Gjest Slettet+5132 Skrevet 13. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 13. juli 2010 Men du har vel orden på de forskjellige albumene? Mener du See you on the other side? Hvorfor ikke? Fordi det er en slimete blekksprut i senga hans? Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 13. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 13. juli 2010 (endret) Anfall: Jeg er en skam på det området for og si det mildt Forstår de utvikler seg og hele den suppa der, men måtte de utvikle seg den veien som de gjorde da. Den driven osv. som de hadde var helt syk på de 2 første platene og tildels i Follow the Leader. Endret 13. juli 2010 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 13. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 13. juli 2010 Er mulig det bare er meg men jeg blir skikkelig nazi på det når det er et band jeg liker Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 13. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 13. juli 2010 (endret) Ja, støtter de gjør jeg samme fa.. Det er et bra band og har sykt mye gode minner til den musikken. Kom på at jeg hørte på Follow the Leader-plata hver dag i en hel måned når jeg hadde jobb som søppeltømmer :!: Anfall: Jonathan alleges that he was molested as a young child and this along with other traumatizing events in his life were reflected through his lyrics on Ko?n's self-titled debut album. One of the most disturbing songs ever recorded, "Daddy," exposes Davis' experience being molested and not believed by his parents. The song ends with an emotional breakdown of Davis that was neither planned, nor faked, and has been described by band members to be the saddest thing they have ever witnessed. Måtte bare finne noe som "beviste" det jeg husket http://www.spiritus-temporis.com/jonathan-davis/ Og sangen forøvrig: Regner med noen som får litt følelser av den.... Endret 13. juli 2010 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 13. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 13. juli 2010 Faen så plaget man skulle være plaget av kramper i fotan 3 kramper på 10 minutter. Enda ligger man helt i ro å rører ikke en muskel.. Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 13. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 13. juli 2010 Det sliter jeg også med noen ganger Spesielt på tærne. Dét er helt forferdelig. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 13. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 13. juli 2010 Faen så plaget man skulle være plaget av kramper i fotan 3 kramper på 10 minutter. Enda ligger man helt i ro å rører ikke en muskel.. Uff da Kramper er ikke digg nei Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 13. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 13. juli 2010 (endret) Det kommer sikkert av all dritten legen stapper i hodet mitt. Har vært plaget med dette i noen uker nå. Er jævlig når man skal på butikken å lår muskelen knyter seg sammen. Endret 13. juli 2010 av Kim S Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 13. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 13. juli 2010 En skikkelig kraftig krampe i leggen er noe av det vondeste som er. Kjennes ut som noen river musklene av langsomt, blir bare liggende å vri meg i smerte. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 13. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 13. juli 2010 Krampe i venstre lår imens du svømmer er ikke noe særlig! Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 13. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 13. juli 2010 Det kommer sikkert av all dritten legen stapper i hodet mitt. Har vært plaget med dette i noen uker nå. Er jævlig når man skal på butikken å lår muskelen knyter seg sammen. Artig når legen skal bruke deg som en jævla prøvekanin Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 13. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 13. juli 2010 Sjekket akkurat felleskatalogen å legen har skrevet ut Antiepileptikum. Jeg har ikke epelepsi. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 13. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 13. juli 2010 (endret) Jeg mistenker at Ipoden min nettopp kræsjet. Og jeg skal reise i 9 timer i morgen. FML. edit: kukapple, jeg hater deg. Endret 13. juli 2010 av Pokey Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 13. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 13. juli 2010 Lurer på hvordan jeg skal klare å stå opp kl 9?? Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 13. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 13. juli 2010 (endret) Lurer på hvordan jeg skal klare å stå opp kl 9?? You just never go to sleep. Endret 13. juli 2010 av Mr. A Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 13. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 13. juli 2010 Nei må nok våke. Viktig møte klokken 10. Får ta en cowboy strekk etter det. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 13. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 13. juli 2010 lykke til på møte da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg