Herr Brun Skrevet 17. juli 2010 Del Skrevet 17. juli 2010 Hva i all verden er problemet med at foreldrene deres finner kondomer? Herregud. Det viser da bare at dere er ansvarsfulle. Lenke til kommentar
evenandreas Skrevet 17. juli 2010 Del Skrevet 17. juli 2010 hahahaha det gikk ikke opp for meg hva du hadde gjort før nå. Sånn er det å være nordlending. Lenke til kommentar
Romis Skrevet 17. juli 2010 Del Skrevet 17. juli 2010 Mamma fant en tom kondom pakke i vaskemaskinen for noen uker siden... Jeg er eneste ''Mann'' i huset... Lenke til kommentar
evenandreas Skrevet 17. juli 2010 Del Skrevet 17. juli 2010 Hva i all verden er problemet med at foreldrene deres finner kondomer? Herregud. Det viser da bare at dere er ansvarsfulle. Ja du sier jo noe der, men det er ganske pinlig når foreldre faktisk finner ut hva du driver med når du har besøk av det motsatte kjønn. Sånn er det iallefall for meg. Lenke til kommentar
Muffinss Skrevet 17. juli 2010 Del Skrevet 17. juli 2010 Postgirobygget konsert i kveld og været ser jævlig bra ut I mårra er det pakking, så er det off til militæret! Diskusjon.no blir det lite av de neste ukene ihvertfall. Lenke til kommentar
Romis Skrevet 17. juli 2010 Del Skrevet 17. juli 2010 Postgirobygget konsert i kveld og været ser jævlig bra ut I mårra er det pakking, så er det off til militæret! Diskusjon.no blir det lite av de neste ukene ihvertfall. I'll miss you. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 17. juli 2010 Del Skrevet 17. juli 2010 Hva i all verden er problemet med at foreldrene deres finner kondomer? Herregud. Det viser da bare at dere er ansvarsfulle. Ja du sier jo noe der, men det er ganske pinlig når foreldre faktisk finner ut hva du driver med når du har besøk av det motsatte kjønn. Sånn er det iallefall for meg. Hvor gammel er du? Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 17. juli 2010 Del Skrevet 17. juli 2010 Hva i all verden er problemet med at foreldrene deres finner kondomer? Herregud. Det viser da bare at dere er ansvarsfulle. Skjønneri kke problemet jeg heller. Ja du sier jo noe der, men det er ganske pinlig når foreldre faktisk finner ut hva du driver med når du har besøk av det motsatte kjønn. Sånn er det iallefall for meg. Tror du foreldrene dine er dumme? Og hvordan kan det være pinlig at foreldre finner ut at du har sex? Det er jo helt naturlig. Lenke til kommentar
Muffinss Skrevet 17. juli 2010 Del Skrevet 17. juli 2010 Postgirobygget konsert i kveld og været ser jævlig bra ut I mårra er det pakking, så er det off til militæret! Diskusjon.no blir det lite av de neste ukene ihvertfall. I'll miss you. Aww, i'll miss you too sweetie <3 Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 17. juli 2010 Del Skrevet 17. juli 2010 Fysj hvor full man ble i går. Formen ble jo deretter å, så i dag blir det Sobril og 6 rep pils + sofa sliting. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 17. juli 2010 Del Skrevet 17. juli 2010 Skjønner ikke hvordan noen greier å reparere dagen derpå. Alkohol er da det siste jeg har lyst på, fysj.. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 17. juli 2010 Del Skrevet 17. juli 2010 Kan ikke si jeg har så lysst på pils, men å ligge å være dårlig gidder jeg bare ikke. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 17. juli 2010 Del Skrevet 17. juli 2010 Å være fullsjuk er ille. Regner med det blir meg i morgen, i kveld skal jeg drikke meg full sammens med en haug bygdetullinger. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 17. juli 2010 Del Skrevet 17. juli 2010 (endret) Bygde fest er kos da Lenge siden jeg har vært på en nå. Edit: Noe har daua i kjøleskapet mitt. It smells funny in there. Endret 17. juli 2010 av Kim S Lenke til kommentar
Diskutert Skrevet 17. juli 2010 Del Skrevet 17. juli 2010 Skal vi på samme, Gypsy? Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 17. juli 2010 Del Skrevet 17. juli 2010 Det tviler jeg på. Hvor skal du? Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 17. juli 2010 Del Skrevet 17. juli 2010 Gypsy: Please bytt avatar. Den er rett og slett forferdelig den du har. Lenke til kommentar
Diskutert Skrevet 17. juli 2010 Del Skrevet 17. juli 2010 Det tviler jeg på. Hvor skal du? Skauen under fjellet! Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 17. juli 2010 Del Skrevet 17. juli 2010 Å være fullsjuk er ille. Regner med det blir meg i morgen, i kveld skal jeg drikke meg full sammens med en haug bygdetullinger. Bygdetullinger er da koselige dyr det Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 17. juli 2010 Del Skrevet 17. juli 2010 Gypsy: Please bytt avatar. Den er rett og slett forferdelig den du har. Jo jeg har forstått det, du er ikke den eneste som syns det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg