Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Oppdaget plutselig en morsomm feil med skjermkortet mitt O.o

Driveren slutter å fungere ved avspilling av to YouTube videoer sammtidig.. Skjermen blinker, så kommer en melding om at driveren har blitt gjennoprettet.. Etter det står det at flash har kræsja.

Firefox 4 og NVIDIA GTX285 btw.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+6132

Altså å prøve å smugle det inn i landet er fail i seg selv, men kanskje siden han gjorde det ubevisst og greide det så var det litt win :p

 

Hadde nok fint greid å smugle med meg hasj fra Nederland når jeg skal hjem igjen, hasjen flyter så fritt her at på natterstid kjenner en sterk hasjlukt overalt i sentrum. Bare å pakke det lufttett i bagasjen som skal sjekkes inn på flyet.

 

(Det å bli stalket av høye folk på sykkel som bare vil si "It's allright" og vise meg hasjpipa si er forresten litt creepy..)

Lenke til kommentar

Hadde nok fint greid å smugle med meg hasj fra Nederland når jeg skal hjem igjen, hasjen flyter så fritt her at på natterstid kjenner en sterk hasjlukt overalt i sentrum. Bare å pakke det lufttett i bagasjen som skal sjekkes inn på flyet.

 

(Det å bli stalket av høye folk på sykkel som bare vil si "It's allright" og vise meg hasjpipa si er forresten litt creepy..)

Tror ikke det er noe å prøve på du :p

Lenke til kommentar

Apropos, jeg planlegger å overaskelsesbesøke ei venninne i natt :ph34r:

Hehe, det var gøy. Snek meg ut i ett-tiden og var der til rundt tre før jeg dro hjem og så litt mer twin peaks. Våknet 16.30 :ermm:

 

Lol:

 

jeg så adrian i new york!

 

Bendik Demroen Midtlund 14. juli kl. 05:46

 

Han var inne på sånn stor elektro butikk der de har ALT! driver av jøder med lange krøllers osv! så han der :D snakka ikke med han da! hihi! trur det var han ivertfall :D snakkes ♥

Lenke til kommentar

jeg så adrian i new york!

 

Bendik Demroen Midtlund 14. juli kl. 05:46

 

Han var inne på sånn stor elektro butikk der de har ALT! driver av jøder med lange krøllers osv! så han der :D snakka ikke med han da! hihi! trur det var han ivertfall :D snakkes ♥

Det var nok meg ja. B&H Photo Video :wee:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...