Herr Brun Skrevet 17. juli 2010 Del Skrevet 17. juli 2010 Hvorfor stakk du fra facebookchat, lemon? Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 17. juli 2010 Del Skrevet 17. juli 2010 Hvorfor stakk du fra facebookchat, lemon? Lurer jeg også på. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq Skrevet 17. juli 2010 Del Skrevet 17. juli 2010 Jeg har jo stadig vekk problem med diskusjon.no jeg og, men kommer alltid inn til slutt. Men akkurat nå så nekta siden å komme fram "Denne siden kan ikke vises" Vært sånn i hele kveld inntil nå Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 17. juli 2010 Del Skrevet 17. juli 2010 So lone, bitch you giveme so wrong I don't wanna go on Living in this world without you Lenke til kommentar
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq Skrevet 17. juli 2010 Del Skrevet 17. juli 2010 Og vips så var klokken mye.. tror jeg går og legger meg. God natt Lenke til kommentar
Muffinss Skrevet 17. juli 2010 Del Skrevet 17. juli 2010 So lone, bitch you giveme so wrong I don't wanna go on Living in this world without you Eminem? Om jeg tør å gjette. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 17. juli 2010 Del Skrevet 17. juli 2010 Og vips så var klokken mye.. tror jeg går og legger meg. God natt God natt Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 17. juli 2010 Del Skrevet 17. juli 2010 Scheize tidlig jobb i morra Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 17. juli 2010 Del Skrevet 17. juli 2010 Legger meg snart jeg også... Liten nattarøyk så er det køya på Jamesbassen. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 17. juli 2010 Del Skrevet 17. juli 2010 (endret) edit, dere skrier så fort. Svarene mine kommer ofte lenger ut enn der de skal, når jeg glemmer å quote. edit, trodde dem 2 skulle slå seg sammen i en quote.. Endret 17. juli 2010 av medlem-1432 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+oiasdf79 Skrevet 17. juli 2010 Del Skrevet 17. juli 2010 (endret) Hmm.. Husker når jeg ble medlem. Hang stort sett i programvare-delen for det var der jeg kunne være behjelpelig. Gjorde vel aldri noe inntog i OT-delen og har vel derfor egentlig aldri blitt lagt merke til. Det er rart med det; at det er stort sett skikkelsene man finner her inne som er de store ikonene på forumet. Ikke nødvendigvis alltid i positiv forstand, men man vet da i alle fall hvem folk er. Endret 17. juli 2010 av Slettet+oiasdf79 Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 17. juli 2010 Del Skrevet 17. juli 2010 So lone, bitch you giveme so wrong I don't wanna go on Living in this world without you Eminem? Om jeg tør å gjette. Das schtimt. Eller no sånn. Trolololololo Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 17. juli 2010 Del Skrevet 17. juli 2010 Driver med litt musikalsk mimring jeg òg, merker det gjør meg litt melankolsk. Du är min hjälte för du vågar vara rakDu är min hjälte för du är precis så svag som jag Kom och hjälp mig, jag behöver dig igen, igen, igen... Lenke til kommentar
Muffinss Skrevet 17. juli 2010 Del Skrevet 17. juli 2010 So lone, bitch you giveme so wrong I don't wanna go on Living in this world without you Eminem? Om jeg tør å gjette. Das schtimt. Eller no sånn. Trolololololo Jeg er en gud. Lenke til kommentar
Diskutert Skrevet 17. juli 2010 Del Skrevet 17. juli 2010 Hvis jeg var Gud - Ole I'dole Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 17. juli 2010 Del Skrevet 17. juli 2010 Hmm.. Husker når jeg ble medlem. Hang stort sett i programvare-delen for det var der jeg kunne være behjelpelig. Gjorde vel aldri noe inntog i OT-delen og har vel derfor egentlig aldri blitt lagt merke til. Det er rart med det; at det er stort sett skikkelsene man finner her inne som er de store ikonene på forumet. Ikke nødvendigvis alltid i positiv forstand, men man vet da i alle fall hvem folk er. Hvem som er de store ikonene? Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 17. juli 2010 Del Skrevet 17. juli 2010 Åhhhh skadefryd er den beste fryd Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 17. juli 2010 Del Skrevet 17. juli 2010 Hmm.. Husker når jeg ble medlem. Hang stort sett i programvare-delen for det var der jeg kunne være behjelpelig. Gjorde vel aldri noe inntog i OT-delen og har vel derfor egentlig aldri blitt lagt merke til. Det er rart med det; at det er stort sett skikkelsene man finner her inne som er de store ikonene på forumet. Ikke nødvendigvis alltid i positiv forstand, men man vet da i alle fall hvem folk er. Ikke nødvendigvis. Brukerene som er "store" i Off Topic, var eller er mye i Off Topic og derfor kanskje ubetydelige i andre deler av forumet. Brukere som er store i mer betydlige deler av forumet, er jo fortsatt store der. Det er ikke off topic-folket som har enerett på ikoner. Og for en som henger f.eks. kun i maskinvare-delen, spiller det kanskje ingen rolle i det hele tatt om han blir gjenkjent i Off Topic eller ikke, og vica versa. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg