Shikaru Skrevet 15. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2010 det regner ute gitt. blei en smule vrient å klippe hekk. Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 15. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2010 Jeg skulle egentlig ned på butikken å kjøpe meg noe digg. tenkte at jeg lager omelett istede, men orker ikke vaske, så det ble ingenting. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 15. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2010 Tok denne nå bare for å toppa heila driden Tror han hater meg nå Men nå skal jeg være snill gutt å skru lavere. http://www.youtube.com/watch?v=jdaZ8_xfTUU Jeg vet jeg er en liten jævel Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 15. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2010 Da flytter du hekken innendørs Lenke til kommentar
Diskutert Skrevet 15. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2010 Hvorfor har du en ikke en profilkommentar-vegg, Muffinss?! Jeg hadde jo planer om å spamme deg.... Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 15. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2010 (endret) Tok denne nå bare for å toppa heila driden Tror han hater meg nå Men nå skal jeg være snill gutt å skru lavere. Jeg vet jeg er en liten jævel Du er virkelig ondskapsfull, jeg vil gjerne være naboen din Da flytter du hekken innendørs Ja hvorfor ikke Endret 15. juli 2010 av Mr. A Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 15. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2010 Tror jeg skal vekke alle naboene rundt meg neste uke med basseren nede Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 15. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2010 Hvorfor har du en ikke en profilkommentar-vegg, Muffinss?! Jeg hadde jo planer om å spamme deg.... Kan jeg spame deg? Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 15. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2010 flytte hekken innendørs ja. hvor tenkte jeg ikke på det? og du trenger ikke skrive +1 Mr.A. du kan trykke på den grønne dingsen nede i høyre hjørne. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 15. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2010 Subben min sleit litt med den bass testen. Bildet av guttungen datt ned fra veggen her så nå må jeg kjøpe ny ramme Lenke til kommentar
Muffinss Skrevet 15. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2010 Hvorfor har du en ikke en profilkommentar-vegg, Muffinss?! Jeg hadde jo planer om å spamme deg.... Kan jeg spame deg? Åssen ordner jeg det? Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 15. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2010 du trenger større spiker. jeg skrudde på sånn profilkommentar ting her på forumet. visste ikke at man kunne det før nå tbh Lenke til kommentar
Diskutert Skrevet 15. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2010 Hvorfor har du en ikke en profilkommentar-vegg, Muffinss?! Jeg hadde jo planer om å spamme deg.... Kan jeg spame deg? En kenguru som spammer deg?! Ja, gjerne! Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 15. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2010 Ordna det nå I am first! Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 15. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2010 flytte hekken innendørs ja. hvor tenkte jeg ikke på det? og du trenger ikke skrive +1 Mr.A. du kan trykke på den grønne dingsen nede i høyre hjørne. Hvis du ikke skjønte det var det tull. og å si +1 og å gi en pluss er forskjellig i mine øyne Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 15. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2010 Hvorfor har du en ikke en profilkommentar-vegg, Muffinss?! Jeg hadde jo planer om å spamme deg.... Kan jeg spame deg? En kenguru som spammer deg?! Ja, gjerne! Want more? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 15. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2010 og å si +1 og å gi en pluss er forskjellig i mine øyne Det er helt korrekt det er forskjellig ja. Å sitere noen med "+1" er både rotete og tullete bruk av forumkapasitet. Å trykke på +-tegnet er langt penere, raskere og gir samme funksjon. Lenke til kommentar
Diskutert Skrevet 15. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2010 Hvorfor har du en ikke en profilkommentar-vegg, Muffinss?! Jeg hadde jo planer om å spamme deg.... Kan jeg spame deg? En kenguru som spammer deg?! Ja, gjerne! Want more? Enten er du et romvesen eller har utrolige ferdigheter til å skrive fort! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg