Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq

Jeg har jo stadig vekk problem med diskusjon.no jeg og, men kommer alltid inn til slutt.

Men akkurat nå så nekta siden å komme fram

"Denne siden kan ikke vises" Vært sånn i hele kveld inntil nå

Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

edit, dere skrier så fort. Svarene mine kommer ofte lenger ut enn der de skal, når jeg glemmer å quote.

edit, trodde dem 2 skulle slå seg sammen i en quote.. :hmm:

Endret av medlem-1432
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+oiasdf79

Hmm.. Husker når jeg ble medlem. Hang stort sett i programvare-delen for det var der jeg kunne være behjelpelig. Gjorde vel aldri noe inntog i OT-delen og har vel derfor egentlig aldri blitt lagt merke til. Det er rart med det; at det er stort sett skikkelsene man finner her inne som er de store ikonene på forumet. Ikke nødvendigvis alltid i positiv forstand, men man vet da i alle fall hvem folk er. :)

Endret av Slettet+oiasdf79
Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Hmm.. Husker når jeg ble medlem. Hang stort sett i programvare-delen for det var der jeg kunne være behjelpelig. Gjorde vel aldri noe inntog i OT-delen og har vel derfor egentlig aldri blitt lagt merke til. Det er rart med det; at det er stort sett skikkelsene man finner her inne som er de store ikonene på forumet. Ikke nødvendigvis alltid i positiv forstand, men man vet da i alle fall hvem folk er. :)

Hvem som er de store ikonene?

Lenke til kommentar

Ikke nødvendigvis. Brukerene som er "store" i Off Topic, var eller er mye i Off Topic og derfor kanskje ubetydelige i andre deler av forumet.

Brukere som er store i mer betydlige deler av forumet, er jo fortsatt store der. Det er ikke off topic-folket som har enerett på ikoner. Og for en som henger f.eks. kun i maskinvare-delen, spiller det kanskje ingen rolle i det hele tatt om han blir gjenkjent i Off Topic eller ikke, og vica versa.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...