Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

På plass på jobb, klar for enda en dag fyllt av nettsurfing, forumhoring og P4.

(Og litt telefonsvaring og poståpning, men det er så lite at det telles ikke :p)

Hørest ut som jobbdagen min når 70% av de som jobber her er på ferie:p Er ikke så mye dataproblem i ferien. Kanskje jeg skal ta meg en tur i massasje stolen!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei, folk! Tips for å klare å stå opp om morningen? Jeg lurer på om jeg må stikke til legen og ta en helsesjekk. Må være noe galt med meg. Har begynt å sette vekkerklokke i andre enden av rommet, samt ha på alarm på mobilen. I dag sto jeg opp, skrudde av alarmklokka, la meg igjen og jeg husker det ikke engang. I tillegg gikk alarmen på mobilen min i 2 timer etter dette uten at jeg våknet. Skjer så og si hver dag når ikke fattern drar meg ut av senga. Resultat = For sent på jobb og advarsel. FML.

Endret av Joakim Skurk
Lenke til kommentar

Stille her i dag

Edit:

Hei, folk! Tips for å klare å stå opp om morningen? Jeg lurer på om jeg må stikke til legen og ta en helsesjekk. Må være noe galt med meg. Har begynt å sette vekkerklokke i andre enden av rommet, samt ha på alarm på mobilen. I dag sto jeg opp, skrudde av alarmklokka, la meg igjen og jeg husker det ikke engang. I tillegg gikk alarmen på mobilen min i 2 timer etter dette uten at jeg våknet. Skjer så og si hver dag når ikke fattern drar meg ut av senga. Reultat = For sent på jobb og advarsel. FML.

Har samme problemet. Klarer bare ikke å stå opp.

Endret av Mr. A
Lenke til kommentar

Hei, folk! Tips for å klare å stå opp om morningen? Jeg lurer på om jeg må stikke til legen og ta en helsesjekk. Må være noe galt med meg. Har begynt å sette vekkerklokke i andre enden av rommet, samt ha på alarm på mobilen. I dag sto jeg opp, skrudde av alarmklokka, la meg igjen og jeg husker det ikke engang. I tillegg gikk alarmen på mobilen min i 2 timer etter dette uten at jeg våknet. Skjer så og si hver dag når ikke fattern drar meg ut av senga. Resultat = For sent på jobb og advarsel. FML.

Samme her. I dag hadde jeg på alarm klokka 06:50 for å rekke jobb 07:30, men neida. Jeg våkner brått klokka 08:30 og ser at alarmen ikke lenger er på. Jeg husker ikke å ha slått den av, så noe må være galt. Heldgivis er jeg den eneste som er på jobben om dagen, så ble ikke noen advarsel :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...