Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Det henfaller meg det at du er pillenarkoman L4r5 :hmm:

Neida. Jeg tygger Ibux som om de var drops noen ganger, men ellers har jeg ikke verdens verste forbruk av piller. Bruker zopiklone fra tid til annen for å sove, men på et år så har jeg bare brukt tre pakker så ikke så ille. I tillegg bruker jeg sobril mot angst noen ganger, men ingenting fast.

 

Derimot så var jeg sammen med ei skikkelig pillenarkis i flere år. Da lærer man.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg må fylle ut en. Det står at jeg skal skrive inn innholdet i pakka så detaljert som mulig, men det er jo en gave. Greit nok at det ikke er store greiene, men det er jo kjipt å kunne lese av alt som er i pakka før en åpner den. Ei på jobben mente at jeg bare kunne krysse av for at det var en gave, og bare fylle inn at det er en gave. Tror du det funker? Jeg vil jo gjerne at pakka skal komme hel frem òg.

Lenke til kommentar

Sjekket akkurat felleskatalogen å legen har skrevet ut Antiepileptikum. Jeg har ikke epelepsi.

Rivotril? Er mange antiepilektikum som har flere bruksområder.

Jepp er Rivotril. Faen man blir loka i hodet av dem.

Går 3 dager før man begynner å bli seg selv igjen.

Rivotril og Lamictal brukes bl.a. til behandling av bipolar lidelse. Funker mye bedre enn antidepressiva.
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Sjekket akkurat felleskatalogen å legen har skrevet ut Antiepileptikum. Jeg har ikke epelepsi.

Rivotril? Er mange antiepilektikum som har flere bruksområder.

Jepp er Rivotril. Faen man blir loka i hodet av dem.

Går 3 dager før man begynner å bli seg selv igjen.

 

Hvordan loka blir du ? sånn helt fjern eller ?

Lenke til kommentar

Rivotril og Lamictal brukes bl.a. til behandling av bipolar lidelse. Funker mye bedre enn antidepressiva.

I tillegg til at det gis under avgiftningsfasen til alkoholikere mot kramper.

Rivotril brukes til mye.

 

Hvordan loka blir du ? sånn helt fjern eller ?

Indeed. Men det bedrer seg om man bruker dem fast. Men da får man problemer når man skal slutte da.
Lenke til kommentar

Lars: Mot kramper? Har aldri hatt så mye kramper etter jeg begynnte å ta de.

Var det mora til eksen min fikk av Borgestadklinikken hvertfall. Mulig det er høyere dosering da.

Pluss at jeg regner ikke med at dine kramper har noe med abstinenser å gjøre. Det kan være der låsen ligger.

Endret av L4r5
Lenke til kommentar

Tror jeg holder meg til World of Warcraft som mitt dop...

Jeg bruker det ikke som dop. Jeg bruker de for å kunne fungere i hverdagen. Uten medisin hadde jeg ikke klart å gå på butikken engang

 

Lars: Mot kramper? Har aldri hatt så mye kramper etter jeg begynnte å ta de.

Var det mora til eksen min fikk av Borgestadklinikken hvertfall. Mulig det er høyere dosering da.

Pluss at jeg regner ikke med at dine kramper har noe med abstinenser å gjøre. Det kan være der låsen ligger.

Ja det er kanskje mulig.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...