Den store P Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 mwaha^^. riv en bit av tskjorta di ellerno. funker fett Nei, kan ikke ødelegge t skjorta mi, jeg kan heller gå til en anna kaffemaskin som bare er rett opp trappa.. Eller e kan ta heisen, som er rett ved siden av trappa Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Hmm, ny chick på jobben =D Godt å ikke være eneste under 40 i administrasjonen lengre Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Pft. Ta en sur sokk og filtrér kaffen i! Funker det for 15 år gamle trøndere, funker det for deg ;P Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Pft. Ta en sur sokk og filtrér kaffen i!Funker det for 15 år gamle trøndere, funker det for deg ;P Syretripp på kaffe ja. *grøss* Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Er ho fin PepsiCo? Jeg har ingen ekstra sokker på meg idag Smurf, egentlig har jeg aldri det, unntatt på tur, og på tur trakter jeg ikke kaffe heller Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Mornings, DNFK. Har folk sovet godt? Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Mornings, DNFK. Har folk sovet godt?Sov som en stein jeg ihvertfall ;D hvordan sover steiner? Er ho fin PepsiCo? Yes, she is Lenke til kommentar
j-- Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Mornings, DNFK. Har folk sovet godt? Jepp, det har man. --- PepsiCo: Pix? Tror ikke på deg uten Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Sov som en stein jeg ihvertfall ;D hvordan sover steiner? For alltid... Jepp, det har man. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 PepsiCo: Pix? Tror ikke på deg uten Pix no, men har link te profilen hennes på nettby om det hjelper? Sov som en stein jeg ihvertfall ;D hvordan sover steiner? For alltid... Uffda.. *sukk* Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Kibs, yay ^^ --- Er det et sjakktrekk av meg å invitere den søte jenta under på biff-middag (nei, har ingenting med valentine's å gjøre) hos meg? Hu fortalte meg at hu led av jernanemi fordi hu ikke spiser nok kjøtt. Stort sett bare ris og lett-produkter, så jeg tenkte å diske opp med biff, tilbehør og glasscola til henne. Samt kake. Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Er det et sjakktrekk av meg å invitere den søte jenta under på biff-middag (nei, har ingenting med valentine's å gjøre) hos meg?Hu fortalte meg at hu led av jernanemi fordi hu ikke spiser nok kjøtt. Stort sett bare ris og lett-produkter, så jeg tenkte å diske opp med biff, tilbehør og glasscola til henne. Samt kake. åssen kake? Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 PepsiCo: Pix? Tror ikke på deg uten Pix no, men har link te profilen hennes på nettby om det hjelper? GIMME!! Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 GIMME!! Hvor mye betaler du? Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Hvor mye betaler du? Du kan gjøre h va du vil mot meg i en time. Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Hvor mye betaler du? Du kan gjøre h va du vil mot meg i en time. jeg og? Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Du kan gjøre hva du vil mot meg i en time. Hmm, er det noe gøy a? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Da blirr`e strøm mot balle Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg