Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Uff, føler meg misforstått nå og du er sikkert ironisk.

Mente ikke at du pratet piss...var det jeg ville frem til..selv om alle her gjør det til tider så er det visse ting folk kan la være og skrive noe om hvis de ikke har noe fornuftig og komme med :)

 

 

Forstår det lillevenn <3

 

Dere som er så erfarne pillebrukere... Noen som har prøvd Modiodal? Vanskelig å få resept på?

Er ikke det for å bli mer våken?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sikkert fordi dere har viktigere ting å skrive om, sånn som når reinsdyret Rudolf gikk seg vill på viddene.

For du skriver jo fornuftige ting hele tiden...NOT

Nå jobber jeg ikke i media og aviser, så jeg kan dessverre ikke publisere nyhetsartikler ang. våret vårt eller forvillede reinsdyr.

 

Og så var posten min egentlig ment som en spøk, men er tydeligvis noen som ikke skjønte det. (Stereotyper: Nordnorge + reinsdyr. Østlandet + dårlig vær)

Lenke til kommentar

Slimda: Som jeg også sa lengre oppe så var det ikke konkret den posten jeg siktet til ;)

 

Knekt: Da spørs det lege vil jeg si. Er ikke lett og få det man vil ha slik som det var for noen på år siden.

Men for og være helt ærlig så tror jeg kaffe eller ulovlige midler på gata er lettere( oppfordrer ikke til sistnenvte)

 

Prøv ogfå tak i ren guarana :thumbup:

Endret av Amanita Muscaria
Lenke til kommentar

Er for å bli mer våken ja. Og den har endel andre virkeområder visstnok.

Men jeg tenkte pga at jeg alltid er trøtt, selv om jeg spiser sunt, tar vitamniner og trener.

Veldig irriterende å gå rundt trøtt hele tiden.

Pratet med lege? Hvordan er døgnrytmen din sånn generelt?

Lenke til kommentar

Døgnrytmen er ganske jevn. Legger meg og står opp til ca samme tid hver dag, selv i helgene.

Har prøvd kaffi, og har ikke kjent noen virkning av det. Merker heller ingenting spesielt av energidrikker. Men kan selvfølgelig prøve å øke bruken da. Eventuelt kjøpe slike kaffeinpilleting på thinkgeek :p

Lenke til kommentar

Har tatt blodprøve også. Er en stund siden nå da, men der var det ingen problemer. Alle stoffer var slik de skulle være osv..

 

Prøver å få ca 7-8 timer. Legger meg vanligvis halv elleve, og står opp seks på arbeidsdager. Legger meg ca 12 og står opp 8-9 i helgene utenom når jeg er på fest

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...