L4r5 Skrevet 13. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 13. juli 2010 Det henfaller meg det at du er pillenarkoman L4r5 Neida. Jeg tygger Ibux som om de var drops noen ganger, men ellers har jeg ikke verdens verste forbruk av piller. Bruker zopiklone fra tid til annen for å sove, men på et år så har jeg bare brukt tre pakker så ikke så ille. I tillegg bruker jeg sobril mot angst noen ganger, men ingenting fast. Derimot så var jeg sammen med ei skikkelig pillenarkis i flere år. Da lærer man. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 13. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 13. juli 2010 Noen som har litt peiling på tolldeklarasjon? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 13. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 13. juli 2010 Noen som har litt peiling på tolldeklarasjon? Ikke annet enn at jeg har bestilt ting fra utlandet av og til. Hva er problemstillingen? Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 13. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 13. juli 2010 Jeg må fylle ut en. Det står at jeg skal skrive inn innholdet i pakka så detaljert som mulig, men det er jo en gave. Greit nok at det ikke er store greiene, men det er jo kjipt å kunne lese av alt som er i pakka før en åpner den. Ei på jobben mente at jeg bare kunne krysse av for at det var en gave, og bare fylle inn at det er en gave. Tror du det funker? Jeg vil jo gjerne at pakka skal komme hel frem òg. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 13. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 13. juli 2010 Vel... Jeg hadde beskrevet det ganske vagt. F.eks. skrive "Leketøy", "småelektronikk", "klær" eller noe sånt. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 13. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 13. juli 2010 Joda, det hadde jo vært en mulighet, men det er flere ting oppi, og få av de kommer under samme beskrivelse. Hvordan jeg i det hele tatt skal ha plass til alt på den pittelille tolldeklarasjonen er jo også noe en kan undre seg over. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 13. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 13. juli 2010 (endret) Hvis det er mer av en type ting enn av noe annet så kan du jo skrive f.eks. "Leker + + ". Med de plussene så går det jo frem at det er flere ting. Endret 13. juli 2010 av L4r5 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 13. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 13. juli 2010 Sexleketøy? Ja lol! Skriv det er sexleketøy. Det er morsomt og originalt. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 13. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 13. juli 2010 http://www.youtube.com/watch?v=GY_tvK3N_YU Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 13. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 13. juli 2010 (endret) Reven is kind of smart Edit: http://www.youtube.com/watch?v=AVPq1CBRLGU&feature=popular lolololol Endret 13. juli 2010 av Mikkel™ 1 Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 13. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 13. juli 2010 Sjekket akkurat felleskatalogen å legen har skrevet ut Antiepileptikum. Jeg har ikke epelepsi. Rivotril? Er mange antiepilektikum som har flere bruksområder. Jepp er Rivotril. Faen man blir loka i hodet av dem. Går 3 dager før man begynner å bli seg selv igjen. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 13. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 13. juli 2010 Sjekket akkurat felleskatalogen å legen har skrevet ut Antiepileptikum. Jeg har ikke epelepsi. Rivotril? Er mange antiepilektikum som har flere bruksområder. Jepp er Rivotril. Faen man blir loka i hodet av dem. Går 3 dager før man begynner å bli seg selv igjen. Rivotril og Lamictal brukes bl.a. til behandling av bipolar lidelse. Funker mye bedre enn antidepressiva. 1 Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 13. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 13. juli 2010 Sjekket akkurat felleskatalogen å legen har skrevet ut Antiepileptikum. Jeg har ikke epelepsi. Rivotril? Er mange antiepilektikum som har flere bruksområder. Jepp er Rivotril. Faen man blir loka i hodet av dem. Går 3 dager før man begynner å bli seg selv igjen. Hvordan loka blir du ? sånn helt fjern eller ? Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 13. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 13. juli 2010 Ikke sånn super fjern men du føler deg litt bortkommen å roter noe veldig. Fungerte fint mot angst hvertfall Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 13. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 13. juli 2010 Rivotril og Lamictal brukes bl.a. til behandling av bipolar lidelse. Funker mye bedre enn antidepressiva. I tillegg til at det gis under avgiftningsfasen til alkoholikere mot kramper.Rivotril brukes til mye. Hvordan loka blir du ? sånn helt fjern eller ? Indeed. Men det bedrer seg om man bruker dem fast. Men da får man problemer når man skal slutte da. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 13. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 13. juli 2010 Tror jeg holder meg til World of Warcraft som mitt dop... Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 13. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 13. juli 2010 Lars: Mot kramper? Har aldri hatt så mye kramper etter jeg begynnte å ta de. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 13. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 13. juli 2010 (endret) Lars: Mot kramper? Har aldri hatt så mye kramper etter jeg begynnte å ta de. Var det mora til eksen min fikk av Borgestadklinikken hvertfall. Mulig det er høyere dosering da.Pluss at jeg regner ikke med at dine kramper har noe med abstinenser å gjøre. Det kan være der låsen ligger. Endret 13. juli 2010 av L4r5 Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 13. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 13. juli 2010 Tror jeg holder meg til World of Warcraft som mitt dop... Jeg bruker det ikke som dop. Jeg bruker de for å kunne fungere i hverdagen. Uten medisin hadde jeg ikke klart å gå på butikken engang Lars: Mot kramper? Har aldri hatt så mye kramper etter jeg begynnte å ta de. Var det mora til eksen min fikk av Borgestadklinikken hvertfall. Mulig det er høyere dosering da.Pluss at jeg regner ikke med at dine kramper har noe med abstinenser å gjøre. Det kan være der låsen ligger. Ja det er kanskje mulig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg