg. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 17. juli 2010 Del Skrevet 17. juli 2010 (endret) Er det bare jeg som ikke kan utgi plusser i dag? Slett cache og cookies og prøv på nytt. Gjerne mitt innlegg. Ok, laster ned CCleaner nå. Ettersom det er den eneste måten jeg vet hvordan man kan gjøre det Det er ingen knapp der. Hvilket skin? Hardware.no Edit: Vært på forumet i over to år, skulle nesten tro at jeg skulle klare å quote riktig. Edit: Aids. Endret 17. juli 2010 av Nopros Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 17. juli 2010 Del Skrevet 17. juli 2010 bruker hardware.no dynamisk. funker fint Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 17. juli 2010 Del Skrevet 17. juli 2010 (endret) Elsker nye kameraet mitt.. : D Jeg liker mitt også! (550D for de som ikke vet det allerede)EDIT: Fuuu! Nå blir innleggene mine rotete bare fordi forumet/nettleseren er rar Endret 17. juli 2010 av Meh. Lenke til kommentar
;_; Skrevet 17. juli 2010 Del Skrevet 17. juli 2010 (endret) Noen som har peiling på invertere (12VDC til 230VAC)? Kjøpte en 90W Sandberg PowerCan og den nekter å lade min MacBook (60W)! *rages* Jaa.. først knuser du macen, så brenner du restene, så kjøper du den en PC. Problem løst! Neida.. prøvd google ? Googlet en del i forkant av bestillingen, men fant ikke noe konkret. Inverteren jeg kjøpte modifiserer sinusbølgen, og det ser ut som at laderen ikke liker dette. Hores merkelig ut... Har du sjekka at Inverteren faktisk funker med andre produkter? Yes. Den lader Nokia-en min, og iPoden reagerer (skjermen lyser) når jeg plugger den i USB-kontakten på inverteren. Når jeg plugger i laderen veksler LED-en mellom gult og rødt, og rødt vil si overload, men det er jo 30W å gå på. Edit: Tenkte å teste med andre apparater også, sliter bare med å finne ut hvilke. Endret 17. juli 2010 av ;_; Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 17. juli 2010 Del Skrevet 17. juli 2010 bruker hardware.no dynamisk. funker fint Samme her. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 17. juli 2010 Del Skrevet 17. juli 2010 Satans fotsopp Noen som har noen gode råd for å bli kvitt fotsoppen ? sikker på at det ikke bare er fotvorte? Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 17. juli 2010 Del Skrevet 17. juli 2010 Får ikke pluss med dynamisk heller. 3 Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 17. juli 2010 Del Skrevet 17. juli 2010 Jeg da det et pluss for det jeg Jonas ; ) Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 17. juli 2010 Del Skrevet 17. juli 2010 Fu, jeg vil også dele ut pluss Lenke til kommentar
Romis Skrevet 17. juli 2010 Del Skrevet 17. juli 2010 (endret) Vant akkurat en overlegen Sc2 hvor jeg gjorde alt riktig, tok meg ordentlig sammen etter et nokså lite overlegent vinn rett før denne kampen. Utrolig glad, og fornøyd nå! Spillte vel på lik linje med B+ spillere. Vet dette ikke er helt den riktige tråden, men ville bare si det, selv om dere ikke skjønner bæret. Endret 17. juli 2010 av Romis Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 17. juli 2010 Del Skrevet 17. juli 2010 Får ikke pluss med dynamisk heller. Prøv en annen browser. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 17. juli 2010 Del Skrevet 17. juli 2010 Vant akkurat en overlegen Sc2 hvor jeg gjorde alt riktig, tok meg ordentlig sammen etter et nokså lite overlegent vinn rett før denne kampen. Utrolig glad, og fornøyd nå! Spillte vel på lik linje med B+ spillere. Vet dette ikke er helt den riktige tråden, men ville bare si det, selv om dere ikke kjønner bæret. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg