Sk!ppy Skrevet 13. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 13. juli 2010 Jeg får ikke bruke kameraet til pappa, fordi jeg "ikke" kan bruke det Jeg kan jo bruke det bedre enn han jo, og når jeg påpekte det sa han "det er sent, gå å legg deg". Oi, beklager at jeg vil ta bilde av lynet inatt. :wallbash: :wallbash: Spør om han kan "lære" deg det da. Da må du bare orke å sitte gjennom jattet hans til han er ferdig. Et problem - Jeg var den som forklarte han at kameraet hadde noe som het ISO.. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 13. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 13. juli 2010 Et problem - Jeg var den som forklarte han at kameraet hadde noe som het ISO.. So? La han vise hvor mye han "kan" sånn at han føler seg flink. Da kan du kanskje få lov til å bruke det etterpå Lenke til kommentar
Romis Skrevet 13. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 13. juli 2010 Da skal jeg kle meg naken å hive meg i seng. Bare sånn til opplysning altså. Natta folkens. El Natural? Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 13. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 13. juli 2010 Da skal jeg kle meg naken å hive meg i seng. Bare sånn til opplysning altså. Natta folkens. El Natural? Ny dusjet og nytt sengetøy da finnes det ikke noe bedre enn å ligge bar ræva Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 13. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 13. juli 2010 Samme gjorde jeg i går, Kim. Deilig Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 13. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 13. juli 2010 veit ikke jeg. er ikke så veldig fan av å ligge naken i senga. kanskje bare jeg som er rar Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 13. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 13. juli 2010 Et problem - Jeg var den som forklarte han at kameraet hadde noe som het ISO.. So? La han vise hvor mye han "kan" sånn at han føler seg flink. Da kan du kanskje få lov til å bruke det etterpå Nei, vettuhva, tror jeg sparer opp penger, og kjøper mitt eget bedre kamera. Sugen på 500D, kjøper etter at jeg har fått meg lettsykkel. Lenke til kommentar
Romis Skrevet 13. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 13. juli 2010 Da skal jeg kle meg naken å hive meg i seng. Bare sånn til opplysning altså. Natta folkens. El Natural? Ny dusjet og nytt sengetøy da finnes det ikke noe bedre enn å ligge bar ræva Litt vanskelig for meg med foreldre og søsken i huset. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 13. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 13. juli 2010 Slenger meg på den shikaru.. Btwww folks.. kjøpe meg Canon EOS500D + macro objektiv + kit objektiv + minnekort 8gb+ bag for 4500 kr i morgen jeg.. :] brukt to ganger Hermegås? Kommer ihvertfall inn på konserter med det jeg daaaaa (a) haha xb Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 13. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 13. juli 2010 Phantom of the opera Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 13. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 13. juli 2010 Hva skal jeg spille? Call of duty: Modern Warfare 2 Red Dead: Redemption - Limited Edition NHL 09 NHL 10 Dead Space Saint Row2 Burnout Paradise Assasin's Creed Tom Clancy's endwar GTA IV Call of duty 4: Modern Warfare Heavy Rain Det er valgene mine - Noen som evt vil spille online på noen av de spillene? - ps3. Hvilket av dem tror dere bare liksom kan bare la tankene fly vekk? Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 13. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 13. juli 2010 Jeg skal spille dette: Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 13. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 13. juli 2010 Hva pokker er det for slags spill? Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 13. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 13. juli 2010 Så ikke bra ut, om jeg skal være ærlig Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 13. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 13. juli 2010 Et problem - Jeg var den som forklarte han at kameraet hadde noe som het ISO.. So? La han vise hvor mye han "kan" sånn at han føler seg flink. Da kan du kanskje få lov til å bruke det etterpå Nei, vettuhva, tror jeg sparer opp penger, og kjøper mitt eget bedre kamera. Sugen på 500D, kjøper etter at jeg har fått meg lettsykkel. Hermegås du og? Slenger meg på den shikaru.. Btwww folks.. kjøpe meg Canon EOS500D + macro objektiv + kit objektiv + minnekort 8gb+ bag for 4500 kr i morgen jeg.. :] brukt to ganger Hermegås? Kommer ihvertfall inn på konserter med det jeg daaaaa (a) haha xb Fuck deg! Lenke til kommentar
Petter Skrevet 13. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 13. juli 2010 Haha ser på den "nye" Universal soldier fy faen å gammel Dolph er i den filmen ! Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 13. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 13. juli 2010 hva skal jeg spille da? Call of duty: Modern Warfare 2 Red Dead: Redemption - Limited Edition NHL 09 NHL 10 Dead Space Saint Row2 Burnout Paradise Assasin's Creed Tom Clancy's endwar GTA IV Call of duty 4: Modern Warfare Heavy Rain Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 13. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 13. juli 2010 Det er et hestespill ser du vel. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 13. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 13. juli 2010 I got titties like a wooman! Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 13. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 13. juli 2010 Det er et hestespill ser du vel. Joda, men hva gjør man i det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg