Romis Skrevet 15. juli 2010 Del Skrevet 15. juli 2010 Har ikke gjort annet en å sitte å nerde pc hele dagen, dumt å kaste bort dagen sånn Erm .. Nei? :!: Lenke til kommentar
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq Skrevet 15. juli 2010 Del Skrevet 15. juli 2010 Jo. det er faktisk det.. gjort det samme selv... Ingenting som skjer her.... Lenke til kommentar
Romis Skrevet 15. juli 2010 Del Skrevet 15. juli 2010 Venter på et par kompiser i Tyskland som kan komme på, slik at vi skal spille noe 3v3 i Sc2. De kommer jo aldri på. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 15. juli 2010 Del Skrevet 15. juli 2010 Nei, det er ikke og kaste bort tid når man sitter forran en pc...dummeste jeg har hørt. Spørs hva man gjør og hva man føler når man gjør det. Lenke til kommentar
Romis Skrevet 15. juli 2010 Del Skrevet 15. juli 2010 Vil si det er mer bortkasta å gå rundt i en butikk hele dagen. Kaster bort 3-4 timer, og alt du får ut av det er en ny t-skjorte og en bortglemt sokk. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 15. juli 2010 Del Skrevet 15. juli 2010 Har kjørt bil i 5 timer i dag. Er til mine foreldre og passer dyr mens dem er borte i helga. Jeg har spist kotelett. Jeg er mett. og litt trøtt. Det er hva som skjer. Mett og litt trøtt høres ut som en fin unnskyldning for å legge seg nedpå og slappe av litt Jeg legger meg aldri nedpå på dagen, sliter nok med å sove om natten i fra før. I natt sov jeg 3-4 timer, så tror jeg skal prøve meg på en tidligkeld. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 15. juli 2010 Del Skrevet 15. juli 2010 blei jo sol ute til slutt lurer på om jeg ikke ska til butikken å kjøpe frukt og litt middag Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 15. juli 2010 Del Skrevet 15. juli 2010 (endret) @Gypsy: Ikke dumt, kanskje det funker Endret 15. juli 2010 av Llandari Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 15. juli 2010 Del Skrevet 15. juli 2010 Vil si det er mer bortkasta å gå rundt i en butikk hele dagen. Kaster bort 3-4 timer, og alt du får ut av det er en ny t-skjorte og en bortglemt sokk. Enig med deg i den, pluss hvis man syns det er artig og bruke tid på pc så er det ikke bortkastet...man kan lære mye om pc som andre ting. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 15. juli 2010 Del Skrevet 15. juli 2010 Vil si det er mer bortkasta å gå rundt i en butikk hele dagen. Kaster bort 3-4 timer, og alt du får ut av det er en ny t-skjorte og en bortglemt sokk. Men hallo. På 4 timer rekker man da og handle flere par bukser, noen topper og overdeler, et par sko, kansje noen antrekk som er litt mer pynta, og da tilbehør til dette, pluss andre artige ting som man får lyst på. Minst! Lenke til kommentar
danielch Skrevet 15. juli 2010 Del Skrevet 15. juli 2010 Har ikke gjort annet en å sitte å nerde pc hele dagen, dumt å kaste bort dagen sånn Det er det jeg gjør hver dag.. Jeg er ikke asosial, men mindre brukervennelig. Lenke til kommentar
Romis Skrevet 15. juli 2010 Del Skrevet 15. juli 2010 Hvorfor er man asosial når man sitter på pc'en? Bare fordi trangsynte idioter som ikke eier tekniske antenner skal dømme oss som sitter å snakker med folk med headset og mikrofon. Jeg snakker med folk fra forskjellige tidsoner, religioner, verdensdeler og kjønn hver eneste dag, mens de snakker med de samme gamle folka hver eneste dag. Latterlig argument å si at folk er asosiale fordi de velger å snakke med folk med et headset og webcam, enn å være fysisk ved personen. Blir litt irritert over akkurat det utsagnet der. Lenke til kommentar
danielch Skrevet 15. juli 2010 Del Skrevet 15. juli 2010 I følge familien er jeg asosial. Ikke i følge folk jeg er med online. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq Skrevet 15. juli 2010 Del Skrevet 15. juli 2010 For dere som har noen å snakke med ja.. det har ikke jeg. "Vennene" minne gidder ikke å snakke. Det spiller bare wow. Har heller ingen å snakke med når jeg spiller.. Lenke til kommentar
Romis Skrevet 15. juli 2010 Del Skrevet 15. juli 2010 (endret) For dere som har noen å snakke med ja.. det har ikke jeg. "Vennene" minne gidder ikke å snakke. Det spiller bare wow. Har heller ingen å snakke med når jeg spiller.. Når jeg får headsettet tilbake fra MPX kan vi jo slå av en prat. Bare hyggelig det. I følge familien er jeg asosial. Ikke i følge folk jeg er med online. De i familien ser ikke gjennom våre øyne, de er ikke vant med å sitte på PC'en og kommunisere med andre, selv om majoriteten av de sitter på Face flere timer hver kveld. De motsier seg selv. Endret 15. juli 2010 av Romis Lenke til kommentar
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq Skrevet 15. juli 2010 Del Skrevet 15. juli 2010 (endret) hadde jeg bare funnet mikrofonen min Edit: Jeg fant jeg fant ! Endret 15. juli 2010 av Slettet-J0FoqSqMwq Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 15. juli 2010 Del Skrevet 15. juli 2010 død over oppdateringa til spotify på mobil, får det faen ikke til og funke, er offline uansett hva jeg gjør Lenke til kommentar
Diskutert Skrevet 15. juli 2010 Del Skrevet 15. juli 2010 Osa microfiber bermudashorts ser ut som en nyttig shorts jeg trenger. Mhm... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg