Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-1432

Det er et hestespill ser du vel. :)

 

Joda, men hva gjør man i det?

 

Du får førskjellige oppdrag som du skal ri rundt og fikse. Fikse gjerder, finne rømte hester, finne nye beiteplasser, finne giftige planter, finne forsvunnet fjellgåer osv osv. Så må du passe på at hesten har det bra, også kan du bytte hest, også er det vel en 4 forskjellige rideklubber(levler). Jeg er på nr 2 nå. Også kan man ri forskjellige hinderløyper og sånt. Ganske barnslig spill, men det var fint for meg, og grafikken er flott :)

Lenke til kommentar

 

Du får førskjellige oppdrag som du skal ri rundt og fikse. Fikse gjerder, finne rømte hester, finne nye beiteplasser, finne giftige planter, finne forsvunnet fjellgåer osv osv. Så må du passe på at hesten har det bra, også kan du bytte hest, også er det vel en 4 forskjellige rideklubber(levler). Jeg er på nr 2 nå. Også kan man ri forskjellige hinderløyper og sånt. Ganske barnslig spill, men det var fint for meg, og grafikken er flott :)

 

Høres ut som et helt greit spill for å slappe av og la tankene vandre :)

Sikkert enda bedre for en som er glad i hester :D

Lenke til kommentar

Fant sjokolade i skapet. Man kan jo ikke sove da :)

Setter på en film så lenge å venter til Jon Blund kommer på besøk til meg.

 

Hvorfor må det være en mann egentlig? Både Ole Lukkøye og Jon Blund er jo menn. Hadde vært mye koseligere med en pen dame som kan komme å si natta :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...