Nopros Skrevet 14. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 14. juli 2010 Smud. Jeg vil begynne å høre på Pink Floyd, noen spesielle album som anbefales? Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 14. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 14. juli 2010 Jeg skal lage hosting-firma. Hva skal jeg kalle det? Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 14. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 14. juli 2010 Hehe, det var gøy. Snek meg ut i ett-tiden og var der til rundt tre før jeg dro hjem og så litt mer twin peaks. Våknet 16.30 Du dropper jo de viktigste detaljene Morsomt nok til at det gav mersmak hvert fall. Drar nok ut igjen i natt. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 14. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 14. juli 2010 Jeg vil begynne å høre på Pink Floyd, noen spesielle album som anbefales? De har veldig mye forskjellig, men det meste er genialt. Selv begynte jeg med Dark Side of The Moon, men The Wall og Animals er favorittalbumene. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 14. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 14. juli 2010 Jeg skal lage hosting-firma. Hva skal jeg kalle det? Vihosterfordeg A/S Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 14. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 14. juli 2010 Kanskje noe litt mer seriøst? Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 14. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 14. juli 2010 De har veldig mye forskjellig, men det meste er genialt. Selv begynte jeg med Dark Side of The Moon, men The Wall og Animals er favorittalbumene. Thx. Lenke til kommentar
danielch Skrevet 14. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 14. juli 2010 http://www.youtube.com/watch?v=8_05vk3wd7s Denne videoen gjør meg så sinna! Lenke til kommentar
Romis Skrevet 14. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 14. juli 2010 Hva heter de butikkene som utendlanske folk driver? Det er vel et navn på det? Akkurat som 7-eleven er convenience store på Amerikansk Engelsk. Hva heter det på Engelsk? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq Skrevet 14. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 14. juli 2010 (endret) Kanskje noe litt mer seriøst? Hosting Service A/S ? Vet ikke jeg Aldri vært flink med navn Endret 14. juli 2010 av Slettet-J0FoqSqMwq Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 14. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 14. juli 2010 Argh, vil ikke reise meg for å gå ned å hente Paracet. Vet at jeg bare vil bli noe inni helvetes svimmel samt nesten ikke kunne se når jeg reiser meg opp, alt blir svart. Men merker også at jeg må ha noe for å roe ned hodet mitt snart. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 14. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 14. juli 2010 Denne videoen gjør meg så sinna! Sist gang jeg så den begynte jeg nesten å grine, vil ikke se igjen. Lenke til kommentar
Balli Skrevet 14. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 14. juli 2010 Kanskje noe litt mer seriøst? hosting 'Я' us Lenke til kommentar
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq Skrevet 14. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 14. juli 2010 Denne videoen gjør meg så sinna! Sist gang jeg så den begynte jeg nesten å grine, vil ikke se igjen. Haha, måtte nesten le meg ihjel når jeg så den videoen :!: Stakkars blondiner, trur skjermer er en pc og at pc'en er en boks. Noen tror i hvert fall at det er en harddisk, og det er jo en harddisk inni der Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 14. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 14. juli 2010 Hva heter de butikkene som utendlanske folk driver? Det er vel et navn på det? Akkurat som 7-eleven er convenience store på Amerikansk Engelsk. Hva heter det på Engelsk? Pakkissjapper? Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 14. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 14. juli 2010 Denne videoen gjør meg så sinna! Sist gang jeg så den begynte jeg nesten å grine, vil ikke se igjen. Haha, måtte nesten le meg ihjel når jeg så den videoen :!: Stakkars blondiner, trur skjermer er en pc og at pc'en er en boks. Noen tror i hvert fall at det er en harddisk, og det er jo en harddisk inni der Det er jo bare drit artig og se på folk som ikke skjønner en dritt om pc. Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 14. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 14. juli 2010 Hva heter de butikkene som utendlanske folk driver? Det er vel et navn på det? Akkurat som 7-eleven er convenience store på Amerikansk Engelsk. Hva heter det på Engelsk? Pakkissjapper? Jallasjapper? Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 14. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 14. juli 2010 Det at hun ikke vet det er jo greit forsåvidt, hvis man ikke har satt seg så veldig inn i pc-teknologi. Men når hun nekter for alt det han som prøver å hjelpe henne sier og.. Uff Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 14. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 14. juli 2010 Føler nesten jeg har blitt kompis med utlendingene på kebabsjappa snart. På tide å roe ned kanskje Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 14. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 14. juli 2010 Kaller de deg kompis? Slik som i "Halla kompizz" "hva skjer a kompizz". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg