Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-J0FoqSqMwq

 

For hvis du vet hvor du har vondt. hvorfor behandle HEle KROPPen

 

Fordi hvis du behandler hele kroppen har du jo ikke vondt noen plasser :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg får ikke bruke kameraet til pappa, fordi jeg "ikke" kan bruke det :wallbash: Jeg kan jo bruke det bedre enn han jo, og når jeg påpekte det sa han "det er sent, gå å legg deg". Oi, beklager at jeg vil ta bilde av lynet inatt. :wallbash: :wallbash: :wallbash: :wallbash:

Spør om han kan "lære" deg det da. Da må du bare orke å sitte gjennom jattet hans til han er ferdig.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq

Jeg får ikke bruke kameraet til pappa, fordi jeg "ikke" kan bruke det :wallbash: Jeg kan jo bruke det bedre enn han jo, og når jeg påpekte det sa han "det er sent, gå å legg deg". Oi, beklager at jeg vil ta bilde av lynet inatt. :wallbash: :wallbash: :wallbash: :wallbash:

 

Haha, trenger jeg å bruke kameraet til pappa trenger jeg bare å ta det :p

Lenke til kommentar

Jeg får ikke bruke kameraet til pappa, fordi jeg "ikke" kan bruke det :wallbash: Jeg kan jo bruke det bedre enn han jo, og når jeg påpekte det sa han "det er sent, gå å legg deg". Oi, beklager at jeg vil ta bilde av lynet inatt. :wallbash: :wallbash: :wallbash: :wallbash:

 

hah hardt liv xb

Jeg har selv kapret kjæesten til mamma sitt EOS400D, men han kan vel forsåvidt få det tilbake nå som jeg får eget : 3

Men 75-300mm'eren kan jeg ta vare på litt lenger.. xb

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...