FrankBjarne Skrevet 13. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 13. juli 2010 Det er et hestespill ser du vel. Joda, men hva gjør man i det? Man rir. Duh Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 13. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 13. juli 2010 Det er et hestespill ser du vel. Joda, men hva gjør man i det? I got titties like a wooman! Kan jeg kjenne? Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 13. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 13. juli 2010 DOUBLE FACE!!!!entotre Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 13. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 13. juli 2010 Det kunne jo hende man stelte hestene, og så på at andre red dem Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 13. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 13. juli 2010 Call of duty: Modern Warfare 2 Red Dead: Redemption - Limited Edition NHL 09 NHL 10 Dead Space Saint Row2 Burnout Paradise Assasin's Creed Tom Clancy's endwar GTA IV Call of duty 4: Modern Warfare Heavy Rain Hvilket? Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 13. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 13. juli 2010 Det er et hestespill ser du vel. Joda, men hva gjør man i det? Du får førskjellige oppdrag som du skal ri rundt og fikse. Fikse gjerder, finne rømte hester, finne nye beiteplasser, finne giftige planter, finne forsvunnet fjellgåer osv osv. Så må du passe på at hesten har det bra, også kan du bytte hest, også er det vel en 4 forskjellige rideklubber(levler). Jeg er på nr 2 nå. Også kan man ri forskjellige hinderløyper og sånt. Ganske barnslig spill, men det var fint for meg, og grafikken er flott Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 13. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 13. juli 2010 Jeg endte opp med cod. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 13. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 13. juli 2010 NÅ SA JEG NHL 09 Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 13. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 13. juli 2010 Du får førskjellige oppdrag som du skal ri rundt og fikse. Fikse gjerder, finne rømte hester, finne nye beiteplasser, finne giftige planter, finne forsvunnet fjellgåer osv osv. Så må du passe på at hesten har det bra, også kan du bytte hest, også er det vel en 4 forskjellige rideklubber(levler). Jeg er på nr 2 nå. Også kan man ri forskjellige hinderløyper og sånt. Ganske barnslig spill, men det var fint for meg, og grafikken er flott Høres ut som et helt greit spill for å slappe av og la tankene vandre Sikkert enda bedre for en som er glad i hester Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 13. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 13. juli 2010 RDR Men bare hvis du ikke er ferdig med historien. Etter det kan like gjerne male huset ditt og se på at det tørker, det er omtrent like interessant. Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 13. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 13. juli 2010 Jeg er ferdig med historien. Spillte så og si i strekk til jeg ble ferdig. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 13. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 13. juli 2010 Hehe ja, det har sikkert litt med saken at jeg liker det. Fant det tilfeldig på coop obs her om dagen. Måtte jo bare kjøpe det da. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 13. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 13. juli 2010 Fant sjokolade i skapet. Man kan jo ikke sove da Setter på en film så lenge å venter til Jon Blund kommer på besøk til meg. Hvorfor må det være en mann egentlig? Både Ole Lukkøye og Jon Blund er jo menn. Hadde vært mye koseligere med en pen dame som kan komme å si natta Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 13. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 13. juli 2010 Hva er tingeling da? Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 13. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 13. juli 2010 En fe fra disney universet. Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 13. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 13. juli 2010 Hvorfor må det være en mann egentlig? Både Ole Lukkøye og Jon Blund er jo menn. Hadde vært mye koseligere med en pen dame som kan komme å si natta Og pakke dyna rundt deg eller krype inntil deg og kose Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 13. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 13. juli 2010 Apropos, jeg planlegger å overaskelsesbesøke ei venninne i natt Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 13. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 13. juli 2010 Hu du snakka om igår? Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 13. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 13. juli 2010 Hu du snakka om igår? Ja. Bare jeg banker på hennes vindu og ikke søstra sitt, det kan gå litt begge veier det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg