danielch Skrevet 14. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 14. juli 2010 Oppdaget plutselig en morsomm feil med skjermkortet mitt O.o Driveren slutter å fungere ved avspilling av to YouTube videoer sammtidig.. Skjermen blinker, så kommer en melding om at driveren har blitt gjennoprettet.. Etter det står det at flash har kræsja. Firefox 4 og NVIDIA GTX285 btw. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 14. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 14. juli 2010 indeed :3 Vet ikke om du skrev det. Hvor stor er denne bilen? Er det en Volvo 240 eller en van? Lenke til kommentar
Balli Skrevet 14. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 14. juli 2010 vw passat sedan :3 Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 14. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 14. juli 2010 En kompis av en kompis av meg failet nesten hardt. Han greide å smugle med seg hasj inn til Norge fra Roskilde uten at han visste det. Hadde visst hatt det i en sokk som han hadde glemt om. Lenke til kommentar
Balli Skrevet 14. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 14. juli 2010 så det ble egentlig win ? Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 14. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 14. juli 2010 Altså å prøve å smugle det inn i landet er fail i seg selv, men kanskje siden han gjorde det ubevisst og greide det så var det litt win Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 14. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 14. juli 2010 Sitte på stumbleupon, eller denne siden: http://cookies.soup.io/since/44219707?mode=own Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 14. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 14. juli 2010 Viss jeg lagde en hosting, så du kunne fått dine egne domener - ville du kjøpt om du fikk tilbud? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 14. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 14. juli 2010 Altså å prøve å smugle det inn i landet er fail i seg selv, men kanskje siden han gjorde det ubevisst og greide det så var det litt win Hadde nok fint greid å smugle med meg hasj fra Nederland når jeg skal hjem igjen, hasjen flyter så fritt her at på natterstid kjenner en sterk hasjlukt overalt i sentrum. Bare å pakke det lufttett i bagasjen som skal sjekkes inn på flyet. (Det å bli stalket av høye folk på sykkel som bare vil si "It's allright" og vise meg hasjpipa si er forresten litt creepy..) Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 14. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 14. juli 2010 Hadde nok fint greid å smugle med meg hasj fra Nederland når jeg skal hjem igjen, hasjen flyter så fritt her at på natterstid kjenner en sterk hasjlukt overalt i sentrum. Bare å pakke det lufttett i bagasjen som skal sjekkes inn på flyet. (Det å bli stalket av høye folk på sykkel som bare vil si "It's allright" og vise meg hasjpipa si er forresten litt creepy..) Tror ikke det er noe å prøve på du Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 14. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 14. juli 2010 Uh, nei. Skal nok ikke prøve på det.. Lenke til kommentar
medlem-173043 Skrevet 14. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 14. juli 2010 (endret) http://www.lnu.no/barnifokus/16aar_spm.html HÆÆÆ? dette er vel ikke riktig? EDIT: åja, det er spørmsål ja x) Endret 14. juli 2010 av medlem-173043 Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 14. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 14. juli 2010 (endret) Nei, det er noen punkter der som er litt off. Haha. Endret 14. juli 2010 av bazukh Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 14. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 14. juli 2010 "Tidlig" hjemme fra jobb. \o_ Første frihelg på en måned om noen få dager. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 14. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 14. juli 2010 Apropos, jeg planlegger å overaskelsesbesøke ei venninne i natt Hehe, det var gøy. Snek meg ut i ett-tiden og var der til rundt tre før jeg dro hjem og så litt mer twin peaks. Våknet 16.30 Lol: jeg så adrian i new york! Bendik Demroen Midtlund 14. juli kl. 05:46 Han var inne på sånn stor elektro butikk der de har ALT! driver av jøder med lange krøllers osv! så han der snakka ikke med han da! hihi! trur det var han ivertfall snakkes ♥ Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 14. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 14. juli 2010 Hehe, det var gøy. Snek meg ut i ett-tiden og var der til rundt tre før jeg dro hjem og så litt mer twin peaks. Våknet 16.30 Du dropper jo de viktigste detaljene Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 14. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 14. juli 2010 jeg så adrian i new york! Bendik Demroen Midtlund 14. juli kl. 05:46 Han var inne på sånn stor elektro butikk der de har ALT! driver av jøder med lange krøllers osv! så han der snakka ikke med han da! hihi! trur det var han ivertfall snakkes ♥ Det var nok meg ja. B&H Photo Video Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg