Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Eneste perioden jeg spilte det var mens jeg ventet på at Battlefield: Bad Company 2 skulle komme. Men jeg må si jeg gikk lei alle agro-snipingen folk drev med.

BFBC2 gruser MW2 lett! Når jeg tenker meg om gruser BFBC1 MW2 lett, for BFBC1 var egentlig enda morsommere enn BFBC2 cool.gif

*Tenke tilbake til den måneden jeg spilte BFBC1 på en dårlig 7" DVD-spiller, for et par år siden* wub.gif

Endret av Meh.
Lenke til kommentar

Hvorfor er ikke Lemon på msn!? Gawd, jeg ville jo spørre henne om noe.

Hun er aldri på MSN lenger :(

Jeg får vel formidle litt "nyheter" jeg da, Hun har vært på Roskilde siden 25 juni og på Træna festivalen fra 6 og kom hjem til siviliserte strøk Torsdag.

Lenke til kommentar

Satans fotsopp :realmad: Noen som har noen gode råd for å bli kvitt fotsoppen ?

2 deler H2SO4 til en del H2O.

La foten hvile i blandingen i ca. en halv time.

hø ? :omg:

Syre og vann.. hmm.. håper ikke du kødder, for jeg kommer til å teste det ut :ph34r:

Endret av HansiFansi
Lenke til kommentar

Blir du ikke kvitt fotsoppen da så skal jeg personlig betale en fotspesialist for deg.
Lenke til kommentar

Noen som har peiling på invertere (12VDC til 230VAC)? Kjøpte en 90W Sandberg PowerCan og den nekter å lade min MacBook (60W)! *rages*

Jaa.. først knuser du macen, så brenner du restene, så kjøper du den en PC. Problem løst!

Neida.. prøvd google ?

Lenke til kommentar

Blir du ikke kvitt fotsoppen da så skal jeg personlig betale en fotspesialist for deg.

haha.. kødd ! svovelsyre jaa :thumbup:

Lenke til kommentar

Noen som har peiling på invertere (12VDC til 230VAC)? Kjøpte en 90W Sandberg PowerCan og den nekter å lade min MacBook (60W)! *rages*

Jaa.. først knuser du macen, så brenner du restene, så kjøper du den en PC. Problem løst!

Neida.. prøvd google ?

Googlet en del i forkant av bestillingen, men fant ikke noe konkret. Inverteren jeg kjøpte modifiserer sinusbølgen, og det ser ut som at laderen ikke liker dette.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...