nnys Skrevet 15. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2010 Jaha, og det gleder du deg til? Ok. Anyway, jeg liker gutter som spiller gitar! Klisje å si det, men det er sjarmerende når gutter kan spille gitar. Hvor lenge har du spilt? Jeg sliter med å få til Bm, bleeeh... Lenke til kommentar
j-- Skrevet 15. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2010 Ey, aleks, skjer med deg og petter i morra? Hmm, gøy å ikke være trøtt når kjæresten ligger ved siden av og sover.. Lenke til kommentar
medlem-173043 Skrevet 15. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2010 Jeg har bare spilt i noen uker Skal starte på VGS nå og har tenkt til å starte et band med noen kompiser Lenke til kommentar
nnys Skrevet 15. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2010 Til dere som leser i tråden, men ikke gidder å skrive noe... Ikke vær så slaskete! Come on, skriv noe. Underhold meg! Jeg er pratesyk, og alle på msn ligger i sengen og snorker. Great! How u doin' ? Det er ganske åpenbart, men takk som spør. How about you? ...og hvorfor kaller du deg "Iskall"? Er du litt følelsekald generelt? Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 15. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2010 oki, en liten nøtt her midt på natta, hvilken dj er det som har streken i en musikk video? Lenke til kommentar
nnys Skrevet 15. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2010 oki, en liten nøtt her midt på natta, hvilken dj er det som har streken i en musikk video? ...streken? Hva mener du? Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 15. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2010 oki, en liten nøtt her midt på natta, hvilken dj er det som har streken i en musikk video? ...streken? Hva mener du? streken fra barne tv Lenke til kommentar
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq Skrevet 15. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2010 Streken ja... Anyway, jeg går og legger meg. God Natt alle sammen :sleep: Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 15. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2010 (endret) Det er ganske åpenbart, men takk som spør. How about you? ...og hvorfor kaller du deg "Iskall"? Er du litt følelsekald generelt? Ganske bra! Ser på Lost. Brukernavnet mitt fikk jeg ordnet meg etter å ha spilt sammen med venner over lang tid i spillet Counter-Strike. Jeg var den som klarte å holde hodet kaldt i stressende situasjoner. Og det er også hentet fra en god svensk Counter-Strike klan. Er ikke følelseskald eller lignende. Endret 15. juli 2010 av Slettet+981287349 Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 15. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2010 og alle på msn ligger i sengen og snorker. Great! Ikke jeg som slettet meg fra msn. Natta folkens! Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 15. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2010 Ey, aleks, skjer med deg og petter i morra? Hmm, gøy å ikke være trøtt når kjæresten ligger ved siden av og sover.. Jeg blir neppe med. Kommer til å få et helvete i morgen siden jeg ikke sover nå. I tillegg har jeg ikke cash. Petter skal nok da Lenke til kommentar
Mr. Me Skrevet 15. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2010 hohoho, min første post i forumkaféen Lenke til kommentar
nnys Skrevet 15. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2010 (endret) Ganske bra! Ser på Lost.Brukernavnet mitt fikk jeg ordnet meg etter å ha spilt sammen med venner over lang tid i spillet Counter-Strike. Jeg var den som klarte å holde hodet kaldt i stressende situasjoner. Og det er også hentet fra en god svensk Counter-Strike klan. Er ikke følelseskald eller lignende. Counter-Strike, ja. Baaah... har gitt opp spillet da jeg blir skytet på hele tiden, og siden det er så mange som cheater. Det er så jævlig irriterende! Endret 15. juli 2010 av ~Angelica Lenke til kommentar
medlem-173043 Skrevet 15. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2010 Brukernavnet mitt fikk jeg ordnet meg etter å ha spilt sammen med venner over lang tid i spillet Counter-Strike. Jeg var den som klarte å holde hodet kaldt i stressende situasjoner. Wow, holde hodet kaldt i et spill? er vell ikke den største prestasjonen akkurat Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 15. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2010 Brukernavnet mitt fikk jeg ordnet meg etter å ha spilt sammen med venner over lang tid i spillet Counter-Strike. Jeg var den som klarte å holde hodet kaldt i stressende situasjoner. Wow, holde hodet kaldt i et spill? er vell ikke den største prestasjonen akkurat Ikke mange som klarer det vetu Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 15. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2010 Brukernavnet mitt fikk jeg ordnet meg etter å ha spilt sammen med venner over lang tid i spillet Counter-Strike. Jeg var den som klarte å holde hodet kaldt i stressende situasjoner. Wow, holde hodet kaldt i et spill? er vell ikke den største prestasjonen akkurat Allikevel er det utrolig mange som ikke greier det Lenke til kommentar
j-- Skrevet 15. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2010 Aleks: ser den ja, cash is king Blir bra å se rakkeren Petter igjen og! Lenke til kommentar
medlem-173043 Skrevet 15. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2010 Når jeg dreiv med det syns jeg ikke det var så vanskelig hvertfall, var jo bare et spill for meg liksom, men når jeg tenker etter var det ganske mange av kompisene mine som ropte på skype "FAEN KJAPP DEG, NÅÅÅÅÅÅÅÅ, DISARMER!!!" og slikt Men i softgunkrig f. eks er det anderledes Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 15. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2010 Brukernavnet mitt fikk jeg ordnet meg etter å ha spilt sammen med venner over lang tid i spillet Counter-Strike. Jeg var den som klarte å holde hodet kaldt i stressende situasjoner. Og det er også hentet fra en god svensk Counter-Strike klan. Er ikke følelseskald eller lignende. Syns du hermer etter mitt brukernavn jeg Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 15. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2010 (endret) Når jeg dreiv med det syns jeg ikke det var så vanskelig hvertfall, var jo bare et spill for meg liksom, men når jeg tenker etter var det ganske mange av kompisene mine som ropte på skype "FAEN KJAPP DEG, NÅÅÅÅÅÅÅÅ, DISARMER!!!" og slikt Men i softgunkrig f. eks er det anderledes Hehe, ser den. For noen år siden spilte vi ofte i turneringer sammen, man ble ganske stresset når spectator nummerene bare øket å øket. Har spilt en del Paintball selv, det er verre. Syns du hermer etter mitt brukernavn jeg Endret 15. juli 2010 av Slettet+981287349 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg