Hanzi. Skrevet 16. juli 2010 Del Skrevet 16. juli 2010 På plass på jobb, klar for enda en dag fyllt av nettsurfing, forumhoring og P4. (Og litt telefonsvaring og poståpning, men det er så lite at det telles ikke ) Hørest ut som jobbdagen min når 70% av de som jobber her er på ferie:p Er ikke så mye dataproblem i ferien. Kanskje jeg skal ta meg en tur i massasje stolen! Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 16. juli 2010 Del Skrevet 16. juli 2010 MÅRN! Plæns: 1. stå opp (check) 2. Sette mat i ovnen (check) 3. Sitte her en time eller to 4. stikke til sentrum og sjekke ut en søt liten fotosjappe jeg såg tidligere i uken som selger masse gammelt fotoutstyr 5. Knipse mer bilder 6. Pilse litt 7. ??? 8. ??? Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 16. juli 2010 Del Skrevet 16. juli 2010 (endret) Hei, folk! Tips for å klare å stå opp om morningen? Jeg lurer på om jeg må stikke til legen og ta en helsesjekk. Må være noe galt med meg. Har begynt å sette vekkerklokke i andre enden av rommet, samt ha på alarm på mobilen. I dag sto jeg opp, skrudde av alarmklokka, la meg igjen og jeg husker det ikke engang. I tillegg gikk alarmen på mobilen min i 2 timer etter dette uten at jeg våknet. Skjer så og si hver dag når ikke fattern drar meg ut av senga. Resultat = For sent på jobb og advarsel. FML. Endret 16. juli 2010 av Joakim Skurk Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 16. juli 2010 Del Skrevet 16. juli 2010 (endret) Stille her i dag Edit: Hei, folk! Tips for å klare å stå opp om morningen? Jeg lurer på om jeg må stikke til legen og ta en helsesjekk. Må være noe galt med meg. Har begynt å sette vekkerklokke i andre enden av rommet, samt ha på alarm på mobilen. I dag sto jeg opp, skrudde av alarmklokka, la meg igjen og jeg husker det ikke engang. I tillegg gikk alarmen på mobilen min i 2 timer etter dette uten at jeg våknet. Skjer så og si hver dag når ikke fattern drar meg ut av senga. Reultat = For sent på jobb og advarsel. FML. Har samme problemet. Klarer bare ikke å stå opp. Endret 16. juli 2010 av Mr. A Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 16. juli 2010 Del Skrevet 16. juli 2010 Hele diksusjon står jo nesten stille nå Kjedelig å våkne tidlig.. Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 16. juli 2010 Del Skrevet 16. juli 2010 Legg deg tidligere. Legg deg til samme tid hver dag. Stå opp til samme tid hver dag (selv om du ikke skal på jobb). Bruk mer energi på dagen. Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 16. juli 2010 Del Skrevet 16. juli 2010 Hei, folk! Tips for å klare å stå opp om morningen? Jeg lurer på om jeg må stikke til legen og ta en helsesjekk. Må være noe galt med meg. Har begynt å sette vekkerklokke i andre enden av rommet, samt ha på alarm på mobilen. I dag sto jeg opp, skrudde av alarmklokka, la meg igjen og jeg husker det ikke engang. I tillegg gikk alarmen på mobilen min i 2 timer etter dette uten at jeg våknet. Skjer så og si hver dag når ikke fattern drar meg ut av senga. Resultat = For sent på jobb og advarsel. FML. Samme her. I dag hadde jeg på alarm klokka 06:50 for å rekke jobb 07:30, men neida. Jeg våkner brått klokka 08:30 og ser at alarmen ikke lenger er på. Jeg husker ikke å ha slått den av, så noe må være galt. Heldgivis er jeg den eneste som er på jobben om dagen, så ble ikke noen advarsel Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 16. juli 2010 Del Skrevet 16. juli 2010 Synes at noen burde lage senger med en sånn ristesak som rister senga til du våkner. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 16. juli 2010 Del Skrevet 16. juli 2010 (endret) Ja, det finnes. http://www.youtube.com/watch?v=kQ-l5PlDa-k Endret 16. juli 2010 av olehh Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 16. juli 2010 Del Skrevet 16. juli 2010 God morgen, i dag var jeg oppe kl 10! fornøyd med det Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 16. juli 2010 Del Skrevet 16. juli 2010 Fy jeg er sliten i bena. Tar på å danse Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg