L4r5 Skrevet 16. juli 2010 Del Skrevet 16. juli 2010 Charterfeber er... Tja, hva skal man si? Man kan si det er ille nok til å svitsje over til Funny or Die på Canal+ Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 16. juli 2010 Del Skrevet 16. juli 2010 Charterfeber er... Tja, hva skal man si? Man kan si det er ille nok til å svitsje over til Funny or Die på Canal+ eller gjøre en ulovlig handling og last ned boston leagal, eller royal pain Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 16. juli 2010 Del Skrevet 16. juli 2010 Kjeder meg litt jeg.. Hva bedriver dere med? Lenke til kommentar
Senyor de la guerra Skrevet 16. juli 2010 Del Skrevet 16. juli 2010 Washy - washy ? Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 16. juli 2010 Del Skrevet 16. juli 2010 Det regner noe vilt her nå Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 16. juli 2010 Del Skrevet 16. juli 2010 Jeg fikk 3 instruksjonsbøker med Canon EOS500D'en min. Hvor ene er svensk, andre er dansk og tredje er finsk. Nice :] Ikke at jeg hadde planer om å lese den uansett ^^ Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 16. juli 2010 Del Skrevet 16. juli 2010 Jeg fikk 3 instruksjonsbøker med Canon EOS500D'en min. Hvor ene er svensk, andre er dansk og tredje er finsk. Nice :] Ikke at jeg hadde planer om å lese den uansett ^^ Husk å sette kameraet på P for "professional". Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 16. juli 2010 Del Skrevet 16. juli 2010 Er faktisk utrolig greit å lese gjennom instruksjonsbøkene til kamera. Fikk masse tips til innstillinger og oppdaget ting jeg ikke visste kameraet mitt kunne gjøre etter jeg leste manualen. Etter å ha hatt kamera i nesten en måned I'm partly in love with Pendulum - The Island Pt. II (dusk).flac Kommer sikkert til å gå ut over hørselen hele sangen... Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 16. juli 2010 Del Skrevet 16. juli 2010 Dansk er jo veldig likt norsk, skriftlig. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 16. juli 2010 Del Skrevet 16. juli 2010 (endret) Jeg fikk 3 instruksjonsbøker med Canon EOS500D'en min. Hvor ene er svensk, andre er dansk og tredje er finsk. Nice :] Ikke at jeg hadde planer om å lese den uansett ^^ Husk å sette kameraet på P for "professional". Hmm uu var det P stod for xb Pleier å bruke M for manuell jeg Er faktisk utrolig greit å lese gjennom instruksjonsbøkene til kamera. Fikk masse tips til innstillinger og oppdaget ting jeg ikke visste kameraet mitt kunne gjøre etter jeg leste manualen. Etter å ha hatt kamera i nesten en måned I'm partly in love with Pendulum - The Island Pt. II (dusk).flac Kommer sikkert til å gå ut over hørselen hele sangen... ^^ Har hatt et EOS400D før, så er ganske kjent med systemet. men får vel skumme igjennom på senga idag ^^ Dansk er jo veldig likt norsk, skriftlig. Sant- Endret 16. juli 2010 av Möllers Tran Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 16. juli 2010 Del Skrevet 16. juli 2010 Du må ikke bruke M! Det står for multifunksjonshemmet! Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 16. juli 2010 Del Skrevet 16. juli 2010 : 0 si pros / cons over M og P da så blir det lettere å velge Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 16. juli 2010 Del Skrevet 16. juli 2010 Tror jeg aldri har brukt noe annet enn auto (med og uten blitz) og manuell... Alle de andre modusene er jo bare tullball Lenke til kommentar
Gjest Slettet+oiasdf79 Skrevet 16. juli 2010 Del Skrevet 16. juli 2010 Tror jeg aldri har brukt noe annet enn auto (med og uten blitz) og manuell... Alle de andre modusene er jo bare tullball Uhh fail? Lukkerprioritet samt. Blenderprioritet er intet annet enn geniale! Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 16. juli 2010 Del Skrevet 16. juli 2010 Ja, jeg er klar over at nesten alle modusene er geniale. Bruker de bare ikke så mye. Lenke til kommentar
Diskutert Skrevet 16. juli 2010 Del Skrevet 16. juli 2010 YAY! Jason Bourne på TV3! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 16. juli 2010 Del Skrevet 16. juli 2010 ID4 er bedre. Det er som om de samlet alle verdens regissører og hadde et allmøte om hvordan de kunne presse inn flest mulig klisjeer i en film. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg