Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Jeg får ikke bruke kameraet til pappa, fordi jeg "ikke" kan bruke det :wallbash: Jeg kan jo bruke det bedre enn han jo, og når jeg påpekte det sa han "det er sent, gå å legg deg". Oi, beklager at jeg vil ta bilde av lynet inatt. :wallbash: :wallbash: :wallbash: :wallbash:

Spør om han kan "lære" deg det da. Da må du bare orke å sitte gjennom jattet hans til han er ferdig.

Et problem - Jeg var den som forklarte han at kameraet hadde noe som het ISO..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

So? La han vise hvor mye han "kan" sånn at han føler seg flink. Da kan du kanskje få lov til å bruke det etterpå :p

Nei, vettuhva, tror jeg sparer opp penger, og kjøper mitt eget bedre kamera. Sugen på 500D, kjøper etter at jeg har fått meg lettsykkel.

Lenke til kommentar

Hva skal jeg spille?

Call of duty: Modern Warfare 2

Red Dead: Redemption - Limited Edition

NHL 09

NHL 10

Dead Space

Saint Row2

Burnout Paradise

Assasin's Creed

Tom Clancy's endwar

GTA IV

Call of duty 4: Modern Warfare

Heavy Rain

Det er valgene mine - Noen som evt vil spille online på noen av de spillene? - ps3. Hvilket av dem tror dere bare liksom kan bare la tankene fly vekk?

Lenke til kommentar

So? La han vise hvor mye han "kan" sånn at han føler seg flink. Da kan du kanskje få lov til å bruke det etterpå :p

Nei, vettuhva, tror jeg sparer opp penger, og kjøper mitt eget bedre kamera. Sugen på 500D, kjøper etter at jeg har fått meg lettsykkel.

Hermegås du og? :p

Slenger meg på den shikaru..

Btwww folks.. kjøpe meg Canon EOS500D + macro objektiv + kit objektiv + minnekort 8gb+ bag for 4500 kr i morgen jeg.. :] brukt to ganger

Hermegås? :p

Kommer ihvertfall inn på konserter med det jeg daaaaa (a)

haha xb

Fuck deg! :blush:
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...