Mr. A Skrevet 16. juli 2010 Del Skrevet 16. juli 2010 Ja, det finnes. Ha ha, der har vi den ja. Skulle hatt en sånn en. Kunne sikkert ha klart å lage noe sånt, men det tar tid. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 16. juli 2010 Del Skrevet 16. juli 2010 Jeg skulle ønske jeg hadde øyne i forskjellige farger. Sånn som David Bowie. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 16. juli 2010 Del Skrevet 16. juli 2010 Og jeg har lyst på brune øyne. Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 16. juli 2010 Del Skrevet 16. juli 2010 God morgen, i dag var jeg oppe kl 10! fornøyd med det Kjempebra Det ble ganske tidlig i går da skjønner jeg Hvorfor brune øyne? Lenke til kommentar
Mr. Me Skrevet 16. juli 2010 Del Skrevet 16. juli 2010 Det er ALTFOR varmt i Trøndelag idag : \\ Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 16. juli 2010 Del Skrevet 16. juli 2010 Fordi brune øyne er finest Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 16. juli 2010 Del Skrevet 16. juli 2010 Jeg liker mine blå-aktige jeg Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 16. juli 2010 Del Skrevet 16. juli 2010 er også fornøyd med mine blå øyne. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 16. juli 2010 Del Skrevet 16. juli 2010 Stå opp: check Hente pakker på posten: check. Teste nye tastaturet: check Teste nye solbrillene: check Spise frokost: under veis Dra til Ski Levere bok på biblioteket Hente Xbox og Alan Awake Spille hele dagen Lenke til kommentar
hanbjo Skrevet 16. juli 2010 Del Skrevet 16. juli 2010 Stå opp: check Hente pakker på posten: check. Teste nye tastaturet: check Teste nye solbrillene: check Spise frokost: under veis Dra til Ski Levere bok på biblioteket Hente Xbox og Alan Awake Spille hele dagen Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 16. juli 2010 Del Skrevet 16. juli 2010 Du kan få mine. 8D Løcky you. Bytter mine grønnaktige med dine brune anytime! God morgen, i dag var jeg oppe kl 10! fornøyd med det Kjempebra Det ble ganske tidlig i går da skjønner jeg Hvorfor brune øyne? Brun er fint, også er det ikke fult så vanlig:) Lenke til kommentar
danielch Skrevet 16. juli 2010 Del Skrevet 16. juli 2010 Så opp: check Spise frokost: check Nerde Diskusjon.no/Game Nerde Diskusjon.no/Game Nerde Diskusjon.no/Game Nerde Diskusjon.no/Game Nerde Diskusjon.no/Game Nerde Diskusjon.no/Game Nerde Diskusjon.no/Game Nerde Diskusjon.no/Game Nerde Diskusjon.no/Game Middag Nerde Diskusjon.no/Game Nerde Diskusjon.no/Game Nerde Diskusjon.no/Game Nerde Diskusjon.no/Game Nerde Diskusjon.no/Game Nerde Diskusjon.no/Game Nerde Diskusjon.no/Game Nerde Diskusjon.no/Game Sove Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 16. juli 2010 Del Skrevet 16. juli 2010 Brun er fint, også er det ikke fult så vanlig:) Brune øyne er da mest vanlig, siden genet for brun er dominerende i motsetning til genet for blå. Grønne øyne derimot, det er knall det. Blir helt skjelven av jenter med nydelige grønne øyne Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 16. juli 2010 Del Skrevet 16. juli 2010 haha jau det er mest vanlig med brune øyne. stå opp: check spise frokost: check loke litt: check dra til moss. chillen. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 16. juli 2010 Del Skrevet 16. juli 2010 (endret) Stå opp: check nerde Diskusjon.no: check Spise en sunn frokost bestående av is og cola: check Nerde mere Diskusjon.no: check Endret 16. juli 2010 av Mr. A Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 16. juli 2010 Del Skrevet 16. juli 2010 Nei umulig, flestparten av mennesker jeg møter har ikke brune øyne. Og sånn har det altid vært. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 16. juli 2010 Del Skrevet 16. juli 2010 Koselig det var å ikke sove alene i natt Nå er det et par kopper kaffe før man hiver seg i dusjen. Tenkte jeg skulle dra å shoppe litt i dag så blir det vin kveld med mamma og Mona senere Ser ut til å bli en bra dag i dag. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 16. juli 2010 Del Skrevet 16. juli 2010 Brun er fint, også er det ikke fult så vanlig:) Brune øyne er da mest vanlig, siden genet for brun er dominerende i motsetning til genet for blå. Grønne øyne derimot, det er knall det. Blir helt skjelven av jenter med nydelige grønne øyne Forståelsen din for genetikk er begredelig. Jeg har heterogene brune øyne, så når kjæresten min har blå øyne så er det 2/4 av ungene våre som får blå øyne, med mindre de muterer til grønne eller heterochromia. Ta-daa. Nei umulig, flestparten av mennesker jeg møter har ikke brune øyne. Og sånn har det altid vært. Sikkert fordi de fleste du kjenner har foreldre med blå øyne, eller har hatt flaks med genetikkdelingen. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 16. juli 2010 Del Skrevet 16. juli 2010 Nei umulig, flestparten av mennesker jeg møter har ikke brune øyne. Og sånn har det altid vært. På verdensbasis finnes det jo nesten bare brune øyne. Kun i Europa det er særlig stor andel av noe annet, og spesielt i Nord-Europa er det veldig mange med blå øyne. Usikker på om blå øyne er mest vanlig i Norge, men det er i så fall (muligens sammen med Sverige og Finland) sannsynligvis det eneste landet i verden hvor det er sånn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg