Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du har altså ikke mer respekt for en med 18k poster, enn en med 200 poster?

Hvorfor skulle han ha det? Det er kanskje ikke like mange idioter med tusenvis av innlegg som det er med hundrevis, men førstnevnte gruppe har til gjengjeld de desidert største idiotene.

Endret av Lord Britishface
Lenke til kommentar

Ta en full pils kveld og la spriten ligge hjemme. Tar du med alt det der er du ikke bare jævlig drita, men du har nok også blitt utsatt for tyveri. Folk sier ikke nei takk til sprit.

+ at du føler deg bedre i mårra :thumbup:

vurderer 6 øl og tequilaen, er alltid spandabel, så det med at folk tar er ikke noen sjokk for min del.

tåler generelt lite så vet at alt det der får meg i grava, + 2-3 andre på festen, men alltid greit og ha litt i bakhånd viss det blir fest på søndag og ;)

Lenke til kommentar

liker når jeg endelig er alene hjemme med mamma og hun stikke hode inn og spørr "skal vi slå ut håret å bestille pizza?" Det har ikke skjedd siden jeg var 7år og jeg bl matforgifta etter å ha spist dårlig kinamat.LYKKE!

Endret av Flabba
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

Oh my gad

Oh my gad. Dere veit den der reklamen "treffsikker opp-ned flaske" sånn idun ketchup opplegg. Den reklamen er bare rar.

Oh my gad. Slikt kan en prate om på gaysir

Oh my gad

At det går an. Gidder ikke sitere mer enn det jeg så på TO sider fra i går kveld/natt :p Men hva faen? Gjør du det med vilje?

Uansett:

stfu2.jpg

Lenke til kommentar

Haha, Allsang på grensen på TV nå. Fader rullan altså, det er noe av det mest lættis programmet jeg har sett på lenge. Danse-Carsten som løper rundt og sjarmerer damene og synger. Haha

En liten jente som holdt en plakat hvor det var skrevet "CASRSTEN! Du er kuuul"

Lenke til kommentar

Oh my gad

Oh my gad. Dere veit den der reklamen "treffsikker opp-ned flaske" sånn idun ketchup opplegg. Den reklamen er bare rar.

Oh my gad. Slikt kan en prate om på gaysir

Oh my gad

At det går an. Gidder ikke sitere mer enn det jeg så på TO sider fra i går kveld/natt :p Men hva faen?

Du vet vel godt at retningslinje 1 sier at man ikke skal kommentere skrivefeil i tråden, men heller sende PM :p

Men for å være litt seriøs:

Hva er egentlig poenget, Quakecry?

Hva er det med denne guden (eller gaden som du muligen ville sagt) din som er så spesielt?

Endret av Meh.
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...