Eplefe Skrevet 13. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 13. juli 2010 (endret) Gawd, abstinenskramper er helt jævlig. >_< Edit: I hvert fall når du ikke får noe å erstatte det med. Endret 13. juli 2010 av Eplefe Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 13. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 13. juli 2010 Gawd, abstinenskramper er helt jævlig. >_< Edit: I hvert fall når du ikke får noe å erstatte det med. Det håper jeg at jeg aldri får. Har sett en dude som fikk fylleslag, det var skremmende å se på. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 13. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 13. juli 2010 (endret) Jeg er kjempeglad for at jeg sluttet med medisiner (stort sett, i hvert fall), men jeg hadde klart meg fint uten det jeg måtte igjennom for å slutte på dem. Jeg begynner å nærme meg bunnen i redigeringsbunken min. Endret 13. juli 2010 av Eplefe Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 13. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 13. juli 2010 Stormen i går kom såvidt innom Hamar, så fikk ikke tatt så mange bilder av lynet akkurat. Men benyttet anledningen til å ta litt bilder ute i regnet. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 13. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 13. juli 2010 Åpnet vinduet på gløtt i natt, og endte opp med å bli klissvåt i ansiktet på null komma niks. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 13. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 13. juli 2010 ahahahaha holdt på å sette maten i halsen når jeg så videoen mikkel Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 13. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 13. juli 2010 Hva er det med dere søringer å gjøre en så stor sak ut av uvær ? Når det er uvær i Nord-norge er det såvidt en liten notis om det. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 13. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 13. juli 2010 Hva er det med dere søringer å gjøre en så stor sak ut av uvær ? Når det er uvær i Nord-norge er det såvidt en liten notis om det. Er det ofte dere har slike lynstormer med titusner lynnedslag? Jeg syns det er utrolig fascinerende å lese om både å lese og se slike stormer. Men nå er jo jeg sunnmøring, så dårlig vær** kjenner jo jeg til. ** Det finnes ikke dårlig vær, bare dårlige klær. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 13. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 13. juli 2010 Nja, ikke så ofte. Men når vi har er det såvidt en notis om det i avisa Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 13. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 13. juli 2010 nå er det ikke alle "søringer" som gjør så mye utav det, men dere nordlendinger skal alltid være så tøffe og klager alltid på søringer når det gjelder været Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 13. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 13. juli 2010 Sikkert fordi dere har viktigere ting å skrive om, sånn som når reinsdyret Rudolf gikk seg vill på viddene. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 13. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 13. juli 2010 Sikkert fordi dere har viktigere ting å skrive om, sånn som når reinsdyret Rudolf gikk seg vill på viddene. For du skriver jo fornuftige ting hele tiden...NOT Lenke til kommentar
Petter Skrevet 13. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 13. juli 2010 Slimda er da alltid 100% seriøs! Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 13. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 13. juli 2010 Søren, beklager Petter...glemte det jeg :!: Lenke til kommentar
Petter Skrevet 13. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 13. juli 2010 Det samme gjelder forsåvidt meg og, vil da ikke ha på meg at vi snakker piss på internetten Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 13. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 13. juli 2010 (endret) Jeg mente det jeg sa så det er sagt, er visse utsagn folk kan bare klappe igjen om hvis de ikke har bedre kunnskap. Sånn...nå er det sagt. Nei, Du kan sitte og tro det du sier der selv Petter og jeg leser en god del av det du skriver og vil påstå noe helt annet. Jeg hintet ikke til det dere skrev om eller snakket om, var noe helt annet...der du ikke var med engang Endret 13. juli 2010 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
Petter Skrevet 13. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 13. juli 2010 Pokker, var sikker på at alle så på meg som dønn seriøs jeg Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 13. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 13. juli 2010 Dere som er så erfarne pillebrukere... Noen som har prøvd Modiodal? Vanskelig å få resept på? Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 13. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 13. juli 2010 (endret) Uff, føler meg misforstått nå og du er sikkert ironisk. Mente ikke at du pratet piss...var det jeg ville frem til..selv om alle her gjør det til tider så er det visse ting folk kan la være og skrive noe om hvis de ikke har noe fornuftig og komme med Knekt: Spørs lege og om du kan dokumentere sykdommen. Sånn enkelt svart. Endret 13. juli 2010 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg