Nopros Skrevet 14. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 14. juli 2010 ... Når kommer dere hjem? Ta en tur innom hamar snart? Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 14. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 14. juli 2010 Dakar Nopros Ja, synd på meg. Link til face? Visste du ville spørre. Gjør litt research på facebook så kanskje du får til. Whatever, du har jo flere "veninner" så Boooh! Vil noen hjelpe meg med den keyloggeren? Desperat? Fan så kjedelige folk er på msn da.. Her prøver jeg å lage samtale men får bare "ja - ok - nei.. " til svar Still litt mer interessant spørsmål. Blæh, stopp Jenta på bildet er ei venninne jeg ikke har så mye kontakt med lengre. Var det ikke ho som var på det konf bildet du posta for en stund siden ? Kan ikke huske å ha postet noe konfirmasjonsbilde Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 14. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 14. juli 2010 Vil noen hjelpe meg med den keyloggeren? Nei. Slutt å snakk om den jævla keyloggeren, jeg får kreft av all slettingen snart. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq Skrevet 14. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 14. juli 2010 (endret) Fan så kjedelige folk er på msn da.. Her prøver jeg å lage samtale men får bare "ja - ok - nei.. " til svar Still litt mer interessant spørsmål. Hjelper ikke, fant ut at de spiller WoW Edit: Quote fail Endret 14. juli 2010 av Slettet-J0FoqSqMwq Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 14. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 14. juli 2010 ... Når kommer dere hjem? Ta en tur innom hamar snart? 18th! Sky jobber i hytt og gevær tror jeg. Du får høre med Han. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 14. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 14. juli 2010 (endret) Blæh, stopp Jenta på bildet er ei venninne jeg ikke har så mye kontakt med lengre. Var det ikke ho som var på det konf bildet du posta for en stund siden ? Kan ikke huske å ha postet noe konfirmasjonsbilde Da var det skippy som posta det Endret 14. juli 2010 av WheelMan Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 14. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 14. juli 2010 Mobilt bredbånd suger. På grunn av det dårlige været oppnår jeg ikke 3G-hastighet lengre, og må nøye meg med det såkalte EDGE-nettverket. Hah enig der, sitter på hytta hvor vi har en "antenne" på veggen som gir oss internett vet ikke om det heter moilt bredbånd men hvertfall så SUGUGGER det HARDT!!!!! Bruker jo flere minutter på loading av nettsider... Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 14. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 14. juli 2010 Oh my gad man Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 14. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 14. juli 2010 Vil noen hjelpe meg med den keyloggeren? Desperat? Bare på deg Vil noen hjelpe meg med den keyloggeren? Nei. Slutt å snakk om den jævla keyloggeren, jeg får kreft av all slettingen snart. Du, jeg sa den skal kun brukes til .. ehm.. Læring. Men jeg skal stoppe, om dere ikke er villig til å lære meg litt om data Lenke til kommentar
b-real Skrevet 14. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 14. juli 2010 Blæh, stopp Jenta på bildet er ei venninne jeg ikke har så mye kontakt med lengre. YOU SUCK! pæhæ! Mobilt bredbånd suger. På grunn av det dårlige været oppnår jeg ikke 3G-hastighet lengre, og må nøye meg med det såkalte EDGE-nettverket.Glad jeg har telefon med wifi så jeg kan haxor litt Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 14. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 14. juli 2010 Rekker ikke følge med på DNFK jo Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 14. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 14. juli 2010 Ikke så sur da Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 14. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 14. juli 2010 (endret) Vil noen hjelpe meg med den keyloggeren? Script kiddie lvl: 1UP! Endret 14. juli 2010 av Enzyme X Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 14. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 14. juli 2010 Morra di ser så dumm at ho bruker 2 timer på og se 60 minuttes.. Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 14. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 14. juli 2010 Kjeften på deg. Hun brukte 1 time og 30 min. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq Skrevet 14. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 14. juli 2010 Alt kommer til å gå bra.. bare du skaffer deg en sassy gay friend. http://www.youtube.com/watch?v=gQhkzYVlLl8 Lenke til kommentar
hanbjo Skrevet 14. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 14. juli 2010 Gå å legg dere, unger ! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 14. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 14. juli 2010 Morra di ser så dumm at ho bruker 2 timer på og se 60 minuttes..Er vel så lang tid det tar i statene med all reklamen de skal ha igjennom programmet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg