Mr. Me Skrevet 16. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2010 Det er nå man skal spille Football Manager, mens man nyter en kopp svart kaffe og hører noen låter av Queen ! Lenke til kommentar
nnys Skrevet 16. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2010 (endret) Fotball er like kjedelig som å se på gresse gro ffs. "Også fikk han ballen der, også sentrer han til han fyren, også... Han tar litt innlegg! Det var det smarteste han gjorde! Det var veldig farlig". Priceless! Hadde han her vært kommentator for tv2, hadde jeg definitivt sett på fotball. http://www.youtube.com/watch?v=SPtI1GJycwY Endret 16. juli 2010 av Frk. Snasen Lenke til kommentar
Mr. Me Skrevet 16. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2010 Haha, han der er epic. Tror jeg holdt på å le meg ihjel når jeg så den første gangen. Takk for at du minte meg på den Lenke til kommentar
nnys Skrevet 16. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2010 Har du hørt på denne da? Epic denne og. Samme fyren! "Du er så gærrn! Du kommer til å slå deg med e-e-en jern du kjenne bare deg ingenting. Jeg slå deg bare ingenting. Du er så gæren! Du er bare slå deg med e-e-en jern. Du kjenne bare deg ingenting". Hahaha... Du må nesten høre på hele. For en norskgrammatikk! Håper ikke gutten kommer og "slår meg med en jern". :!: http://www.youtube.com/watch?v=lD388-Fnkj8&feature=related Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 16. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2010 Arrrr. Jeg våkna fire og fikk ikke sove mer. Og steam er mongoooo. Lenke til kommentar
Mr. Me Skrevet 16. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2010 Har du hørt på denne da? Epic denne og. Samme fyren! "Du er så gærrn! Du kommer til å slå deg med e-e-en jern du kjenne bare deg ingenting. Jeg slå deg bare ingenting. Du er så gæren! Du er bare slå deg med e-e-en jern. Du kjenne bare deg ingenting". Hahaha... Du må nesten høre på hele. For en norskgrammatikk! Håper ikke gutten kommer og "slår meg med en jern". Vet ikke om det er bare meg, men jeg ble sinnsykt forvirret da jeg prøvde å følge med teksten samtidlig som han sang. Hvis han der hadde kommet å truet meg tror jeg heller jeg hadde knekt sammen i latterkrampe Arrrr. Jeg våkna fire og fikk ikke sove mer. Og steam er mongoooo. CSS du prøver å spille? Tror det er pga at serverne ikke har blitt oppdatert etter den nye css-updaten. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 16. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2010 Tipper heller L4D. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 16. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2010 CSS du prøver å spille? Tror det er pga at serverne ikke har blitt oppdatert etter den nye css-updaten. Nei. Det er selve steam-klienten som er mongo. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 16. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2010 (endret) Ja. Det er et eller annet funky med pc-en min. Haha. Endret 16. juli 2010 av bazukh Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 16. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2010 Hatt nesten samme opplevelse selv. Var så støl i bena etter en treningsøkt at de falt sammen da jeg hoppa ut av senga morgenen etter. Lenke til kommentar
Mr. Me Skrevet 16. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2010 Har folket noen planer for dagen da? Lenke til kommentar
Gyr0 Skrevet 16. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2010 (endret) Har folket noen planer for dagen da? Siden det ikke var noe krav til interessant innhold så skal jeg la deg vite ! Lese litt bok Forberede meg til eksamen Jobbe Spille Starcraft2 / HoN Sove Endret 16. juli 2010 av Gyr0 Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 16. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2010 Har folket noen planer for dagen da? Hm. 1. Jobb 2. ??? 3. ??? 4. ??? 5. Sove. Mulig jeg stikker opp på hytta. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 16. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2010 Gah! This net no sense make. Jeg kommer meg på Facebook og forumet, men ikke på Flickr. Jeg får logga på WoW, men får ikke lasta ned oppdateringer til WoW eller Steam. Det er ingen brannmur, og det er umulig å komme seg inn på routeren. Fantastisk. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 16. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2010 Gah! This net no sense make. Jeg kommer meg på Facebook og forumet, men ikke på Flickr. Jeg får logga på WoW, men får ikke lasta ned oppdateringer til WoW eller Steam. Det er ingen brannmur, og det er umulig å komme seg inn på routeren. Fantastisk. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 16. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2010 En dobbeltpost med et kvarters mellomrom, faktisk? Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 16. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2010 Nei. Da skal jeg geame litt på Eliten for siste gang før jeg henter Slim'en min Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 16. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2010 På plass på jobb, klar for enda en dag fyllt av nettsurfing, forumhoring og P4. (Og litt telefonsvaring og poståpning, men det er så lite at det telles ikke ) Lenke til kommentar
Gyr0 Skrevet 16. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2010 På plass på jobb, klar for enda en dag fyllt av nettsurfing, forumhoring og P4. (Og litt telefonsvaring og poståpning, men det er så lite at det telles ikke ) Hvor jobber du ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg