L4r5 Skrevet 13. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 13. juli 2010 Anyways tror jeg tar en tablett Nobligan (Tramadol) for å døyve smertene i munnen når jeg skal skjære ut en hudflik på rundt 1 cm. Eller skal jeg drite i piller og heller kjenne smerten? Tror du har mer hell med å kjøpe Dentinox og smøre på. Det er et reseptfritt legemiddel som er ment å smøre på gummene til babyer som får nye tenner. Bedøver ganske bra, men smaker gugg og faenskap. Koster vel femtilappen eller noe. Ikke mye hvertfall. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq Skrevet 13. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 13. juli 2010 Haha... ja... de får vel kjørt seg litt nå. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 13. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 13. juli 2010 Hadde ikke Wheelie vært i USA nå hadde jeg blitt litt bekymret. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 13. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 13. juli 2010 Purken i Norge jobber jo alltid på spreng. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 13. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 13. juli 2010 Anyways tror jeg tar en tablett Nobligan (Tramadol) for å døyve smertene i munnen når jeg skal skjære ut en hudflik på rundt 1 cm. Eller skal jeg drite i piller og heller kjenne smerten? Tror du har mer hell med å kjøpe Dentinox og smøre på. Det er et reseptfritt legemiddel som er ment å smøre på gummene til babyer som får nye tenner. Bedøver ganske bra, men smaker gugg og faenskap. Koster vel femtilappen eller noe. Ikke mye hvertfall. Thx, tror det er en bedre løsning enn å rote med pillene til pappa. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq Skrevet 13. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 13. juli 2010 Jeg har hybelkaniner på besøk. Noen som vil komme å mate dem? Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 13. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 13. juli 2010 Pintex Forte er vel resept belagt og litt sterkere saker. Muttern bruker det for rygg smerter. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 13. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 13. juli 2010 Pintex Forte er vel resept belagt og litt sterkere saker. Muttern bruker det for rygg smerter. Tramadol er vel litt sterkere enn Pinex Forte igjen tror jeg. Thx, tror det er en bedre løsning enn å rote med pillene til pappa. "Hvis du vet hvor du har vondt, hvorfor nedøve hele kroppen?"*reklamestemme* Lenke til kommentar
Romis Skrevet 13. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 13. juli 2010 Du som knuser all kjeksen vi får på jobben min da? Leverer ikke kjeks, lever all slags Literis, softismix, små is, kopper, teskjeer, og alt annet med is å gjøre utenom kjeks og slikt. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 13. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 13. juli 2010 (endret) Nei, lars. Det er: "Hvis du vet hvor du har vondt, hvorfor behandle HEle kroppen" Dette er for Zon. http://www.youtube.com/watch?v=RiEBPtyEmKY Endret 13. juli 2010 av Refsa Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 13. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 13. juli 2010 Vræ! Snikreklame! *Report* Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 13. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 13. juli 2010 Hai guise! Jeg slo fattern i scrabble Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 13. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 13. juli 2010 Hai guise! Jeg slo fattern i scrabble Wohoo Du glemte å si at han var en avdanket dranker da Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 13. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 13. juli 2010 En på skolen har oppdatert face-statusen. Det må legges til at han er ikke akkuratt noe skolelys. 3 Lenke til kommentar
Romis Skrevet 13. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 13. juli 2010 Hvis du vet hvor du har vondt, hvorfor behandle hele kroppen? *se rundt i rommet som en dum papegøye* Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 13. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 13. juli 2010 Hai guise! Jeg slo fattern i scrabble Wohoo Du glemte å si at han var en avdanket dranker da Han er da effen ikke noen avdanket dranker Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 13. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 13. juli 2010 Er han vel Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 13. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 13. juli 2010 En på skolen har oppdatert face-statusen. Det må legges til at han er ikke akkuratt noe skolelys. Oh i fucking lol`d. Han er vel ikke den skarpeste skjeen i garasjen nei. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 13. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 13. juli 2010 Vræ! Snikreklame! *Report* Snikreklame hvor? For hvis du vet hvor du har vondt. hvorfor behandle HEle KROPPen Lenke til kommentar
Romis Skrevet 13. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 13. juli 2010 (endret) Akkurat ferdig med en Shiatsu massasje på ryggen, og en vanlig massage på nakken. Blir nok en slik massasje hver dag de neste ukene. That makes me moist. Endret 13. juli 2010 av Romis Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg