Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Jeg har PS3 og er knallfornøyd. Liker kontrolleren MYE bedre (og jeg har klokket inn noen titalls timer fifa og cod på en xbox 360), samt at jeg foretrekker ps3en sitt OS. Heller ingen ulempe at onlinespilling og sånn er gratis.

Endret av Herr Brun
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Enkelte? Hvem Quake og romis? :whistle: (No offence guys)

Tror jeg lar navn ligge. For det første har jeg ingen behov for å putte noen i bås, og for det andre har jeg ikke besøkt tråden på en stund så vet ikke hvordan tilstanden er pr. i dag.

redigert:

Har også PS3 og er fornøyd. Tror jeg ville vært fornøyd med 360 også, men det ble nå ikke en slik.

Endret av Zlatzman
Lenke til kommentar
Er deilig å kunne stå opp sent og bare slappe av til en forandring:P
Jeg sto opp for tidlig i dag, og det kjentes ut som kroppen var overkjørt av en dampveivals.

Skikkelig deilig.

Haha,hvordan var gårdagen og hvordan var kakene? :D

Så ikke så dårlig ut det der. Har akkurat hentet min selv og skal pakke den opp snart, må bare rydde litt først så jeg får plass...ingen som roter litt her...neeeeeeeeeeeeeeeeeidaaaa whistle.gif
Lenke til kommentar
Da er det bare å sette seg foran TV'n å glane Tour de France :D
Er glade dager nå som Touren er i gang. Ikke at jeg ser på men det er underholdning for en som bor der jeg jobber og gid så lite styr det er med h*n, underholdning for mange mange timer :D
Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Vi sitter ikke på skolebenken nå ! :)

Hva er det verste som kan skje om jeg bare sprader rett inn bak disken på postkontoret og henter pakka?

Hvorfor får du den ikke?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...