Gjest Slettet+6132 Skrevet 15. juli 2010 Del Skrevet 15. juli 2010 Statusen til en fyr på msn; "tar seg ei øl " Herregud, hva skjer med verden? Skjønner hva du mener. Det holder ikke med en. Reis bort med en sekspakning eller to til han slik at han slipper å lide med bare en øl. Her har de Heineken på brusautomaten sammen med Pepsi og lignende. Jeg må si jeg begynner å like Nederland.. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 15. juli 2010 Del Skrevet 15. juli 2010 Statusen til en fyr på msn; "tar seg ei øl " Herregud, hva skjer med verden? Skjønner hva du mener. Det holder ikke med en. Reis bort med en sekspakning eller to til han slik at han slipper å lide med bare en øl. Her har de Heineken på brusautomaten sammen med Pepsi og lignende. Jeg må si jeg begynner å like Nederland.. Hvor mye er det for en halvliter eller 0,33 der? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 15. juli 2010 Del Skrevet 15. juli 2010 Statusen til en fyr på msn; "tar seg ei øl " Herregud, hva skjer med verden? Skjønner hva du mener. Det holder ikke med en. Reis bort med en sekspakning eller to til han slik at han slipper å lide med bare en øl. Her har de Heineken på brusautomaten sammen med Pepsi og lignende. Jeg må si jeg begynner å like Nederland.. Hvor mye er det for en halvliter eller 0,33 der? Varierer litt, i hotellbaren på hotellet jeg er på koster det 4,5 euro for en halvliter Heineken, og på automaten kostet det 2 euro for en 0,33l boks. På resturanter og slikt ser det ut til at prisen varierer mellom 2-4 euro for en halvliter. Lenke til kommentar
Diskutert Skrevet 15. juli 2010 Del Skrevet 15. juli 2010 Er du i Nederland, TøseGuri? Jeg kom nettopp hjem Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 15. juli 2010 Del Skrevet 15. juli 2010 Er du i Nederland, TøseGuri? Jeg kom nettopp hjem Jeg er i Nederland nå ja, nærmere bestemt i Amstel litt utenfor Amsterdam sentrum. Tar toget til Belgia i morgen og blir der noen dager, så bærer det tilbake til Schipol og så hjem på mandagen. Lenke til kommentar
Diskutert Skrevet 15. juli 2010 Del Skrevet 15. juli 2010 Er du i Nederland, TøseGuri? Jeg kom nettopp hjem Jeg er i Nederland nå ja, nærmere bestemt i Amstel litt utenfor Amsterdam sentrum. Tar toget til Belgia i morgen og blir der noen dager, så bærer det tilbake til Schipol og så hjem på mandagen. Synd du ikke sjekka ut Heineken-museuemet. Der får du 3 øl gratis! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 15. juli 2010 Del Skrevet 15. juli 2010 Synd du ikke sjekka ut Heineken-museuemet. Der får du 3 øl gratis! Hmm, det burde jeg nesten fått med meg ja.. Synd han jeg reiser sammen med ikke er særlig glad i øl. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 15. juli 2010 Del Skrevet 15. juli 2010 Statusen til en fyr på msn; "tar seg ei øl " Herregud, hva skjer med verden? Skjønner hva du mener. Det holder ikke med en. Reis bort med en sekspakning eller to til han slik at han slipper å lide med bare en øl. Her har de Heineken på brusautomaten sammen med Pepsi og lignende. Jeg må si jeg begynner å like Nederland.. Hvordan kontrollerer de at ikke mindreårige ikke får seg ei øl da ? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 15. juli 2010 Del Skrevet 15. juli 2010 Jeg tror det er særdeles lite kontroll på det, og at det er opp til hver enkelt å passe på seg selv. Tror aldergrensen på alkohol er 16, men virker ikke som om den blir opprettholdt med særlig stor virkningskraft. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 15. juli 2010 Del Skrevet 15. juli 2010 I Nederland og det man prater om er alkohol....SKAMMELIG Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 15. juli 2010 Del Skrevet 15. juli 2010 Hvis de er under lovlig alder skjønner de nok at det er galt ja! Skulle likt å se miljøet jeg vokste opp i vokse opp der. Hadde sikkert blitt alkoholikere hele gjengen Lenke til kommentar
Diskutert Skrevet 15. juli 2010 Del Skrevet 15. juli 2010 (endret) Alle i Nederland røyker og drikker uten måte. De bryr seg fint lite om helsa, de synes det er kult. Endret 15. juli 2010 av Diskutert Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 15. juli 2010 Del Skrevet 15. juli 2010 I Nederland og det man prater om er alkohol....SKAMMELIG Skal vi prate om Red Light District og Coffeshops sier du? Kvinnfolka på Red Light District var ikke så sinnsykt pene egentlig, og hasj frister lite. Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 15. juli 2010 Del Skrevet 15. juli 2010 venter på middag og kjeder meg=( Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 15. juli 2010 Del Skrevet 15. juli 2010 (endret) Alle i Nederland røyker og drikker uten måte. De bryr seg fint lite om helsa, de synes det er kult. Drikker faktisk ikke alkohol Og du tar forøvrig feil med innlegget ditt, snakker om og dra alle under en kam da. Samme som å si at ALLE nordmenn ikke kan og drikke, noe som stemmer med mange. Men ikke alle Ivar: Livet er så ufattelig mye mer enn alkohol Endret 15. juli 2010 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 15. juli 2010 Del Skrevet 15. juli 2010 Har kjørt bil i 5 timer i dag. Er til mine foreldre og passer dyr mens dem er borte i helga. Jeg har spist kotelett. Jeg er mett. og litt trøtt. Det er hva som skjer. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 15. juli 2010 Del Skrevet 15. juli 2010 (endret) Spiser steinbitkaker med potetstappe samt noen krabbebiter Utenom det så skjer det ikke en dritt...rett og slett UNO. Endret 15. juli 2010 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 15. juli 2010 Del Skrevet 15. juli 2010 Har kjørt bil i 5 timer i dag. Er til mine foreldre og passer dyr mens dem er borte i helga. Jeg har spist kotelett. Jeg er mett. og litt trøtt. Det er hva som skjer. Mett og litt trøtt høres ut som en fin unnskyldning for å legge seg nedpå og slappe av litt Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 15. juli 2010 Del Skrevet 15. juli 2010 Har ikke gjort annet en å sitte å nerde pc hele dagen, dumt å kaste bort dagen sånn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg