Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kunne tenkt meg en foto-tur i nattens mulm og mørke, men det pissregner jo her.. Blæ!

Du skulle kjøpt Oly E-3. Dagens generasjon fra konkurrentene spiser E-3 til frokost når det gjelder ISO-ytelse over 800, men når det kommer til værtetting er E-3 kongen av haugen.

Det går rykter om en oppfølger til høsten forresten.

Jeg fikk nettopp en splitter ny mobil av mamma fordi hun ikke likte den. Mamma er rar.

Kult. Hvilken?
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+oiasdf79

Kunne tenkt meg en foto-tur i nattens mulm og mørke, men det pissregner jo her.. Blæ!

Du skulle kjøpt Oly E-3. Dagens generasjon fra konkurrentene spiser E-3 til frokost når det gjelder ISO-ytelse over 800, men når det kommer til værtetting er E-3 kongen av haugen.

Det går rykter om en oppfølger til høsten forresten.

Har Nikon D300, er ikke kamera jeg er mest bekymret for. Er mer meg.. :p

Endret av Slettet+oiasdf79
Lenke til kommentar

Har Nikon D300, er ikke kamera jeg er mest bekymret for. Er mer meg.. :p

Da så. Jeg er Oly-mann. Mest fordi jeg da kan dele objektpar med broren min. Og jeg har sikla på E-3 lenge nå. Håper at det er mange E-3-eiere som vil skifte ut huset sitt når/(Hvis) en oppfølger kommer til høsten. Uansett om det ikke har toppytelse på høye isoverdier er det et steg opp fra mitt E-420. Jeg har så lyst på noe værtettet. Kunne LIGGE i bekken og ta bilde av dråpene og så laksen som hopper osv. Endret av L4r5
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Da har jeg prøvd ut hotellbaren her, jeg må si meg fornøyd, 4-5pils for 15 euro og så møtte jeg en hyggelig nordmann i baren. Fin kveld spør du meg.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...