Need44speed Skrevet 14. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 14. juli 2010 Takk! God natt til dere også. Sov godt! Nyt nattesøvnen, blir en stund til jeg gjør det samme tror jeg. Men jeg må finne noe å se på etter Mad Men jeg..ferdig med sesong 3 nå straks Uten å vite hva du har sett. Fawlty towers. The office. The office UK. Dexter. How I met your mother. Riget. Six feet under. Carnivale. Arrested development. Elfen Lied. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 14. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 14. juli 2010 Etter 15:00 da isåfall Kan vi ikke ta det på mandag elns? @Skippy: brenne? I dag? o.O Ja, brann på storsenteret i 16-17 tia.Åh, jeg var på jobb da så det viste jeg ikke gitt. Oh well. Mandag? Uhums...senvakt da så da må det bli tidlig på dagen Jeg kan bare på lørdag eventuelt tidlig søndag Greit det Gisle. THIS .... i oktober.. gaaaah.. jeg er lei av å vente til jeg blir 18.. å være 17 er så sykt kjedelig ! Er den kipeste perioden å vente det men nyt det, det er en av de få bursdagene du har igjen i livet ditt der det er noe å se fram til http://www.youtube.com/watch?v=sv3WZsDNZN8 http://www.youtube.com/watch?v=3X1sHxi9C60 Lenke til kommentar
Romis Skrevet 14. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 14. juli 2010 Takk! God natt til dere også. Sov godt! Nyt nattesøvnen, blir en stund til jeg gjør det samme tror jeg. Men jeg må finne noe å se på etter Mad Men jeg..ferdig med sesong 3 nå straks Uten å vite hva du har sett. Fawlty towers. The office. The office UK. Dexter. How I met your mother. Riget. Six feet under. Carnivale. Arrested development. Elfen Lied. Modern Family og It's Always Sunny in Philadelphia kan du legge til. Hvis du ikke har sett My name is Earl, bør du nesten det. Lenke til kommentar
Romis Skrevet 14. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 14. juli 2010 Nam nam Har 20 sånne i boden bak huset. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 14. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 14. juli 2010 Men jeg må finne noe å se på etter Mad Men jeg..ferdig med sesong 3 nå straks Breaking Bad. Lenke til kommentar
hanbjo Skrevet 14. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 14. juli 2010 Nam nam Har 20 sånne i boden bak huset. Hadde 72 stk for ca to mnd'r siden, men nå knekker jeg den siste Lenke til kommentar
Romis Skrevet 14. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 14. juli 2010 Nam nam Har 20 sånne i boden bak huset. Hadde 72 stk for ca to mnd'r siden, men nå knekker jeg den siste Skal ha de til et Lokalt LAN i Oktober, så må nesten la være å spise de. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 14. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 14. juli 2010 Men jeg må finne noe å se på etter Mad Men jeg..ferdig med sesong 3 nå straks Sett Twin Peak? The Sopranos? Heroes?Sett,sett og sett. Greit, jeg er født i 1995 og vi er kommet til 2007 Så jeg er 12 år gammel. Det er ikke lov å linke til egne tråder. Nei det er sant det, men for all del, ikke se i signaturen min Uten å vite hva du har sett. Fawlty towers. <- sett The office. <- sett The office UK. <-- sett Dexter. <-- sett How I met your mother. <- vil ikke se. Riget. <- skal undersøkes Six feet under. <- sett Carnivale. <- kjedelig serie :S Arrested development. <- sett Elfen Lied. <- meeeh...ikke anime akkurat nå. Men en anbefaling fikk jeg, takk Lenke til kommentar
hanbjo Skrevet 14. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 14. juli 2010 Skal ha de til et Lokalt LAN i Oktober, så må nesten la være å spise de. spise ? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 14. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 14. juli 2010 Men jeg må finne noe å se på etter Mad Men jeg..ferdig med sesong 3 nå straks Breaking Bad. Også sett Lenke til kommentar
Romis Skrevet 14. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 14. juli 2010 Men jeg må finne noe å se på etter Mad Men jeg..ferdig med sesong 3 nå straks Breaking Bad. Også sett Modern Family er veldig morsomt. Høres helt jentete og idiotisk ut, men det er faktisk en veldig bra tv-serie. Det er bare 2 sesonger til nå, hvis jeg ikke husker helt feil nå. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 14. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 14. juli 2010 (endret) Nam nam *Frank's Energy Sports Drink* Har 20 sånne i boden bak huset. 24 her! Innkjøp i dag! B-real: Weeds (sesong 6 begynner til høsten; er selv på sesong 4.) It's Always Sunny in Philadelphia (samme, bare at jeg har sett alt. Seinfeld on crack! Sesong 6 til høsten.) Black Books (18 episoder fordelt på tre sesonger. Nydelig britisk humor.) Tre knallserier du kanksje ikke har sett. Endret 14. juli 2010 av CypheroN Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 14. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 14. juli 2010 (endret) Hei folkens, what iz up? Endret 14. juli 2010 av James Whistler Lenke til kommentar
hanbjo Skrevet 14. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 14. juli 2010 Hei folkens, what iz up? Bare les alle innleggene her fra de siste 2-3 timene så har du svaret Lenke til kommentar
Romis Skrevet 14. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 14. juli 2010 Herlig med massasje hver dag de neste ukene. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 14. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 14. juli 2010 Herlig med massasje hver dag de neste ukene. Høyrehånden din teller ikke. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 14. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 14. juli 2010 Men jeg må finne noe å se på etter Mad Men jeg..ferdig med sesong 3 nå straks Breaking Bad. Også sett Jericho? The Pacific? Generation Kill? Lenke til kommentar
hanbjo Skrevet 14. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 14. juli 2010 Herlig med massasje hver dag de neste ukene. Høyrehånden din teller ikke. hahahha Lenke til kommentar
Romis Skrevet 14. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 14. juli 2010 Herlig med massasje hver dag de neste ukene. Høyrehånden din teller ikke. Shiatsu massasje på nedre ryggen, og vanlig massasje på nakken. Har problemet med ryggen og nakken, så det gjør godt med massasje. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg