Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+oiasdf79

Beklager, jeg var gjerne utydelig. Jeg tror det har noe med at folkene som holdt til i OT før gjorde seg bemerket i mange kategorier på forumet. Og kanskje det var OT som fikk ting til å løsne litt og at de ikke tok ting så seriøst?

Det er klart hver kategori vil ha sine "store" medlemmer eller "ikoner", men sånn jevnt over så har jeg inntrykk av at mange av de gamle traverne jeg kjenner igjen gang på gang, alle har en fortid fra OT. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jo, forsåvidt. For OT er jo en kategori for alle. En trenger strengt tatt ikke interesser eller kunnskap i det hele tatt for å henge i OT, og det blir derfor et samlingssted for medlemmer fra alle mulige kategorier. Det er vel bare de siste åra at OT har blitt såpass stort at det er medlemmer som henger hovedsaklig her og ikke som avveksling.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+oiasdf79

Ja, det tror jeg nok du kan ha veldig rett i. Er jo først de siste årene jeg har oppdaget Forumkafèen for eksempel. :)

Lenke til kommentar

Jo, forsåvidt. For OT er jo en kategori for alle. En trenger strengt tatt ikke interesser eller kunnskap i det hele tatt for å henge i OT, og det blir derfor et samlingssted for medlemmer fra alle mulige kategorier. Det er vel bare de siste åra at OT har blitt såpass stort at det er medlemmer som henger hovedsaklig her og ikke som avveksling.

Nei, sånn har det alltid vært. I alle fall så lenge jeg kan huske. Helt siden det fortatt helt forum.hw.hno har det vært folk som har postet nesten utelukkende i "søppel" og "annet".

Lenke til kommentar

Woo! Jeg er på frontsiden til nettsiden til et klesmerke samt en webside som samler sammen de største streetwearklesmerkene.

Dødsstilig. new_woot.gif

Skal snart ha en photoshoot med dem, men jeg skal være BAK kamera, ikke foran. thumbup.gif

Endret av Riot™
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...