Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Til dere som leser i tråden, men ikke gidder å skrive noe... Ikke vær så slaskete! Come on, skriv noe. Underhold meg! Jeg er pratesyk, og alle på msn ligger i sengen og snorker. Great!

How u doin' ?

Det er ganske åpenbart, men takk som spør. How about you?

...og hvorfor kaller du deg "Iskall"? Er du litt følelsekald generelt? :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349

Det er ganske åpenbart, men takk som spør. How about you?

...og hvorfor kaller du deg "Iskall"? Er du litt følelsekald generelt? :)

Ganske bra! Ser på Lost.

Brukernavnet mitt fikk jeg ordnet meg etter å ha spilt sammen med venner over lang tid i spillet Counter-Strike. Jeg var den som klarte å holde hodet kaldt i stressende situasjoner.

Og det er også hentet fra en god svensk Counter-Strike klan. Er ikke følelseskald eller lignende.

Endret av Slettet+981287349
Lenke til kommentar
Ganske bra! Ser på Lost.

Brukernavnet mitt fikk jeg ordnet meg etter å ha spilt sammen med venner over lang tid i spillet Counter-Strike. Jeg var den som klarte å holde hodet kaldt i stressende situasjoner.

Og det er også hentet fra en god svensk Counter-Strike klan. Er ikke følelseskald eller lignende.

Counter-Strike, ja. Baaah... har gitt opp spillet da jeg blir skytet på hele tiden, og siden det er så mange som cheater. Det er så jævlig irriterende! :realmad:

Endret av ~Angelica
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349

Brukernavnet mitt fikk jeg ordnet meg etter å ha spilt sammen med venner over lang tid i spillet Counter-Strike. Jeg var den som klarte å holde hodet kaldt i stressende situasjoner.

 

Wow, holde hodet kaldt i et spill? er vell ikke den største prestasjonen akkurat :dontgetit:

Ikke mange som klarer det vetu ;)

Lenke til kommentar

Brukernavnet mitt fikk jeg ordnet meg etter å ha spilt sammen med venner over lang tid i spillet Counter-Strike. Jeg var den som klarte å holde hodet kaldt i stressende situasjoner.

 

Wow, holde hodet kaldt i et spill? er vell ikke den største prestasjonen akkurat :dontgetit:

Allikevel er det utrolig mange som ikke greier det :p

Lenke til kommentar

Brukernavnet mitt fikk jeg ordnet meg etter å ha spilt sammen med venner over lang tid i spillet Counter-Strike. Jeg var den som klarte å holde hodet kaldt i stressende situasjoner.

Og det er også hentet fra en god svensk Counter-Strike klan. Er ikke følelseskald eller lignende.

Syns du hermer etter mitt brukernavn jeg :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349

Når jeg dreiv med det syns jeg ikke det var så vanskelig hvertfall, var jo bare et spill for meg liksom, men når jeg tenker etter var det ganske mange av kompisene mine som ropte på skype "FAEN KJAPP DEG, NÅÅÅÅÅÅÅÅ, DISARMER!!!" og slikt :p

 

Men i softgunkrig f. eks er det anderledes :p

Hehe, ser den.

For noen år siden spilte vi ofte i turneringer sammen, man ble ganske stresset når spectator nummerene bare øket å øket.

 

Har spilt en del Paintball selv, det er verre.

 

Syns du hermer etter mitt brukernavn jeg :)

:tease:

Endret av Slettet+981287349
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...