Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-1432

Har kjørt bil i 5 timer i dag. Er til mine foreldre og passer dyr mens dem er borte i helga.

Jeg har spist kotelett.

Jeg er mett.

og litt trøtt.

Det er hva som skjer.

 

Mett og litt trøtt høres ut som en fin unnskyldning for å legge seg nedpå og slappe av litt :)

 

Jeg legger meg aldri nedpå på dagen, sliter nok med å sove om natten i fra før. I natt sov jeg 3-4 timer, så tror jeg skal prøve meg på en tidligkeld. :)

Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Vil si det er mer bortkasta å gå rundt i en butikk hele dagen. Kaster bort 3-4 timer, og alt du får ut av det er en ny t-skjorte og en bortglemt sokk.

 

Men hallo. På 4 timer rekker man da og handle flere par bukser, noen topper og overdeler, et par sko, kansje noen antrekk som er litt mer pynta, og da tilbehør til dette, pluss andre artige ting som man får lyst på. Minst! :)

Lenke til kommentar

Hvorfor er man asosial når man sitter på pc'en? Bare fordi trangsynte idioter som ikke eier tekniske antenner skal dømme oss som sitter å snakker med folk med headset og mikrofon. Jeg snakker med folk fra forskjellige tidsoner, religioner, verdensdeler og kjønn hver eneste dag, mens de snakker med de samme gamle folka hver eneste dag. Latterlig argument å si at folk er asosiale fordi de velger å snakke med folk med et headset og webcam, enn å være fysisk ved personen.

 

Blir litt irritert over akkurat det utsagnet der.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq

For dere som har noen å snakke med ja.. det har ikke jeg.

 

"Vennene" minne gidder ikke å snakke. Det spiller bare wow. Har heller ingen å snakke med når jeg spiller..

Lenke til kommentar

For dere som har noen å snakke med ja.. det har ikke jeg.

 

"Vennene" minne gidder ikke å snakke. Det spiller bare wow. Har heller ingen å snakke med når jeg spiller..

 

Når jeg får headsettet tilbake fra MPX kan vi jo slå av en prat. Bare hyggelig det.

 

I følge familien er jeg asosial.

Ikke i følge folk jeg er med online.

 

De i familien ser ikke gjennom våre øyne, de er ikke vant med å sitte på PC'en og kommunisere med andre, selv om majoriteten av de sitter på Face flere timer hver kveld. De motsier seg selv. :sleep:

Endret av Romis
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...