Gjest Slettet+oiasdf79 Skrevet 17. juli 2010 Del Skrevet 17. juli 2010 Beklager, jeg var gjerne utydelig. Jeg tror det har noe med at folkene som holdt til i OT før gjorde seg bemerket i mange kategorier på forumet. Og kanskje det var OT som fikk ting til å løsne litt og at de ikke tok ting så seriøst? Det er klart hver kategori vil ha sine "store" medlemmer eller "ikoner", men sånn jevnt over så har jeg inntrykk av at mange av de gamle traverne jeg kjenner igjen gang på gang, alle har en fortid fra OT. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 17. juli 2010 Del Skrevet 17. juli 2010 Bare lurer på hvordan det er mulig å holde til på bare en del av forumet ? blir ikke det veldig kjedelig ? Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 17. juli 2010 Del Skrevet 17. juli 2010 Jo, forsåvidt. For OT er jo en kategori for alle. En trenger strengt tatt ikke interesser eller kunnskap i det hele tatt for å henge i OT, og det blir derfor et samlingssted for medlemmer fra alle mulige kategorier. Det er vel bare de siste åra at OT har blitt såpass stort at det er medlemmer som henger hovedsaklig her og ikke som avveksling. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+oiasdf79 Skrevet 17. juli 2010 Del Skrevet 17. juli 2010 Ja, det tror jeg nok du kan ha veldig rett i. Er jo først de siste årene jeg har oppdaget Forumkafèen for eksempel. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 17. juli 2010 Del Skrevet 17. juli 2010 Jo, forsåvidt. For OT er jo en kategori for alle. En trenger strengt tatt ikke interesser eller kunnskap i det hele tatt for å henge i OT, og det blir derfor et samlingssted for medlemmer fra alle mulige kategorier. Det er vel bare de siste åra at OT har blitt såpass stort at det er medlemmer som henger hovedsaklig her og ikke som avveksling. Nei, sånn har det alltid vært. I alle fall så lenge jeg kan huske. Helt siden det fortatt helt forum.hw.hno har det vært folk som har postet nesten utelukkende i "søppel" og "annet". Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 17. juli 2010 Del Skrevet 17. juli 2010 Da legger jeg meg. God natt folks, stikker nok innom en tur i morgen før jeg drar til Hellas. Natti. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 17. juli 2010 Del Skrevet 17. juli 2010 God tur til Hellas da, Vetlepusen. Og natta Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 17. juli 2010 Del Skrevet 17. juli 2010 God natt alle sammen! (Kan man si det når man står opp midt på natta, og ikke bare når man skal legge seg?) Jeg får ikke sove i natt, altfor varmt Noen som har en aircondition til meg? Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 17. juli 2010 Del Skrevet 17. juli 2010 Her, ta litt aircondition av meg! God natt Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 17. juli 2010 Del Skrevet 17. juli 2010 Har alle gått å lagt seg eller ? Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 17. juli 2010 Del Skrevet 17. juli 2010 Drikke mer Nei skal legge meg også, kommer jo en dag i morra og da skal vi: Drikke mer Lenke til kommentar
b-real Skrevet 17. juli 2010 Del Skrevet 17. juli 2010 Nei. Dog kjenne jeg burde gjøre det men 2 timers søvn er litt waist så jeg døgner og sover kanskje litt når jeg kommer ifra jobb i morgen. BF2:BC var awsome Lenke til kommentar
Riot™ Skrevet 17. juli 2010 Del Skrevet 17. juli 2010 (endret) Woo! Jeg er på frontsiden til nettsiden til et klesmerke samt en webside som samler sammen de største streetwearklesmerkene. Dødsstilig. Skal snart ha en photoshoot med dem, men jeg skal være BAK kamera, ikke foran. Endret 17. juli 2010 av Riot™ Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 17. juli 2010 Del Skrevet 17. juli 2010 God natt alle sammen! (Kan man si det når man står opp midt på natta, og ikke bare når man skal legge seg?) Jeg får ikke sove i natt, altfor varmt Om det er noen trøst, så får jeg ikke sove jeg heller. Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 17. juli 2010 Del Skrevet 17. juli 2010 God morgen! Ble visst ikke mer søvn enn dette. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 17. juli 2010 Del Skrevet 17. juli 2010 Hmmm, ligger ann til døgning dette. Hadde ikke planer om det :/ Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 17. juli 2010 Del Skrevet 17. juli 2010 Flere som skal på jobb nå? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg